Heikoksi vetää ihmisen mokoma tauti. Parin päivän juttu.
Nainen, oletko jo sairastanut koronan?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ilo asua taloyhtiössä joka sai koronakaranteenin...kun huomattava määrä ihmisiä sairastui siihen!
- Anonyymi
Mitäpä luulet? Mietitkö olenko vielä hengissä kun ei olla nähty? Entä jos kuolin koronaan?
- Anonyymi
Mietin tietenkin meitä koko ajan, onneksi olet hengissä. Mulla oli ilmeisesti lievä korona. Ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tietenkin meitä koko ajan, onneksi olet hengissä. Mulla oli ilmeisesti lievä korona. Ikävä.
Varmaan sitten vapaalla olet töistäkin. Onpa ikävä juttu että sait koronan. Eiköhän se kaikilla kierrä joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvä että sait sen nyt niin olet sitten syksyllä terveempänä jos nähtäisiin. Jos siitä jonkinlainen immuniteetti tulisi.
- Anonyymi
Luulen että sairastin sen toisen kerran lievänä nyt kesällä. Oli vähäistä kurkkukipua, äänen käheyttä ja hiukan nuhainen olo muutaman päivän ajan.
- Anonyymi
Minä ainakin olen, parin päivän pirpana eikä ollut mistään kotoisin kun odotin jonkinsortin kuolemanvakavaa tautia niinkuin se selvittelivät.
- Anonyymi
Selittelivät*
- Anonyymi
Aika moni kuule on, enemmistö varmaan. Minäkin.
- Anonyymi
En ole sairastanut koronaa, koska en ole käyttänyt testaustikkuja. Tokiossa on osa pos ja osa neg. Menkäähän ihmiset ihmeessä hakemaan piikit seuraavankin keksittyyn tautiin: monkeypox
- Anonyymi
* Tikuissa ei Tokiossa
- Anonyymi
En ole saanut. Huolissaan olen ollut, onko ollut kunnossa, kun ei mitään tietoa ole toisen voinnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825