Pastorin rouva ja seurakuntasisar liftareina

Anonyymi

Olin aikoinaan 80-luvun lopulla vierailemassa loppukesästä Kainuussa sukulaisteni luona, jotka olivat muuttaneet sinne.
Vierailu meni hyvin, mutta lähtiessäni kotimatkalle sunnuntaina illan suussa tuli hieman ongelmaksi paikallinen liikenneruuhka, kun kesän viimeisiä yleisötapahtumia katsomassa olleet lähtivät etelää kohti. Sukulaiset neuvoivat minua kiertämään nuo ruuhkat toista reittiä ja varoittivat, ettei siellä ole sitten ketään vaikka tosi hyvä tie onkin.
Toden totta, ajelin maasturillani täysin suoraa ja hyvää tietä yksin, ainoastaan joku leikkuupuimuri oli liikenteessä, jotka ohitin. Ajattelin, että jos täällä autoon tulee vikaa, niin pulassa on!
Olin jo Pohjois-Savon puolella, kun ihmeekseni huomasin kaksi naista liftaamassa marjasankojen kanssa, pysäytin heidän kohdalleen. Naiset sanoivat heti, että heidän rukouksensa on kuultu, joku sentään täällä liikkuu. Naisten marjasangot laitettiin maasturini perään ja nuorempi naisista istui takapenkille ja minua hieman vanhemman näköinen nainen istui viereeni etupenkille. Katsoin, että hyvän näköisiä naisia molemmat.
Naiset kertoivat olleensa poimimassa marjapensaista loppuja marjoja tämän vanhemman naisen kotitilalta, joka oli autiona. Autoon oli tullut vikaa ja he olivat joutuneet jättämään sen sinne tilalle, olivat kävelleet pitkän matkan marjasankojen kanssa tuohon kantatien laitaan toivoen pääsevänsä liftaamalla kotiinsa. Asuivat pienessä kunnassa sopivasti matkani varrella, nuorempi oli seurakunnan pastorin vaimo, minua hieman nuorempi ja vanhempi nainen oli seurakuntasisar. Pappila olisi kuulemasti sopivasti matkan varrella, että pastorin rouva jäisi siinä tien risteyksessä pois kyydistä ja tämä neiti asuu sitten kunnan keskustassa kerrostalossa minua vielä erikseen valistettiin takapenkiltä.
Matka sujui tosi rattoisasti ja juttua riitti, ei olisi uskonut, että liftarini ovat uskovaisia ja seurakunnan kanssa tekemisissä, niin rohkeiksi näiden naisten jutut kävivät. Pastorin rouva takapenkillä kävi juttujensa puolesta tosi rohkeaksi, että minulla alkoi olemaan housuissa aika ahdasta. Jutut olivat jo sitä luokkaa naisten puolelta, että meiltä sitä saa!
Pastorin rouva purki myös turhautuneisuuttaan avioliitostaan, kerran viikossa saunan jälkeen naidaan ja silloinkin vain yhdessä ja samassa lähetyssaarnaaja-asennossa. Kolme vuotta hän on ollut ilman ehkäisyä ja ei ole lasta saatu.
Matka meni niin rattoisasti, että pappilan risteys tuli melkein huomamatta illan pimeydessä, kun ei ollut mitään katuvaloja. Pysäytin risteykseen, mistä pastorin rouva sanoi kyllä kävelevänsä pappilaan marjasangon kanssa. Olin ottamassa niitä marjasankoa maasturin perästä, kun pastorin rouva halusi halata minua kiitokseksi kyydistä ja sanoi, että hän voisi kyllä hieman muutakin antaa kyydistä. Ymmärsin kyllä heti, että nyt sitä saa!
Laitoin kättäni pastorinrouvan hameen alle, niin eihän siellä ollut edes pikkuhousuja, vaan ihan märkä pillu.
-Otin pikkuhousut jo pois tuolla takapenkillä, että on helpompi tulla sisään ja ei todellakaan tarvitse käyttää ehkäisyä.

Ja niin sitä sitten siinä maasturin takaluukun päällä suoritettiin varsinainen pikapano, pastorin rouva istui siinä luukun reunalla kesähame ylhäällä ja minä sovitin kovana seisovaa kyrpääni märkään pilluun. Kovin pitkään minun ei tarvinnut työnnellä, kun näiden naisten juttujen kiihoittamana lastini lähti, sai pastorin rouvakin siinä.
-Nyt kuule pitää mennä, vie tuo neiti turvallisesti kotiinsa, kiitokset kyydistä!

Sinne lähti pastorin rouva kävelemään marjasangon kanssa kohti pappilaa.
Hieman olin ihmeissäni, että tälläistäkin sattuu. Kuljettajan paikalle päästyäni vieressä istuva seurakunta sisar katsoi minua hieman ovelasti.
-Nyt varmaan sitten minun vuoroni! Ajetaan vaan vielä jonkun matkaa, niin päästään tuonne kunnan keskustaan.

Niin sitä sitten ajelin pienen savolaisen kunnan keskustaan, kirkko, osuuskauppa ja muutama kerrostalo. Lupasin kantaa loput marjasangot sinne seurakuntasisaren asunnolle, kun niitä oli kolme. Ja kyllä seurakuntasisar otti myös vuoronsa, yhdyntään hän ei suostunut, kun sanoi olevansa vielä koskematon, mutta muuten niin taivaallisen hyvin osaisi hoidella asiansa.

Pidin yhteyttä vielä jälkeenpäin tuon seurakuntasisaren kanssa ja kävin hänen luonaan muutaman kerran, kun kävin sukulaisiani katsomassa Kainuussa, mutta mitään suurempaa siitä ei kuitenkaan kehittynyt, vaikka joka kerta harrastimme seksiä ilman yhdyntää.

Erikoisin juttu sitten tapahtui, kun sain seuraavana jouluna joulukortin kirjekuoressa ja postileima oli Kuopio. Joulukortissa toivotettiin hyvää joulua ja kiitettiin elämän lahjasta, mukana oli mustavalkoinen kuva ultraäänitutkimuksesta. Seuraavan vuoden kesäkuussa sain vielä valokuvan pienen pojan ristiäisistä.

En ole ollut poikaani missään yhteydessä, mutta olen hieman seurannut hänen elämäänsä, hänellä on hyvä ammatti ja nyt jo perhettäkin.

9

11574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa tarina! Varmaan aika erikoinen tilanne, kun on lapsen isä ja ei ole virallisesti isä.

      • Anonyymi

        On kyllä todellinen tarina, siksi en kirjoittanut kovin tarkasti paikkakuntaa. Asianosaiset, siis nämä naiset kyllä tunnistavat itsensä tästä, jos nyt sattuisivat lukemaan tuon. Vanhempi naisista on nyt 70 vuotias ja nuorempi, tuo poikani äiti kohta 60 vuotias. En ole ollut kumpaankaan yhteydessä sen kesän ja syksyn jälkeen. Pastorin rouvaa en tavannut sen jälkeen, kun hän lähti sen marjasangon kanssa kävelemään kohti pappilaa.
        Poikaani en ole tavannut koskaan, eikä hän tiedä minusta ilmeisesti mitään, joten en ole hänen elämäänsä sotkeutunut. Hän on saanut kasvaa hyvässä perheessä ja saanut hyvän koulutuksen, perhettäkin hänellä on. Minulla on vain hänestä tuo kastekuva, jonka sain seuraavana kesänä postin välityksellä. Facebookista olen seurannut hänen kuviaan, mitkä ovat julkisesti esillä.
        Elämä on joskus ihmeellistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä todellinen tarina, siksi en kirjoittanut kovin tarkasti paikkakuntaa. Asianosaiset, siis nämä naiset kyllä tunnistavat itsensä tästä, jos nyt sattuisivat lukemaan tuon. Vanhempi naisista on nyt 70 vuotias ja nuorempi, tuo poikani äiti kohta 60 vuotias. En ole ollut kumpaankaan yhteydessä sen kesän ja syksyn jälkeen. Pastorin rouvaa en tavannut sen jälkeen, kun hän lähti sen marjasangon kanssa kävelemään kohti pappilaa.
        Poikaani en ole tavannut koskaan, eikä hän tiedä minusta ilmeisesti mitään, joten en ole hänen elämäänsä sotkeutunut. Hän on saanut kasvaa hyvässä perheessä ja saanut hyvän koulutuksen, perhettäkin hänellä on. Minulla on vain hänestä tuo kastekuva, jonka sain seuraavana kesänä postin välityksellä. Facebookista olen seurannut hänen kuviaan, mitkä ovat julkisesti esillä.
        Elämä on joskus ihmeellistä!

