Munan karvat pois

Anonyymi

Oli kiva ajaa karvat palleista ja munasta pois tosi kiva tunne alkoi seisomaan heti alan aika usein karvat pois kun ne kasvaa.

12

2620

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullin varsi onkin helpompi ajella kun seisoo, sileät pallit on hyväntuntuiset, tulee jatkuvasti räplättyä kasseja ajelun jälkeen

• Anonyymi

Tuli karvat ajoin taas karvat pois tosi tuntui tosi mukavalta nyt.

• Anonyymi

Tuli taas karvat pois palleista ja munasta tosi kiva tunne taas olla ilman karvoija taas myös kainaloista karvat pois .

• Anonyymi

Uskon että haluat löytää tytön joka leikkaa sinulta karvat ja vie mennessään paljon muutakin!

• Anonyymi

Mitäs se sulta vei.Ei kai niitä ainoita.On tainut käydä niin kun kirjoitakin.

• Anonyymi

Karvaton ollaan peukalonpää kokoisen tupsun jätin.Tykännyt jo pitää kauan tilanteen näin.

• Anonyymi

Tuli taas ajettua munan karvat pois tosi kiva tunne taas kun on karvat pois.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ajan myös kaikki alapään karvat, minusta ne ovat ihan turhia ja rumia . Tuntuu sekä näyttää paremmalta posliini. En enää halua mitään karvoja , siksi ajan pari kertaa viikossa.
      M 64

• Anonyymi

Posliini on paras.

• Anonyymi

Vajaa 30 pariskunta, vaimo usein posliini mutta eilen ajelimme ensimmäistä kertaa minulta munan karvat. Ihan kiihottava hetki kun vaimo ajeli karvat niin piti välillä runkkailla. Ihan OK näky kun seisoo mutta lepotilassa on kuin pikku pippeli, hiukan meitä on naurattanut näky mutta kait tähän tottuu.

• Anonyymi

Itseäni ärsyttää kun se sänki alkaa kasvaa munan juuressa. Tuntuu ikävältä ja pitäisi olla koko ajan höyläämässä.
      Olen tuumannut että myös pannussa ärsyttää naista, kun sänki raapii sisällä

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1414
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      706
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      634
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      32
      568
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      198
      538
    8. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      32
      534
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe