Suomessa menee miljoonia renkaita vaihtoon rengaspaineanturoiden takia.... Työtä riittää tällä saralla...
Bisnestä tiedossa
18
162
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ymmärtänyt aloittajan pointtia, vaikka mullakin on nuo anturit autossa.
- Anonyymi
no sun pitää kohta ostaa uudet jos et meinaa kuunnella piipitystä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sun pitää kohta ostaa uudet jos et meinaa kuunnella piipitystä,,
Mitä ihmeen piipitystä? Jos sun auto piipittää niin vie huoltoon, koska siinä on jotain vikaa. Ei rengaspaineanturien puuttuminen ainakaan meikäläisen autossa mitään piipitystä aiheuta, tuskin muillakaan.
- Anonyymi
Miten nuo anturit vaikuttaa renkaiden vaihtoon?
- Anonyymi
ne kestään noin viisivuotta...piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten liittyy renkaisiin ja niiden vaihtoon. Mulla oli 6 vuotta alkuperäiset, ei ongelmaa. Eipä ne nykyään kauheita maksa ja säästyy tarkastuskäynneiltä ja kun tietää missä kunnossa huoltamoitten mittarit niin säästyy myös ongelmilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonka jälkeen ne voi ottaa vapaasti pois. tööt, tööt.
- Anonyymi
Päinvastoin, anturien ansiosta paineet on oikeat ja renkaat kestää kunnossa paremmin.
- Anonyymi
kestää kestää mutta amturit ei kestä... 200€ maksaa uudet anturit...siinä se säästö menikin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kestää kestää mutta amturit ei kestä... 200€ maksaa uudet anturit...siinä se säästö menikin...
Jos 200e on liikaa 5-6 vuoden välein, niin kannattaa lopettaa autoilu.
- Anonyymi
Mielestäni täysin tarpeettomat autojen renkaisiin, laitettu asia jolla päästöjä ja kuluja lisää maailmaan.
Ei ole onneksi autoissa eli ei ongelmia koskaan niiden takia tai kuluja. - Anonyymi
Selvitin vähän asiaa. Niissä on nappiparistot, jotka ovat vaihdettavissa ja ihan standardi paristoja. Pieni merkki renkaan ja vanteen kylkeen, niin saa samaan asentoon, eikä tarvitse edes tasapainottaa. Renkaat saan ihan kotikonsteilla vanteelta. Tokkopa nuo renkaat kestävät paristojen vaihtoikään asti.
- Anonyymi
Eikait niitä itse kannata vaihdella.... Kyllä ne viissuotta kestää... Ottaa sitten huomioon kun ostaa käytettyä autoa... 2000 hinnasta pois jos ei ole uusia renkaita..
- Anonyymi
Voihan TI-poika. Ei nykyään kukaan ala itse tuollaisia hommia tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikait niitä itse kannata vaihdella.... Kyllä ne viissuotta kestää... Ottaa sitten huomioon kun ostaa käytettyä autoa... 2000 hinnasta pois jos ei ole uusia renkaita..
Saahan sitä pyytää vaikka kuinka paljon hinnasta pois, voi vaan jäädä ilman autoa jos alkaa ihan hölmöksi.
- Anonyymi
Näyttää maksavan ihan reilut 20 euroa kappale, nyt meni talous ihan kuralle ja kuolo korjaa.
- Anonyymi
Rengaspaineanturit tarvii olla vain ensiasennusrenkaissa, eikä senjälkeen. Eli niitä ei tarvita Suomessa.
- Anonyymi
auto valittaa kokoajan renkaista..piip ja merkkivalolla...vai onko sulla jokin niksi miten se häiriövalo saadaan pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029