Ilkivaltaa Olkijoella

Anonyymi

Neljä "lasta" ajaa ilman äänenvaimenninta ja kiusaa naapureita kello 4 asti öisin. Nyt Olkijoella varastettu työkaluja ja sotkettu työkone.

9

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollinsaaressa liikkuu myös öisin nuorisoa, en tiedä onko sama porukka, mutta ainakin leikillään heittävät ikkunoita kohti varmaan kiviä tai toivon mukaan vain käpyjä. Autoilla tai mopoilla tuottavat ääntä. Tuntomerkkejä olisi antaa vain vaatetus. En tunne heitä lainkaan, mutta turhautuneita ilmeisesti. Kesäloma saisi olla 1,5 kk lyhyempi, että nämä jaksaisi odottaa koulun alkuun asti ilman rikoksia.

      • Anonyymi

        Voipi olla ollinsaaressa matujen penskoja.nehön siellä mellastavat ja vanhemmat ei tee mitään.sönkkäävät vaan eikä välitetä penskoista.semmoista se on.kiitos raahe ja ns päättäjät.ooneksi lähdin sieltä pois.kuoleva kaupunki ja nämä kaupungin tantat yms yrittävät keksiä muka jotain.joku prrati mitä kehuvat ei pelasta mitään.siellä kaksi suojatyöpaikkaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla ollinsaaressa matujen penskoja.nehön siellä mellastavat ja vanhemmat ei tee mitään.sönkkäävät vaan eikä välitetä penskoista.semmoista se on.kiitos raahe ja ns päättäjät.ooneksi lähdin sieltä pois.kuoleva kaupunki ja nämä kaupungin tantat yms yrittävät keksiä muka jotain.joku prrati mitä kehuvat ei pelasta mitään.siellä kaksi suojatyöpaikkaa .

        Sina kommentoi joka keskustelu vaikka ei tehnyt päivä työ. Pilkku ja piste vaara paikka ja iso kirjain. Kela ei ole tuopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sina kommentoi joka keskustelu vaikka ei tehnyt päivä työ. Pilkku ja piste vaara paikka ja iso kirjain. Kela ei ole tuopaikka.

        Sillä jumala on muuttanut kaupunkiin ja olemme kusessa.tulette vielä huomaamaan mitenkä asiat rullaavat raahessa.en minä mutta ne muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sina kommentoi joka keskustelu vaikka ei tehnyt päivä työ. Pilkku ja piste vaara paikka ja iso kirjain. Kela ei ole tuopaikka.

        Sina puhu huva soomi YkSi IsKeNdEr kEBaB kIiToS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sina kommentoi joka keskustelu vaikka ei tehnyt päivä työ. Pilkku ja piste vaara paikka ja iso kirjain. Kela ei ole tuopaikka.

        Haista.minä raahelainen yli 34 vuotta töisssä.puhu paskaa sinä.tervetuloa suomeen.


    • Anonyymi

      Miksi et anna omien lapsien leikkiä näiden "matujen" kanssa? Kyllä tähän maahan ihmisiä mahtuu. Nämä voivat sodan kokeneita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Suomalainen on kohta katoavaa ongelmajätettä.siitä samariinin hallitus pitää huolen.


    • Anonyymi

      Ymmärrän ukrainalaisten hädän. Heillä oli täysi oikeus tulla turvaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe