Vielä on kesää jäljellä, mutta miten se on sujunut tähän asti?
Nyt heinäkuussa on riittänyt touhua, kun mies on lomalla. Ollaan oltu vuokramökillä Hickarössä, oli eka reissu koiralle, oli ihmeissään ensin paikasta, mutta äkkiä kotiutui.
Treella/kotona ollaan käyty Star Wars näyttelyssä.
Kävelyllä..
Lahden Kärkkäisellä ostoksilla..
Ensi viikolla porukat Klasta tulevat meille käymään. 😊
.
Miten kesänne on sujunut? (REK)
20
73
Vastaukset
- Anonyymi
En ole rekattu, mutta sanonpa vaan että hyvä ettet välittänyt tuosta toisen ketjun päänaukojasta. Ilmojen puolesta kyllä tarkenee!
Kunpa antaisi tämän avauksen olla rauhassa..
Kyllä on ollut hyviä kesä säitä, itse pidän helteistä vilukissa kun olen.
- Anonyymi
Kiva varmasti nähdä kotiväkeä, nyt voipi eri lailla viettää aikaa kun korona on alkanut laantumaan.
- Anonyymi
Kannattaa sivistää itseään ja tarkistaa koronatilanne.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sivistää itseään ja tarkistaa koronatilanne.
Toi on vaan nii et normiarkeenkin täytyy pystyy palata.
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Toi on vaan nii et normiarkeenkin täytyy pystyy palata.
Ei muuta koronatilannetta.
Mikäs tässä on ollessa ku on olleet näin mageet ilmat :) Huomenna sit suunnataan kundein kaa kohti pohjoista. Viikko vaelletaan ja tsiigaillaan tuntureita :) Sellainen about kolkytkiloo painava rinkka lähtee Artsi-sedän messiin :)
- Anonyymi
Pohjanmaan poliisille olen luvannut pienet munkkikahvit tarjota ja tarjoan kanssa,mutta heidän "päällikölleen" en tarjoa joko he ovat selvittäneet sen Lohtajan tapauksen joka sattui 1995-1997 välisenä aika? eli heidän pohjanmaan poliisin ohjaama vw golf mk4 porrasperä henkilö-autonsa suistui ojaan ja olin auttamasa heitå tielle takaisin tämä on heille edelleen arka aihe
- Anonyymi
Oliko se siellä ojassa tosiaan 2 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se siellä ojassa tosiaan 2 vuotta?
Oli se, Pohjanmaan poliisi on kova poliisi se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se, Pohjanmaan poliisi on kova poliisi se
Minä olin auttamassa pohjanmaan poliisia kun heidän kirkkaanpunainen vw golf mk4 henkilö-auto suistui ojaan tuolla Lohtajalla 1995-1997 välisenä aikana talvella,toinen näistä kyseisistä poliiseista sanoi että ollaanhan sitten hiljaa tästä asiasta asia on heille edelleen arka,,,
- Anonyymi
Koronan rajoittamien vuosien jälkeisen biletyksen varjopuolet näkyvät päihdepalveluissa sekä siinä, että tapaturmia sattuu.
- Anonyymi
Rajoitukset olivat virhe.
- Anonyymi
Surkeasti on sujunut kesä suomi on täysin paska maa ja surkea kun pitäisi saada ostettua 400 60 15.5 nokian sisärengas ei sitä löydy kälviältä eikä edes kokkolasta on tämä paska maa
- Anonyymi
Ei näitä please, ei eieiei
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912