Hei,
Ostin Audi A4 vm2013 tuossa 1kk sitten.
Öljyn tasoanturi ongelmaa ollut että ei näytä todellista määrää moottorissa, mutta öljynvaihdossa 1000km sitten ainakin korjaaja sanoi että öljyä oli norm määrä.
Noh nyt tänään 1000km öljynvaihdosta audi kehotti lisäämään öljyä max 1L. Lisättiin Vähän alle 1L.
Oil level nousi puoleen väriin max ja min välillä.
Onko tämä norm kulutusta vai huolestuttavaa?
Audin öljynkulutus
Anonyymi
3
308
Vastaukset 3
- Anonyymi
kun on audi kyseessä reilu öljynkulutus on normaalia ,muilla merkeillä se on jonkinlainen vika moottorissa
- Anonyymi
Mikä moottori ja paljo ajettu?
Trollit jättää aina oleelliset asiat kertomatta.- Anonyymi
Näin on. Kun ostaa Audin, niin pitää osata ostaa juuri se, ja se malli, joka ei kuulemma kuluta öljyä. Muuten on pelkästään hakoteillä Audi viidakossa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510