Täältäpäs tulossa neljä etelän eronnutta ja karannutta 50 neitokaista hillamatkalle entiseen kotipitäjään ja illalla tarkoituksena mennä tanssahtelemaan Suukosken lavalle , toivottavasti paikalla olisi muitakin kuin eläkeläispariskuntia.
Mukava tanssiilta ja sopivan pieni romanttinen seikkailu olisi paikallaan meistä jokaiselle ....;)
Rouvat Tervolassa
20
886
Vastaukset
- Anonyymi
Hakusessa olisi vielä vuokralle hyvä mökki Tervolan läheltä huomisesta keskiviikkoon asti neljälle , ei haittaa vaikka on syrjemmässkin .
- Anonyymi
Mökki löytyi;)
- Anonyymi
Mie voin tulla käyhmän kylässä ens viikola ;)
Olen viriili 43v mies. Mistäpäin tervolaa mökin löysittä?
Oletta varmaan näyttäviä muodokkaita Leidejä :)- Anonyymi
Muotoja ja monenlaista kokemusta löytyy tähän ikään ;) 20 km Tervolasta löydettiin tuttavalta mökki ja ehkä tarvittaisiin osaava mies puukiukaan vaihtamiseen koska entinen kuulemma palanut puhki ja ei voi sen vuoksi lämmittää;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muotoja ja monenlaista kokemusta löytyy tähän ikään ;) 20 km Tervolasta löydettiin tuttavalta mökki ja ehkä tarvittaisiin osaava mies puukiukaan vaihtamiseen koska entinen kuulemma palanut puhki ja ei voi sen vuoksi lämmittää;))
Keskiviikhon astiko te ootta tervolassa?
Mulle käy maanantaista etiäpäin tulla kylään!
Ja neljähän teitä on sielä 😁
Riittääkhän mulla kunto 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikhon astiko te ootta tervolassa?
Mulle käy maanantaista etiäpäin tulla kylään!
Ja neljähän teitä on sielä 😁
Riittääkhän mulla kunto 😅Onnistuisiko tuo kiukaan vaihto? Ehkä osataan se itsekin tehdä mutta olisihan meistä kivaa hiukan katsoa että mihin miehen taidot riittävät;)...siis kiukaan vaihdossa ..!
Mutta tule tanssittamaan meitä niin siitäpäs asiat etenevät!
- Anonyymi
Mulla löytyy treffien puolelta profiili Jovain nimimerkillä, sielä voijaan jutustella sitte yksityisesti ! T: 43v viriili mies
- Anonyymi
Meillä alkaa olemaan iloinen meininki ja vauhti päällä, päivä hilloja poimittu ja nyt muutama rentouttava otettu ja kohta aletaan valmistautumaan illan rientoihin;)
Nyt herätys te viimeisetkin herrasmiehet ja muutkin, neljä tosi naista odottaa ottajaansa!- Anonyymi
Suukoskelle ei tänään kerkiä, mutta kattelhan sitte alkuviikosta, josko kiuas vielä tarvii asentajaa ja teijän kipeytyneet jalat hierontaa 😋
Ps, oisko kik tai sposti osoitetta laittaa?
T:43v - Anonyymi
Buhahaa mikä idiootti buhahaa.
- Anonyymi
Kyllä se kiukaan vaihto onnistuu ja tanssitaidon osaan.
Ja muutakin osaamista on matkan varrelle opittu.
Puuttuu vaan minne tuun? - Anonyymi
Kiitokset tanssittajille meiltä kaikilta😁 ja erityis kiitos Patelle,Jarmolle,Henelle sekä Karille tosi kivoista jatkoista 😅😅!
Nyt nämä tytöt lähtevät mökille rentoutumaan ja hillaan!- Anonyymi
Jäikö harmittamaan kun naisetkin voi irroitella, se ei ole pikku pippelisten miesten yksinoikeus😅!
Kolme meistä on eronnut ja tehdään just mitä halutaan, vain yksi naimisissa pettävän äijän kanssa! Ukkonsa jäi kiinni rysän päältä ja rouva ilmoitti että ukko saa samalla mitalla eli vaihtoehtona avioero tai avoin suhde, kyllä on ukkonsa katunut monet kerrat ja nytkin sillä oli pelkona että naapurit tai sukulaiset voivat huomata tämän viestiketjun ja arvata lenestä on kyse! Seksiä on haettu ja saatu aina kun on haluttanut, teillä peräkamari pojilla se on barmaan paljon hankalampaa!! - Anonyymi
Mitäs sä daiju löpiset Voit kyl lopettaa.Ei sua daijuu kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Otahan lääkkeesi lentämiset ehkä loppuu.
- Anonyymi
Tuskin ne on sun ns. kavereitasi on.
- Anonyymi
Saanko kysyä mistä päin neitokaiset ovat lähteneet liikkeelle.
- Anonyymi
Eteläsuomesta ollaan kaikki, kaksi syntyisin Tervolasta
Anonyymi kirjoitti:
Mites treffit? Vieläkö on tarvetta miehelle :)
T:43v- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos liikutte pirkanmaan suunnalla niin rauhallinen paikka löytyy ja 43v mies tarjolla.
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 206476
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603617
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342692Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452476Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401733
- 241568