Minulle on käynyt aivan kuten tuossa artikkelissa. Kotiinkuljetus on maksettu, mutta kuljetusta ei ole tapahtunut.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008959863.html
"Lähettiyritys väitti, ettei kyennyt tavoittamaan Mikkoa – paketti jäi tulematta, vaikka mies sanoo olleensa koko ajan kotonaan"
Minulle noin on käynyt sekä Postin että Matkahuollon kanssa. En ole muka ollut paikalla. Tosin olen kumpanakin päivänä ollut koko ajan kotona ja liikuntarajoitteisena on olisi pystynyt omin jaloin minnekään liikkumaan. Käynnistä ei ole jätetty mitään jälkeä. Liioin ei puhelimeen ole tullut mitään ilmoitusta tapahtuneesta. Ilmoitus on laitettu vasta seuraavana päivänä.
Kumpikin kuljetus vetoaa tehtyyn sopimukseen, mistä minä en ole edes osallisena.
Kuluttajansuoja kuljetuksissa
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Käytännössähän et ole tehnyt Postin/Matkahuollon kanssa sopimusta. Katso myyjän toimitusehdoista ja jos toimittu vastaisesti, niin pyydä myyjältä hyvitys
- Anonyymi
Suomessa kaikki rikollinen toiminta on valtion suojeluksessa. Koko eduskunta on mukana huijauksissa.
Kaikki rikollinen toiminta voidaan ketjuttaa ja ulkoistaa. Voidaan toimia ihan avoimen epärehellisesti. Rikollisesti toimivien yritysten johtajat palkitaan.- Anonyymi
Ei. Vaan nimenomaan ei ketjuteta, vaan ostat kaine yhdestä osoitteesta ja vastuu on siinä yhdessä osoitteessa eli myyjällä. Sinun ei tarvitse ottaa kantaa alihankkijoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaan nimenomaan ei ketjuteta, vaan ostat kaine yhdestä osoitteesta ja vastuu on siinä yhdessä osoitteessa eli myyjällä. Sinun ei tarvitse ottaa kantaa alihankkijoihin.
Käytäntö vaan on toinen. Aterioita saa esim. Foodoralta. Se vaan ei vastaa mistään, sillä toimittajat ovat erikseen ja ne eivät taas vastaa, koska niiltä ostaja ei ole mitään tilannut.
- Anonyymi
Nykyisin tilaan tavaraa vain pakettiautomaattiin.
Paitsi jouluruuhkassa ei kannata tilata mitään, jos ei halua seikkailemaan ties mihin syrjäkulmille perustettuun tilapäiseen paketinnoutopisteeseen.- Anonyymi
Jouluruuhkassa ei muutenkaan kannata ostaa kuin ruokaa. Kesällä ja tammikuussa on halvempaa. Joululahjaksi riittää halaus.
- Anonyymi
Kuten Helsingin Laajasalossa. Kun automaatti oli täynnä, vei Posti paketin Suomenlinnan automaattiin.
Siinä tuli paketille pitkä ja aikaa vievä haku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818