Eläin olisi pitänyt päästää päiviltään jo ensimmäisten havaintojen jälkeen. Mursut eivät kuulu näille alueille, eivätkä löydä ravintoa mistään missä siitä oli havaintoja, joten armeliaampaa olisi ollut tappaa se heti.
Mursun kuolema oli odotettu.
18
212
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se olisi voitu vetää jollakin nuottasysteemillä Tanskan salmien läpi pohjoiseen ja näyttää veneen perästä mursufilmejä :)
Turhaa ja liian kallista yhden mursun vuoksi, mursupopulaatio voi hyvin niiden omilla alueillaan.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Turhaa ja liian kallista yhden mursun vuoksi, mursupopulaatio voi hyvin niiden omilla alueillaan.
Lennätetäänhän sitä Suomeenkin murhaaja-ISIKSIÄ veronmaksajien rahoilla....
Anonyymi kirjoitti:
Lennätetäänhän sitä Suomeenkin murhaaja-ISIKSIÄ veronmaksajien rahoilla....
Turhaa sekin.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Turhaa sekin.
Kieroutunutta tässä onkin se että murhaaja-ISIKSIÄ autetaan näyttävästi HARTIAWOIMIN mutta mursua joka ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa se jätetään oman onnensa nojaan...
Anonyymi kirjoitti:
Kieroutunutta tässä onkin se että murhaaja-ISIKSIÄ autetaan näyttävästi HARTIAWOIMIN mutta mursua joka ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa se jätetään oman onnensa nojaan...
Miten niitä "murhaaja-ISIKSIÄ" autetaan näyttävästi hartiavoimin?
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Miten niitä "murhaaja-ISIKSIÄ" autetaan näyttävästi hartiavoimin?
viheriä-pekkahan niitä haetutti ja lennätti Suomeen ISIS-leireiltä olisiko tullut kalliksi?
Anonyymi kirjoitti:
viheriä-pekkahan niitä haetutti ja lennätti Suomeen ISIS-leireiltä olisiko tullut kalliksi?
Tjaa, en tiedä niistä, en tainnut olla silloin edes Suomessa. No, miten niitä autettiin ja todettiinko jotenkin isiksiksi?
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Turhaa ja liian kallista yhden mursun vuoksi, mursupopulaatio voi hyvin niiden omilla alueillaan.
Sama afrikkalaiset, Somalit, Irakilaiset, Suomalaiset jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieroutunutta tässä onkin se että murhaaja-ISIKSIÄ autetaan näyttävästi HARTIAWOIMIN mutta mursua joka ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa se jätetään oman onnensa nojaan...
Katteltiin, ja nälkiintyneeksi todettiin kuitenkin.
Rysässä kynti, olis luullu herättävän viimeistään, että nälkä.
- Anonyymi
"Viherdemarin kieroutunut avaus"!!!
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Melko kieroutunut mielenhäiriö sinulla, jos minusta viherdemarin näet.
Kummallista, että yhden mursun takia vihreet ovat ihan seonneet, varmaan pian istuvat perse huurussa mannerheimintiellä.
Tämä mursu seikkaili Ruotsissa Tanskassa Saksassa Kalinglarissa ja missä muualla,, mutta jälleen suomalaisten olisi pitänyt se pelastaa.
Jos tavallinen suomalaislapsi kuolee väärinkohdeltuna, niin ollaan ihan hiljaa. Anonyymi kirjoitti:
Kummallista, että yhden mursun takia vihreet ovat ihan seonneet, varmaan pian istuvat perse huurussa mannerheimintiellä.
Tämä mursu seikkaili Ruotsissa Tanskassa Saksassa Kalinglarissa ja missä muualla,, mutta jälleen suomalaisten olisi pitänyt se pelastaa.
Jos tavallinen suomalaislapsi kuolee väärinkohdeltuna, niin ollaan ihan hiljaa.Olen jo kertonut, että eläin olisi pitänyt lopettaa heti kun se ilmestyi väärille vesille, joilla sillä ei olisi ollut mitään selviytymismahdollisuuksia.
- Anonyymi
Ämpäri silakoita olisi voinut kelvata. Rysässä oli niitä hakemassa mutta ei onnistunut .
- Anonyymi
Kaikki pitäs päästää päiviltä ja tappaa heti.
- Anonyymi
Nyt raukka kitui, ihmisten pällisteltävänä. Miettikää omalle kohalle. Sote uudistus sakkaa, sama kohtalo monella.
- Anonyymi
Suomessa on Uhreina lapsia, nuoria, naisia jopa vanhuksia. Päättäjät ei ole antaneet lausuntoja ongelmasts. Mursusta kyllä oltiin huolissaan, muttei se huolissaanolo riittänyt. EI se riitä turvaamaan kansaammekaan!
Herätkää ongelmaan, ne vaan lisääntyy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514