Bisnestä tiedossa

Anonyymi

Suomessa menee miljoonia renkaita vaihtoon rengaspaineanturoiden takia.... Työtä riittää tällä saralla...

18

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt en ymmärtänyt aloittajan pointtia, vaikka mullakin on nuo anturit autossa.

• Anonyymi

no sun pitää kohta ostaa uudet jos et meinaa kuunnella piipitystä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no sun pitää kohta ostaa uudet jos et meinaa kuunnella piipitystä,,

Mitä ihmeen piipitystä? Jos sun auto piipittää niin vie huoltoon, koska siinä on jotain vikaa. Ei rengaspaineanturien puuttuminen ainakaan meikäläisen autossa mitään piipitystä aiheuta, tuskin muillakaan.

• Anonyymi

Miten nuo anturit vaikuttaa renkaiden vaihtoon?

• Anonyymi

ne kestään noin viisivuotta...piip piip

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten liittyy renkaisiin ja niiden vaihtoon. Mulla oli 6 vuotta alkuperäiset, ei ongelmaa. Eipä ne nykyään kauheita maksa ja säästyy tarkastuskäynneiltä ja kun tietää missä kunnossa huoltamoitten mittarit niin säästyy myös ongelmilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonka jälkeen ne voi ottaa vapaasti pois. tööt, tööt.

• Anonyymi

Päinvastoin, anturien ansiosta paineet on oikeat ja renkaat kestää kunnossa paremmin.

• Anonyymi

kestää kestää mutta amturit ei kestä... 200€ maksaa uudet anturit...siinä se säästö menikin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kestää kestää mutta amturit ei kestä... 200€ maksaa uudet anturit...siinä se säästö menikin...

Jos 200e on liikaa 5-6 vuoden välein, niin kannattaa lopettaa autoilu.

• Anonyymi

Mielestäni täysin tarpeettomat autojen renkaisiin, laitettu asia jolla päästöjä ja kuluja lisää maailmaan.

Ei ole onneksi autoissa eli ei ongelmia koskaan niiden takia tai kuluja.

• Anonyymi

Selvitin vähän asiaa. Niissä on nappiparistot, jotka ovat vaihdettavissa ja ihan standardi paristoja. Pieni merkki renkaan ja vanteen kylkeen, niin saa samaan asentoon, eikä tarvitse edes tasapainottaa. Renkaat saan ihan kotikonsteilla vanteelta. Tokkopa nuo renkaat kestävät paristojen vaihtoikään asti.

• Anonyymi

Eikait niitä itse kannata vaihdella.... Kyllä ne viissuotta kestää... Ottaa sitten huomioon kun ostaa käytettyä autoa... 2000 hinnasta pois jos ei ole uusia renkaita..

• Anonyymi

Voihan TI-poika. Ei nykyään kukaan ala itse tuollaisia hommia tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikait niitä itse kannata vaihdella.... Kyllä ne viissuotta kestää... Ottaa sitten huomioon kun ostaa käytettyä autoa... 2000 hinnasta pois jos ei ole uusia renkaita..

Saahan sitä pyytää vaikka kuinka paljon hinnasta pois, voi vaan jäädä ilman autoa jos alkaa ihan hölmöksi.

• Anonyymi

Näyttää maksavan ihan reilut 20 euroa kappale, nyt meni talous ihan kuralle ja kuolo korjaa.

• Anonyymi

Rengaspaineanturit tarvii olla vain ensiasennusrenkaissa, eikä senjälkeen. Eli niitä ei tarvita Suomessa.

• Anonyymi

auto valittaa kokoajan renkaista..piip ja merkkivalolla...vai onko sulla jokin niksi miten se häiriövalo saadaan pois..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      76
      4058
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      105
      3574
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3383
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2809
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe