Heissan 🤗
Tytär haluaisi 2012-2017 mallisen 1-sarjan bmw:n.
Automaatti, bensa käy sekä diesel.
Neliveto mukava lisä ei pakollinen.
Mikä kone/tekniikka niissä on luotettavin?
Olen kuullut että kaikki koneet ei kestä?
Kiitos jo etukäteen ☺️
-ilahtunut Äiti
Tytölle 1-sarjalainen, mikä paras malli
13
108
Vastaukset
- Anonyymi
Miks BMW kun Mersu ei paljoa enempää maksaa ja paljon parempi?
- Anonyymi
Siksi koska BMW on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska BMW on parempi.
Miten Bmw on parempi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Bmw on parempi??
Koska kaikilla kavereillakin on BMW. Ei voi mitenkään esiintyä kavereille eläkeläismersussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kaikilla kavereillakin on BMW. Ei voi mitenkään esiintyä kavereille eläkeläismersussa.
Sitä sanotaan fiksuudeksi kun esiinnyt Mersussa.
- Anonyymi
Miks BMW kun Audi ei paljoa enempää maksaa ja paljon parempi?
- Anonyymi
Bmw 118, loistava auto, hyvät ajo-ominaisuudet.
- Anonyymi
1-sarjalainen on RUMA. Osta 3-sarjalainen suosiolla.
- Anonyymi
Osta moskowitsi siinä on sama moottoriki
- Anonyymi
Mahtasko olla sama moottori?
Ettei vaan muunneltua totuutta levitetä internetissä...
- Anonyymi
Sen verran ajettu että 1-sarja riittää kokonsa puolesta. Se mikä tuntuu hyvälle on 6-kone keulalla. Sen se vaatii.
Valinta on siis sellainen kun miellyttävä yksilö löytyy 🤗 - Anonyymi
Riippuu mikä sointuu häpykarvoituksen väriin.
- Anonyymi
Bemarin pikkudieselit 2L on pahassa maineessa. Jakoketju joko kestää tai sitten ei kestä. Jos ei kestä niin skaala on 1700-9500€.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998