Miten saisin sulta jalat alta niin sanotusti... En kuitenkaan kaatamalla. Viestiä oon muutamasti miettiny lähettäväni mut oon vähän tylsä keskustelun alottaja.
Olen monesti miettinyt
21
1226
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi jotain kuin ei mitään, usko pois. Ennen kuin juna menee ohi.
- Anonyymi
No niinhän se menee tosiaan.
- Anonyymi
Kyllä se liukutaklaus on paras.
- Anonyymi
Siinä voisi käydä huonosti.
- Anonyymi
Laita viestiä. Se voisi olla ihan hyvä aloitus. Miehelle.
- Anonyymi
olet jo vienyt jalat alta
sanat suusta
järjen päästä
pelkällä läsnäolollasi
mitä tapahtuisi viestistä? - Anonyymi
Jalat saat alta ajan kanssa kanssa eikä se tapahdu kertaheitolla.. jos tapahtuu. Eli sillä ei ole merkitystä minkä viestin näppäilet, en muutenkaan arvosta liian paljon viilattuja viestejä spontanisuus kunniaan.
- Anonyymi
Se tapahtuu kerheitolla
Tai ei sit olleskaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tapahtuu kerheitolla
Tai ei sit olleskaaLaitat turhan paljon painoarvoa yhdelle viestille? Kun haluaa vaan yhtä asiaa kertaheitolla toimii hyvin.
- Anonyymi
Kyllä ne jalat meni jo siellä ekoilla kohtaamisilla... oon kovasti sitä yrittäny peitellä.
- Anonyymi
Viestit on tylsiä. Minä tarvitsen toimintaa. Se taklaus voisi jopa toimia
- Anonyymi
En siittä jalkojen altamenosta tiedä, mutta jos halaat niin sulan samantien pehmoiseksi hattaraksi hyväiltäväksi.
- Anonyymi
Meni jo jalat alta ja järkikin lähti päästä. Seuraukset tiedätkin.
- Anonyymi
Mieskö tässä kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskö tässä kirjoittaa
Nainen.
- Anonyymi
Miksi haluat auttaa? Viesti on hyvä.
- Anonyymi
Jalat on alta, järki päästä ja se on menoa. Kyllähän minä näin sen jo heti ensimmäisellä kerralla, että tuossa on minun elämän rakkaus.
Apua- Anonyymi
Kerropa mitä sitten teit ja tietääkö hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa mitä sitten teit ja tietääkö hän?
Olen yrittänyt kyllä ilmentää asiaa erinäisin teoin. Hänellä on kyllä jotain käsitystä tunteistani, mutta ei ehkä niiden laajuudesta😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt kyllä ilmentää asiaa erinäisin teoin. Hänellä on kyllä jotain käsitystä tunteistani, mutta ei ehkä niiden laajuudesta😄
Millä tavoin niitä voi ilmentää?
- Anonyymi
Jos tämä joku on myös kiinnostunut, tuskin hän pitää viestiäsi ollenkaan tylsänä. Sehän voisi olla mitä tahansa yleistä, vaikka ihan kuulumisia, tai ihmetellä jotain suurta yleistä asiaa, tai yhteistä asiaa, jos sellaista on.
En liity mihinkään, mutta jotenkin halusin rohkaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156