Surkea ja paha olo

Anonyymi

Koko ajan vaan on paha olo, surkea. Ei auta liikunta eikä positiivinen ajattelu. Psykiatri sano, että kannataisi olla ystävien kanssa, ihmisten parissa. Mutta kun ei ole yhden yhtään ystävää, että miten olet! Ehdotti, että hanki ystäviä. Ei kyllä sanonut miten.

Siinnäpä oli paljon apua eikä maksa kuin 120 ekee per laaki. (onneksi kela sentään jotain korvasi, mutta aika vähän) Mä voisin ton saman mennä sanoo 10 eurolla jolleen. Tai ilmaiseksi!

Huomasi, että tyyppiä ei kiinnostanut yhtään asiakkaan murheet. On varmaan hyviäkin kallonkutistajia, nyt vaan sattu huono.

Ei muuta kuin metsään poimimaan mustikoita, jotka vielä on raakoja enimmälti. Heittäydyn mättäälle ja annan hyttysten imeä veret minusta ja kuolen onnellisena kuusen kätköissä.

Kiitos ja näkemiin

31

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos oot järjellinen, kannataa ottaa aluksi kissa.

• Anonyymi

Maapallo on ylikansoitettu. Jokainen kuolema on plussaa. Kiitos siitä!

• Anonyymi

Näin on, jokainen kuolema on ilo!

• Anonyymi

"Psykiatri sano, että kannataisi olla ystävien kanssa, ihmisten parissa"

Miten sitä menee ystävien luokse jos puhe ei kulje, täytyy kokoajan ponnistella että saa sanottua vaikka kolme sanaa.
      Ne ei ymmärrä joilla ei ole tämmöistä vaivaa.
      Mutta jatketaan....

• Anonyymi

Aivan paskaa mennä Nurmeksen mielenterveys toimistoon jos sinulla on omia ajatuksia mistään hoitoon liittyvästä sinut vaiennetaan diagnoosilla ja sen jälkeen aivan turha kysyä tai edes toivoa mitään hyvää kohtelua.

• Anonyymi

Mistä helvetistä niitä otetaan ja ollaan niiden kanssa jos niitä ei ole joo kyllä sossun ämmä sanoo tulen vaikka kävelee sun kanssa kun saan tulla käymään kotiisi keitätkö kahvit siipä oli Loppi tulos olen liian kärkäs ei tarvitse seuraa.

• Anonyymi

Kusipäätkin kaipaa seuraa vaikka toisesta kusipäästä

• Anonyymi

Tästä asiasta miten mielenterveys ongelmaisia kohdellaan Nurmeksessa voi tehdä vaikka kirjan ja yleensä myös koko siten alueel kuka on saanut huonoa kohtelua ei uskolla puhua jos kohtelu huonenee.antaa palaa mulle sanottiin ei kukaan sinua halua hoitaa. Silloin hoidan itse itseäni ja sanon mitä mulle sanottu.

• Anonyymi

Soten

• Anonyymi

Sekun on aivan sama sanon tai en saan huonoa kohtelua joku kun vielä kuvittelee et on yksityisen suoja ihan naurettavaa siihen vedotaan mut hetken päästä ei koko laki tunneta

• Anonyymi

Johtuuko paha olosi homeesta? Oletko varma ettet asu hometalossa koska lähes kaikki talot nurmeksessa homeessa ☹️

• Anonyymi

Toimiiko terveyspalveluissa muu, kuin nopea laskutus, no toimii labra, mutta sehän onkin yksityisomistuksessa.

• Anonyymi

Toiset saa syntymälahjana huonon terveyden, niin huonon, ettei tervettä päivää nää.

• Anonyymi

Liikunnan puute ja huono mieliala vaikuttaa terveyteen negatiivisesti.

• Anonyymi

Bissen kiskontaa 24/7 ?😕

• Anonyymi

Eikös nurmes ole koko Suomen sairain kaupunki. Tai pohjois-karjalan. Jotain sinne päin. Oli ihan lehdessä siitä.

• Anonyymi

Nurmeksessa henkinen pahoinvointi sakeaa, sen oikeen tuntee. Myös fyysisesti ollaan rapakunnossa.

• Anonyymi

Taitaa Lieksa pistää vielä paremmaksi, siellä pahoinvointi oikein kukoistaa kirjoitusten mukaan.

• Anonyymi

Minäkin olen masentunut, en näe enää valoa missään 🥺

• Anonyymi

Tein puusta puumiehen,nyt on minulla ainut ystävä.
      T: Tom of puiroo

• Anonyymi

Mulla on... no... ei mulla ole mitään. Mun ainut ystävä, ei sellaista edes ole.

• Anonyymi

Ootko sdp kannattaja?😳

• Anonyymi

Jos on niin en ihmettele huonoa oloasi😕 otan osaa kärsimykseesi🙄

• Anonyymi

Eikun kepu.

• Anonyymi

Saa ison kruunun, kun kärsii kovin.

• Anonyymi

Nurmeksessa kun asuu niin vähemmästäkin masentuu. Itekin joskus mietin että kun lähtis jonnekin virkeempään kaupunkiin. Ei vaan jaksa lähtee.

• Anonyymi

Miksei jaksa? Jos ei itse viitsi ajaa, niin voi mennä bussilla tai ruunun kyydillä. Aina kannattaa käydä kylässä.

• Anonyymi

Laiskottaa niin paljo

• Anonyymi

Sairaustapauksissa ota yhteys lääkäriin

• Anonyymi

Kamalaa

• Anonyymi

Ei Nurmes maailman pahin paikka oli, uimahalli vaan puuttuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7725
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe