Haluatko auttaa mua perustaa menestyvän yrityksen ja tienata kanssani rahaa ihan simona

Anonyymi

Moi!

Mulla on idea (aika montakin) mutta mulla ei oo rahaa toteuttaa tätä ideaa, niinpä etsin nyt sijoittajaa taikka rikasta (mitä rikkaampi sitä parempi) ihmistä joka perustaisi mun kanssa yrityksen joka tulee tuottamaan rahaa ihan tolkuttomasti luomaan uusia työpaikkoja veronmaksajia ym yhteiskuntaan.

Annan pääni pantiksi tuosta (idea syntyi nyt viime yönä, kestänyt tosin vaan 38 vuotta keksiä tää mutta nyt se syntyi) 🙂🙂🙂🙂

Ota yhteyttä jos kiinnostaa auttaa mua ja tienata mun kanssa rahaa ihan simona.

Viestiä mahdollisimman nopeasti [email protected]

Kun yritän täs samalla kyllä ettii itsekin jotain tyyppiä mut taitaa aika monella olla vaan salaiset tiedot tai sit en vaan itse osaa löytää oikeasta paikkaa suoraa puhelinnumeroa tietylle ihmiselle

Terv Janne Rantala
[email protected]

22

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ja unohtu laittaa ku oo nukkunut paljoo niin puhutaan nyt ihan kunnon tuottavasta yrityksestä kuten nike tai Adidas tai vastaava josta voidaan tehdä monikansallinen helposti.

    • Anonyymi

      Ei kannattaisi kesken unien tulla nettiin, vaan herätä kunnolla. Idea ei ole minkään arvoinen, eikä kukaan sijoita ideaan.

      • Anonyymi

        No sähän näät sen vielä 🙂🙂 niin sano sit uudestaan että oliko idea minkään arvoinen..


    • Anonyymi

      Niin ja se joka auttaa mua niin mä autan sitä puolestani tahkoo lisää rahaa 🙂🙂

    • Anonyymi

      Juu ja tästä tulee vähintään yhtä kuuluisa ku Ikeasta

    • Anonyymi

      Ja itse tarkastin alustavasti niin tällä nimellä ei tämmöistä yritystä ainakaan vielä löydy

    • Anonyymi

      Siis sulla on idea ja tarvitset jonkun ottamaan riskin sen idean toteuttamiseksi.
      Mikä on sinun riski?
      Eli menetätkö vain unessa keksityn liikeidean?

      Bisnes menee niin että hommaat ensin itse jonkinlaisen pääoman joko omista varoista tai sukulaisilta.
      Sen jälkeen sijoittaja katsoo että olet tosissasi ja uskot ideaan niin että olet valmis uhraamaan omasi ja sukulaisesi rahat.

      Jos et uskalla laittaa peliin omia ja sukulaistesi varoja niin et itsekkään usko ideaasi.

      Jos minä sijoittaisin 100% ideaasi niin haluan 100% tuotosta.
      En tiedä ymmärrätkö pointin.

      • Anonyymi

        Juu tiedän ja tajuan varsin hyvin.
        Mutta itsellä siis idea (yrityksestä) jonka haluaisin perustaa mutta ei mulla oo tietoa tai taitoa tuollaisista asioista miten hommat menee niin tämmöisiin asioihin tartteisin jonkun kokeneemman apua.
        Ja toki siis työvoimatoimiston kautta löytyy jotain linkkiä miten yritys perustetaan jne jne.
        Mutta siis idea oli että joku sijoittaja / rahamies tyyliin auttaa mua asioissa alkuun mitä en itse tiedä ja voidaan mun puolesta pistää esimerkiksi puoliksi yrityksen omistajuus niin että mulla 51 % ja tällä sijoittajalla / rahamiehellä 49 % osuus yrityksestä.
        Kaikki sovittavissa. 🙂🙂
        Mä en vaan jaksais nyt näitä työkkärin juttui koska niissä kestää ja itse en ole rikas, olen normaali työssä käyvä niin mulla ei oo rahaa laittaa tämmöstä yritystä pystyyn mitä haluan.
        Mutta sit kun tuon homman hoitaa aluilleen niin kyse olisi isosta yrityksestä voi toimia monessa maassa jne.
        Tarvitsen siis apua alkuun ku en tiedä miten kaikki hommat menee yrityksen perustaminen, työntekijät, lakimiehet, nettiasiat, yhteystiedot, jne pankki asiat ym ym ku en ole yhtään yritystä vielä elämäni aikana omistanut / perustanut mutta nyt tähdätään suoraan korkealle ja kovaa 🙂🙂
        Kaikki pystyy sopimaan tämän "auttajan kanssa" josta voi siis tulla tyyliin puoliksi omistaja mun kanssa joten kyllä siitä rahat saa takaisin kun sinne asti on päästy että yritys on pystyssä ja työllistää ihmisiä ja on asiakkaita tilauksia jne jne..
        Ja ihan näitä diili ohjelmia ym, mutta en ihan kaikkea voi kertoa täsdö vaiheessa koska riski että joku pöllii mun idean ja pistää itse tämmöisen pystyy kun tämmöistä yritystä ei vielä ole eikä tällä nimellä mikä mielessä mulla.


      • Anonyymi

        Ja sit on nää kaikki lupa jutut ym, oon vaan normi duunari joka ei tiedä kaikesta kaikkea niin joku joka jeesaa niin rikastuu myös itse, reilu peli molemmille.
        Plus että mulla ei itsellä ole luottotiedot kunnossa, ulosotossa joku 15 000 niin mulla kestäisi varmasti ikuisuus saada sellanen idea / yritys pystyyn mikä on mulla on mielessä.
        Varmaan ikinä tätä ei tule tehtyä, että se on joko nyt tai ei koskaan.

        Mutta uskon 110% tähän että jos tämmönen yritys olisi niin se työllistäisi monia kymmeniä ihmisiä eri aloilta, voidaan laajentaa näin että tuo toimii Suomessa, Amerikassa, Saksassa ym maissa missä vaan.
        Ja asiakkaita tulee / tulisi riittämään kun aina ihmisillä on se jokin perustarve huoli jossain tilanteessa jostain ja mitä ei vielä ole niin sit kun olis tämmöinen yritys niin ei olis tämmöistä huolta kun mun idea toimii varmasti.

        Enempää en kerro tähän kohtaan ettei joku pölli mun yritys ideaa, toiminimeä, mitä kaikkia näitä nyt on jne.

        Mutta sen sanon loppuun että tämmöistä ei vielä ole mut jos olis niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja ihan luvallisesti.

        Tai on toki rikollisilekin markkinoille oma idea tästä mutta itse pitäytyisin mielelläni lain oikealle puolella.

        Se joka jeesaa yhdessä perustaa mua tän yrityksen kuten diili ohjelmissakin autetaan jos sulla on hyvä idea jostain niin hommat voidaan sitten sopia kuka omistaa mitäkin paljon rahaa kukin saa jne jne...


      • Anonyymi

        Ja mun asemassa normi duunari ilman luottotietoja 15 000 ei varmaan ikinä saisi perustettua tämän luokan yritystä, tai sit voin olla joku 60v kuolemassa ku homma kunnossa mutta nyt kun itse olen 38v elämä on mitä on (korona, Ukrainan sodat, ruon hinta nousee, polttoaineiden hintojen nousut jne jne) niin tämmönen juttu pitää tehdä nyt tai ei koskaan.
        Tiedä milloin Putin lähettelee ydinpommeja, syntyy kolmas maailman sota jne niin jaksa odottaa montaa vuotta päästäkseni tuon koko luokan yritys maailmaan mitä haluan.

        Normi duunari ilman luottotietoja ei tätä varmaan tehdä ikinä, niin se on joko nyt tai ei koskaan.

        Niin sen takia mä nyt etsinkin diili / leijonan luola tyylisesti tyyppiä jolla on rahaa ja suhteita taustaa yritys maailmasta joka tuntee just ne oikeat tyypit jne että saadaan tämmöinen yritys Suomeen taikka koko maailmaan ku en itse pysty nousee 1:stä - - - > 1 000000000:n päivässä kahdessa kuukaudessa vuodessa tai välttämättä koskaan.

        Niin joko nyt tai ei koskaan.

        Niin ku se oikea tyyppi löytyy niin homma bueno.

        Mulla idea yrityksestä ja tarvitsen rahamiehen josta voi tulla myös itse osakas mitä sovitaan jos sopimuksia tehdään.

        Mutta kuten jo sanoin niin tämmöstä yritystä ei vielä ole ku kukaan ei oo tämmöstä keksinyt, toisin kuin itse 🙂🙂

        Oon lotyoakin hakannut vuosia mutta ei oo seitsemää oikein tullut vielä tähän päivään asti, mut jos tulee niin sit perustan kyllä heti yän yrityksen ja yksin vaimoni kanssa.

        Niin tässä kohtaa ku en vielä ole lottovoittaja niin olisi jollain mahdollisuus myös korottaa omaa pankkitilin saldoa.

        Ja ei millään kympillä tai satasella vaan nyt puhutaan ihan kunnon numeroista ku homma pyöris kunnolla isoissa mitta kaavoissa.


      • Anonyymi

        Ja tästä voisi tulla isompi ku Mc Donalds ja tilaukset olisi ainakin arvokkaampia, niin puhutaan nyt ISON LUOKAN RAHOISTA ei mistään pikku summista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun asemassa normi duunari ilman luottotietoja 15 000 ei varmaan ikinä saisi perustettua tämän luokan yritystä, tai sit voin olla joku 60v kuolemassa ku homma kunnossa mutta nyt kun itse olen 38v elämä on mitä on (korona, Ukrainan sodat, ruon hinta nousee, polttoaineiden hintojen nousut jne jne) niin tämmönen juttu pitää tehdä nyt tai ei koskaan.
        Tiedä milloin Putin lähettelee ydinpommeja, syntyy kolmas maailman sota jne niin jaksa odottaa montaa vuotta päästäkseni tuon koko luokan yritys maailmaan mitä haluan.

        Normi duunari ilman luottotietoja ei tätä varmaan tehdä ikinä, niin se on joko nyt tai ei koskaan.

        Niin sen takia mä nyt etsinkin diili / leijonan luola tyylisesti tyyppiä jolla on rahaa ja suhteita taustaa yritys maailmasta joka tuntee just ne oikeat tyypit jne että saadaan tämmöinen yritys Suomeen taikka koko maailmaan ku en itse pysty nousee 1:stä - - - > 1 000000000:n päivässä kahdessa kuukaudessa vuodessa tai välttämättä koskaan.

        Niin joko nyt tai ei koskaan.

        Niin ku se oikea tyyppi löytyy niin homma bueno.

        Mulla idea yrityksestä ja tarvitsen rahamiehen josta voi tulla myös itse osakas mitä sovitaan jos sopimuksia tehdään.

        Mutta kuten jo sanoin niin tämmöstä yritystä ei vielä ole ku kukaan ei oo tämmöstä keksinyt, toisin kuin itse 🙂🙂

        Oon lotyoakin hakannut vuosia mutta ei oo seitsemää oikein tullut vielä tähän päivään asti, mut jos tulee niin sit perustan kyllä heti yän yrityksen ja yksin vaimoni kanssa.

        Niin tässä kohtaa ku en vielä ole lottovoittaja niin olisi jollain mahdollisuus myös korottaa omaa pankkitilin saldoa.

        Ja ei millään kympillä tai satasella vaan nyt puhutaan ihan kunnon numeroista ku homma pyöris kunnolla isoissa mitta kaavoissa.

        Et tule myöskään koskaan voittamaan lotossa todennäköisyyksien valossa. Säästämällä/sijoittamalla sinulls voisi olla aikuisena kuitenkin jotain.

        En väitä, että kaikki olisi jo keksitty, mutta monissa ”hyvissä” ideoissa ongelmana on, että moni on jo laskenut sen kannattamattomaksi.


    • Anonyymi

      Ollos huoleti. Kukaan ei varasta ideaasi. Ja jos itsellä ei ole antaa kuin krapulaharhoissa keksitty idea, niin omistus sijoittajalla olisi 90-100%.
      Laske mielessäsi paljonko kymmenittäin ammattilaisia maksaa palkattuna, paljonko yrityksellä olisi realistisesti asiakkaita( esimerkiksi monta kertaa itse käyttäisit oikeasti viikossa/vuodessa palvelua).

      Paljonko jää katetta per palvelu/tuote?

      Mikä toimiala?

      Ymmärrätkö takuun, kuluttajasuojan, liiketilojen työvoiman kulut?

      Tuo aloitus ei ole kovin houkutteleva ja luottotiedottomuusntuo tietynlaisen lapsen uskon fiiliksen juttuun.

    • Anonyymi

      Näitä hirveän hyviä "yrittäjiä" riittää, ei ole käyty kouluja, ei yrittäjäkurssia, kuvitellaan, että asikkaat oikein tappelee että pääsee asiakkaaksi.

      Yleensä nämä sankarit kertoo kuinka paljon he pystyy työlistää, palkkaavat jo väkeä.
      Se mikä heitä yhdistää on se, että heti ollaan laajenemassa Ruotsiin ym ulkomaille, vaikka ei edes Suomessa ole saatu mitän aikaan.

      Taivaanrannan maalareita Suomessa riittää, hassista poltellaan ja luullaan olevansa pisnesnero.

    • Anonyymi

      Mä voin kyllä myös myydä tän mun liikeidean jollekin joka haluaa tän toteuttaa kun itsellä ei oo rahaa tietoa tai taitoa tämmöistä tehdä.

      Oikealla summalla tää menee kaupaksi ja joku saa tästä hyvän menestyvän liikeidean.

      Ja tästä tulee vielä iso juttu!!

      • Anonyymi

        Ei tule. Ideasta firmaksi on niiiiin pitkä matka, ettet edes usko.


      • Anonyymi

        Jos itse uskot juttuusi, niin alat toteuttamaan sitä varojesi mukaan pikkuhiljaa ja keräät pottia ja kasvatat pikkuhiljaa. Jos sinulla on esimerkiksi 1-2 vuoden kuluttua jollain lailla pyörivä yritys, jolla on asiakkaita, niin voit alkaa saada jo pieniä sijoituksia/ toisen osakkaan.

        Ei mitään ei ole minkään arvoinen.


      • Anonyymi

        Ja mulla kyllä näitä ideoita piisaa, niin ehkä sit jatkossa vaan rupean myymään näitä eteenpäin.
        Ja se että saan uskottavuutta tälle ja monille muille mun ideoille niin voin sanoa että tänään oon tarjonnut yhtä ideaa Suomen Tullille, Puolutustusministerille, Puolustusvoimille.

        Ja tästä alkuperäisestä ideasta vielä sen verran että se on eräänlainen yritys jonka katon alta löytyy monia eri palveluita ja yks tilaus voi olla esimerkiksi 1 - 1 000 000 € väliltä.

        Sit on ideoita ihan lain molemmin puolille hyville ja rosvoille.

        Mut myyn ehkäpä juu mielummin tän mun idean yrityksestä jollekin joka sen haluaa toteuttaa kuin se että itse sen tekisin kun en itse ole rikas en tunne oikeita ihmisiä niin en saa sitä itse toteutettua ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla kyllä näitä ideoita piisaa, niin ehkä sit jatkossa vaan rupean myymään näitä eteenpäin.
        Ja se että saan uskottavuutta tälle ja monille muille mun ideoille niin voin sanoa että tänään oon tarjonnut yhtä ideaa Suomen Tullille, Puolutustusministerille, Puolustusvoimille.

        Ja tästä alkuperäisestä ideasta vielä sen verran että se on eräänlainen yritys jonka katon alta löytyy monia eri palveluita ja yks tilaus voi olla esimerkiksi 1 - 1 000 000 € väliltä.

        Sit on ideoita ihan lain molemmin puolille hyville ja rosvoille.

        Mut myyn ehkäpä juu mielummin tän mun idean yrityksestä jollekin joka sen haluaa toteuttaa kuin se että itse sen tekisin kun en itse ole rikas en tunne oikeita ihmisiä niin en saa sitä itse toteutettua ikinä.

        Ja jos ei Suomessa löydy kysyntää kummallekaan idealle niin sit voin tarjoa näitä vaikka ulkomaille esim Amerikkalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla kyllä näitä ideoita piisaa, niin ehkä sit jatkossa vaan rupean myymään näitä eteenpäin.
        Ja se että saan uskottavuutta tälle ja monille muille mun ideoille niin voin sanoa että tänään oon tarjonnut yhtä ideaa Suomen Tullille, Puolutustusministerille, Puolustusvoimille.

        Ja tästä alkuperäisestä ideasta vielä sen verran että se on eräänlainen yritys jonka katon alta löytyy monia eri palveluita ja yks tilaus voi olla esimerkiksi 1 - 1 000 000 € väliltä.

        Sit on ideoita ihan lain molemmin puolille hyville ja rosvoille.

        Mut myyn ehkäpä juu mielummin tän mun idean yrityksestä jollekin joka sen haluaa toteuttaa kuin se että itse sen tekisin kun en itse ole rikas en tunne oikeita ihmisiä niin en saa sitä itse toteutettua ikinä.

        Eli tästä huomaa, että sinulla ei ole aavistustakaan mistään.


    • Anonyymi

      Mitä itse annat firmalle? Teetkö pitkää päivää palkatta kunnes homma pyörii ja rahaa tulee?
      Ajatus kuitenkin pitää jalostaa käytäntöön. Toistaiseksi nuo jutut ei oikein vakuuta

    • Anonyymi

      Hommahan menee sillälailla että jos joku sijoittaa ideaasi 100% ja saa 50% osuuden.
      Tuo on vasta alku, sitten tarvitaan lisää rahaa kehitykseen.
      Tuo sijoittaja joutuu taasen laittamaan 100% kun sulla ei ole mitään.
      Jos homma saa tuulta purjeiden alle niin sitten taasen lisää rahaa kun ilman ei voi kasvaa, kuka sijoittaa taasen? Sulla kun ei edelleenkään ole muuta kuin idea ja 50% firman osakkeita.
      Oikeasti menetät ne sinun 50% jo ensimmäisessä lisärahoituksessa kun sijoittaja haluaa vastinetta rahoilleen.

      Eli persaukinen ei voi käytännössä olla mukana kovin pitkään jollei sitten ole elintärkeitä suhteita tai osaamista.
      Pelkkä idea ei ole tällainen elintärkeä asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe