Miten kesänne on sujunut? (REK)

Vielä on kesää jäljellä, mutta miten se on sujunut tähän asti?

Nyt heinäkuussa on riittänyt touhua, kun mies on lomalla. Ollaan oltu vuokramökillä Hickarössä, oli eka reissu koiralle, oli ihmeissään ensin paikasta, mutta äkkiä kotiutui.

Treella/kotona ollaan käyty Star Wars näyttelyssä.
Kävelyllä..

Lahden Kärkkäisellä ostoksilla..

Ensi viikolla porukat Klasta tulevat meille käymään. 😊
.

20

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole rekattu, mutta sanonpa vaan että hyvä ettet välittänyt tuosta toisen ketjun päänaukojasta. Ilmojen puolesta kyllä tarkenee!

• Kunpa antaisi tämän avauksen olla rauhassa..

Kyllä on ollut hyviä kesä säitä, itse pidän helteistä vilukissa kun olen.

• Anonyymi

Kiva varmasti nähdä kotiväkeä, nyt voipi eri lailla viettää aikaa kun korona on alkanut laantumaan.

• Anonyymi

Kannattaa sivistää itseään ja tarkistaa koronatilanne.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sivistää itseään ja tarkistaa koronatilanne.

Toi on vaan nii et normiarkeenkin täytyy pystyy palata.

• Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

Toi on vaan nii et normiarkeenkin täytyy pystyy palata.

Ei muuta koronatilannetta.

• Mikäs tässä on ollessa ku on olleet näin mageet ilmat :) Huomenna sit suunnataan kundein kaa kohti pohjoista. Viikko vaelletaan ja tsiigaillaan tuntureita :) Sellainen about kolkytkiloo painava rinkka lähtee Artsi-sedän messiin :)

• Kuulostaa hyvältä!

• Anonyymi

Pohjanmaan poliisille olen luvannut pienet munkkikahvit tarjota ja tarjoan kanssa,mutta heidän "päällikölleen" en tarjoa joko he ovat selvittäneet sen Lohtajan tapauksen joka sattui 1995-1997 välisenä aika? eli heidän pohjanmaan poliisin ohjaama vw golf mk4 porrasperä henkilö-autonsa suistui ojaan ja olin auttamasa heitå tielle takaisin tämä on heille edelleen arka aihe

• Anonyymi

Oliko se siellä ojassa tosiaan 2 vuotta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se siellä ojassa tosiaan 2 vuotta?

Oli se, Pohjanmaan poliisi on kova poliisi se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se, Pohjanmaan poliisi on kova poliisi se

Minä olin auttamassa pohjanmaan poliisia kun heidän kirkkaanpunainen vw golf mk4 henkilö-auto suistui ojaan tuolla Lohtajalla 1995-1997 välisenä aikana talvella,toinen näistä kyseisistä poliiseista sanoi että ollaanhan sitten hiljaa tästä asiasta asia on heille edelleen arka,,,

• Anonyymi

Koronan rajoittamien vuosien jälkeisen biletyksen varjopuolet näkyvät päihdepalveluissa sekä siinä, että tapaturmia sattuu.

• Anonyymi

Rajoitukset olivat virhe.

• Anonyymi

Surkeasti on sujunut kesä suomi on täysin paska maa ja surkea kun pitäisi saada ostettua 400 60 15.5 nokian sisärengas ei sitä löydy kälviältä eikä edes kokkolasta on tämä paska maa

• Anonyymi

Ei näitä please, ei eieiei

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      34
      5217
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      286
      5076
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      60
      4493
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2435
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1868
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1814
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      24
      1782
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1723
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1662
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1496
    Aihe