Talo juuasta

Anonyymi

Kannattaako ostaa talo Juuassa ja paljo maksaa?

27

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysy perkle kaukana Juuan kylästä. Älä ihmeessä tule Juukaan.

• Anonyymi

Tänne ei muualta tulleita kaivata. Älä ihmeessä tule Juukaan sanoo jo mainoskylttikin.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa jos glory hole valmina

• Anonyymi

Mutta paljo maksaa?

• Anonyymi

Osta vaikka vaneria ja poraa mieleinen reikä siihen. Laita lerssi reiäst sit odota ja toivo parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta vaikka vaneria ja poraa mieleinen reikä siihen. Laita lerssi reiäst sit odota ja toivo parasta.

Kannattaako reunat hioa🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako reunat hioa🤔

Ei kannata koska reunat voit mällätä pehmeäksi.

• Anonyymi

Puu-juuasta saa osakkeen viidellä kympillä kun sitoudut 800 000e:n remointointiin.

• Anonyymi

800 000e edestä glory holeja. Saat käydä rauta kaupasta ja kiepistä kaikki pakkelit ja silikoonit ostamassa että saat paikattua kaiken minkä toi raha määrä on reijittäny.

• Anonyymi

Onko tämä hyvä hinta? Kannattaako ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä hyvä hinta? Kannattaako ostaa?

Käytä kuntotarkastaja. Yleensä toivottomia tapauksia joten jos olet ulkopuolinen niin älä edes kuvittele saatikka uneksi Juukaan tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytä kuntotarkastaja. Yleensä toivottomia tapauksia joten jos olet ulkopuolinen niin älä edes kuvittele saatikka uneksi Juukaan tulosta.

Minulla kyllä rahaa piisaa. Voin ostaa vaikka juuan hienoimman talon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kyllä rahaa piisaa. Voin ostaa vaikka juuan hienoimman talon.

Kaikki hienot talot ja asuin kelpoiset talot ovat asuttuja taloja Juuassa. Jos haluat hienoa niin siirry muulle paikkakunnalle. Elä ihmeessä tule Juukaan.

• Anonyymi

Ei kannata, eikä paljon maksa...

• Anonyymi

Oisko jotain autiotaloa johon voisi vain muuttaa? Voin tehdä vähän jotain pientä remonttia.

• Anonyymi

Olen aika kova poika tekemään remonttia. Olen katsonut kaikki remonttiohjelmat mitä telkkarista tulee.

• Anonyymi

Aion ostaa talon ja perustaa turistinähtävyyden jonka nimi tulee olemaan House of Dicks.

• Anonyymi

Onks siel taikuri houdini esittämässä munan kääntö temppuja?

• Anonyymi

Oisko vuosi sitten eräs tarkastanut kaikki myynnissä olevat talot ja todennut suureen ääneen kaikissa olevan jotain vikaa. Loppujen lopuksi tämä kalahti omaan nilkkaan siis koitui kohtalokseen.

• Anonyymi

Kuka tämä henkilö oli ja mitä hänelle kävi? Kuinkas tämä haukan talon ostanut? Kajahtiko omaan nilkkaan?

• Anonyymi

näkyy huutokaupoissa olovan lukaaleja tarjolla senkun huutaa

• Anonyymi

HUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

• Anonyymi

Ostin mahonkisen dildon ja tein siitä mistelin oksan jonka alla saan pillua.

• Anonyymi

S.E.K.Ä.
        N.Y.R.K.I.N.
        A.N.U.K.S.E.E.N

• Anonyymi

Todella HK

• Anonyymi

Olen glory hole urakoitsija. Olen erikoistunut reiän poraamiseen. Poraan siis reikää ja holen voi testi ajaa avaimet käteen periaatteella jolloin vedetetään käteen.

• Anonyymi

HK sininen on myös minun suosikki

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      341
      2936
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1282
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1215
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1125
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1027
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe