Heissan 🤗
Tytär haluaisi 2012-2017 mallisen 1-sarjan bmw:n.
Automaatti, bensa käy sekä diesel.
Neliveto mukava lisä ei pakollinen.
Mikä kone/tekniikka niissä on luotettavin?
Olen kuullut että kaikki koneet ei kestä?
Kiitos jo etukäteen ☺️
-ilahtunut Äiti
Tytölle 1-sarjalainen, mikä paras malli
13
71
Vastaukset
- Anonyymi
Miks BMW kun Mersu ei paljoa enempää maksaa ja paljon parempi?
- Anonyymi
Siksi koska BMW on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska BMW on parempi.
Miten Bmw on parempi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Bmw on parempi??
Koska kaikilla kavereillakin on BMW. Ei voi mitenkään esiintyä kavereille eläkeläismersussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kaikilla kavereillakin on BMW. Ei voi mitenkään esiintyä kavereille eläkeläismersussa.
Sitä sanotaan fiksuudeksi kun esiinnyt Mersussa.
- Anonyymi
Miks BMW kun Audi ei paljoa enempää maksaa ja paljon parempi?
- Anonyymi
Bmw 118, loistava auto, hyvät ajo-ominaisuudet.
- Anonyymi
1-sarjalainen on RUMA. Osta 3-sarjalainen suosiolla.
- Anonyymi
Osta moskowitsi siinä on sama moottoriki
- Anonyymi
Mahtasko olla sama moottori?
Ettei vaan muunneltua totuutta levitetä internetissä...
- Anonyymi
Sen verran ajettu että 1-sarja riittää kokonsa puolesta. Se mikä tuntuu hyvälle on 6-kone keulalla. Sen se vaatii.
Valinta on siis sellainen kun miellyttävä yksilö löytyy 🤗 - Anonyymi
Riippuu mikä sointuu häpykarvoituksen väriin.
- Anonyymi
Bemarin pikkudieselit 2L on pahassa maineessa. Jakoketju joko kestää tai sitten ei kestä. Jos ei kestä niin skaala on 1700-9500€.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747