        Sanos muuta, ota lapio ja ämpäri, mene tekee hiekkakakkuja, rauhottaa.


    • Anonyymi

      Vai sait sen pojan Seurakunta sisaresta etkä Pastorin Rouvan kanssa .?. Hyvin sekava tarina sinulla tästä saa käsityksen kun lukee tämän lopun .

      Pidin yhteyttä vielä jälkeenpäin tuon seurakuntasisaren kanssa ja kävin hänen luonaan muutaman kerran, kun kävin sukulaisiani katsomassa Kainuussa, mutta mitään suurempaa siitä ei kuitenkaan kehittynyt, vaikka joka kerta harrastimme seksiä ilman yhdyntää.

      Erikoisin juttu sitten tapahtui, kun sain seuraavana jouluna joulukortin kirjekuoressa ja postileima oli Kuopio. Joulukortissa toivotettiin hyvää joulua ja kiitettiin elämän lahjasta, mukana oli mustavalkoinen kuva ultraäänitutkimuksesta. Seuraavan vuoden kesäkuussa sain vielä valokuvan pienen pojan ristiäisistä.

      • Anonyymi

        Lue tarkkaan, en ollut missään vaiheessa tuon seurakuntasisaren kanssa yhdynnässä, vaikka harrastimme seksiä. Lapseni äiti on tuo pastorin rouva, jonka kanssa olin yhdynnässä siinä pappilan tiehaarassa maasturin takaluukun päällä. Pastorin rouvaa en ole nähnyt sen jälkeen, kun hän lähti kävelemään siitä marjasangon kanssa kohti pappilaa.

        Olin tuon seurakuntasisaren kanssa kyllä myöhemmin tekemisissä, kävin hänen luonaan muutaman kerran, kun kävin sukulaisien luona Kainuussa. Harrastimme seksiä kyllä joka kerta, mutta emme olleet yhdynnässä silloinkaan.

        Olihan tuo hieman erikoinen juttu, että näinkin voi käydä elämässä, mutta ei varmaan ainut tapaus maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tarkkaan, en ollut missään vaiheessa tuon seurakuntasisaren kanssa yhdynnässä, vaikka harrastimme seksiä. Lapseni äiti on tuo pastorin rouva, jonka kanssa olin yhdynnässä siinä pappilan tiehaarassa maasturin takaluukun päällä. Pastorin rouvaa en ole nähnyt sen jälkeen, kun hän lähti kävelemään siitä marjasangon kanssa kohti pappilaa.

        Olin tuon seurakuntasisaren kanssa kyllä myöhemmin tekemisissä, kävin hänen luonaan muutaman kerran, kun kävin sukulaisien luona Kainuussa. Harrastimme seksiä kyllä joka kerta, mutta emme olleet yhdynnässä silloinkaan.

        Olihan tuo hieman erikoinen juttu, että näinkin voi käydä elämässä, mutta ei varmaan ainut tapaus maailmassa.

        Ei varmaan ainut tapaus, että on tullut isäksi ja ei ole virallisesti lapsen isä.


    • Anonyymi

      Lukekaa älkää analysoiko. Ei ole rakettitiedettä vaan seksinovelleja, satuja aikuisille.

      • Anonyymi

        On kyllä ilmeisesti todellinen tapaus! Niin hurjaa tarinaa et keksi, etteikö elävästä elämästä hurjempi löydy. Olen joskus laivalla katsellut sitä menoa, kun ollaan "siskon kanssa" risteilyllä, se on myös melkoista menoa, kun jonkun pienen kunnan kirkkokuoro on hieman irroittelemassa, siinä saa pastorin rouvakin vierasta oikein kunnolla.


    • Anonyymi

      Saattaa joskus olla tuolla pojalla ihmettelemistä, kun teettää dna-testiä, kun pappi ei olekaan oikea isä.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe