Koko Tunne-palsta on vastenmielinen. .Samoja suoltajia vuodesta toiseen, jotka todennäköisesti vielä tienaavat sillä. Välinpitämättömiä ja vastuuttomia aiheuttamastaan vahingossa ihmisille, joilla on normaalit tunteet, empatiaa ja myötätuntoa toisia kohtaan. Pitäisi ymmärtää kirjoitella sellaisilla palstoilla, missä ei aiheuta vahinkoa muiden elämälle. Jotkut saattavat eksyä näille sivuille vaikeassa elämäntilanteessa ja hyvässä uskossa ihmisiin. Ja joutuvat täällä ojasta allikkoon. Näillä vakituisilla kirjoittajilla on myös vasruu omasta toiminnastaan.
Terveisin, yksi uhreista nne, joka näkee nyt kaiken selvemmin.
Vastenmielinen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rahasta tekevät sitä
- Anonyymi
Ei kenellekään suunnattuja
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa.
- Anonyymi
Huoria
- Anonyymi
Heräsin https://youtu.be/h5N8wDy25F0
Komppaan tätä. Mutta en usko kenenkään täällä saavan palkkaa siitä. Aika turha täällä on yrittää mitään rotia saada porukkaan, kun vaan innostuvat kiusaamaan lisää.
- Anonyymi
Voihan se olla myös niin, että joku ulkopuolinen taho maksaa ihmisen vedättämisestä täällä, tarkoituksellisesti ja kohdennetusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla myös niin, että joku ulkopuolinen taho maksaa ihmisen vedättämisestä täällä, tarkoituksellisesti ja kohdennetusti.
Pari tällaista tapausta.. Jos tulisivat kaikkien tietoon, niin viralta saisi potkut ja muutakin sanktiota näiden sätkynukkejensa kanssa.
- Anonyymi
Tiedän mistä oot tuullu, olet apukoulun miehen naista esittävä mies ystävä :)
- Anonyymi
Kunnon miehet katselee mielellään mun housuihi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon miehet katselee mielellään mun housuihi :)
Kunnon miehet taitaa olla vähän yli sun ymmärryksen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon miehet taitaa olla vähän yli sun ymmärryksen...
Mulla on kuule sellasista kokemusta lukemattomista öistä. Enään ei mikään hissuka kelpais niinku täältä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kuule sellasista kokemusta lukemattomista öistä. Enään ei mikään hissuka kelpais niinku täältä löytyy.
Varustuksen olatava kohdillaan !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075