Oli kiva ajaa karvat palleista ja munasta pois tosi kiva tunne alkoi seisomaan heti alan aika usein karvat pois kun ne kasvaa.
Munan karvat pois
12
2616
Vastaukset
Kullin varsi onkin helpompi ajella kun seisoo, sileät pallit on hyväntuntuiset, tulee jatkuvasti räplättyä kasseja ajelun jälkeen
- Anonyymi
Tuli karvat ajoin taas karvat pois tosi tuntui tosi mukavalta nyt.
- Anonyymi
Tuli taas karvat pois palleista ja munasta tosi kiva tunne taas olla ilman karvoija taas myös kainaloista karvat pois .
- Anonyymi
Uskon että haluat löytää tytön joka leikkaa sinulta karvat ja vie mennessään paljon muutakin!
- Anonyymi
Mitäs se sulta vei.Ei kai niitä ainoita.On tainut käydä niin kun kirjoitakin.
- Anonyymi
Karvaton ollaan peukalonpää kokoisen tupsun jätin.Tykännyt jo pitää kauan tilanteen näin.
- Anonyymi
Tuli taas ajettua munan karvat pois tosi kiva tunne taas kun on karvat pois.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://al-dzakirah.com/H/N8g8H4
- Anonyymi
Ajan myös kaikki alapään karvat, minusta ne ovat ihan turhia ja rumia . Tuntuu sekä näyttää paremmalta posliini. En enää halua mitään karvoja , siksi ajan pari kertaa viikossa.
M 64- Anonyymi
Posliini on paras.
- Anonyymi
Vajaa 30 pariskunta, vaimo usein posliini mutta eilen ajelimme ensimmäistä kertaa minulta munan karvat. Ihan kiihottava hetki kun vaimo ajeli karvat niin piti välillä runkkailla. Ihan OK näky kun seisoo mutta lepotilassa on kuin pikku pippeli, hiukan meitä on naurattanut näky mutta kait tähän tottuu.
- Anonyymi
Itseäni ärsyttää kun se sänki alkaa kasvaa munan juuressa. Tuntuu ikävältä ja pitäisi olla koko ajan höyläämässä.
Olen tuumannut että myös pannussa ärsyttää naista, kun sänki raapii sisällä
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497