Vatsallaan sängyllä ja jalat levällään

Anonyymi

Vielä tuohon kaksi tyynyä vatsan alle ja sukat ja korkokengät jalkaan.... parasta ikänä. Olen ollut tuollaisessa asennossa mieheni kanssa sekä noissa kimpoissa. Ja on hyvää... voi maata täysin rentona ja vain nauttia... varsinkin noissa kimppajutuissa.

25

3482

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin juurikin, pylly pystyyn ja jäykkää sisään. Tyynyt ovat best.

      • Anonyymi

        Minustakin paras asento, ei valu persvakoa pitkin sperma. Ja jos miehellä on jo kunnon pallit, niin kivasti lätkyttää klittaa vasten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin paras asento, ei valu persvakoa pitkin sperma. Ja jos miehellä on jo kunnon pallit, niin kivasti lätkyttää klittaa vasten.

        Sisko osuit asian ytimeen. Ja nuo sukat ja korkkarit on kyllä ylikylän meininkiä. Mieheni nimittää tätä asentoa "lähetyssaaraajan kauhuksi" nykyisin, aikaisemmin se oli "kolmen tyynyn pylly".


    • Anonyymi

      Kimpassa ihan ykkönen, ei tarvitse katsella hikisiä naamoja ja irvistyksiä. Voi vain kuvitella rauhassa.

      • Anonyymi

        Siinä on minunkin kiva kullilla työnnellä kun on pillu kuin tarjottimella😉


    • Anonyymi

      ootko laittanu miehes samaan asentoon ja ottanut straponin käyttöön kyllä mieskin tykkää

    • Anonyymi

      Kimppajutuissa ihan ykkönen mun mielestä. Ja vielä, kun tuohon asentoon sidotaan sänkyyn. Olen kokeillut ja sinä on adrenaliini korkealla ja tuntemukset sen mukaisia. N. 52 v.

      • Anonyymi

        Siis näin esim. tubesafari.com/video?id=ph5f0b5dbedff31.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        kimppa on hyvää


    • Anonyymi

      Tuo on paras asento. Ainoa miinus siinä on vain se, että en yleensä kestä siinä kovinkaan kauaa, kun spermat tulevat jo,.

    • Anonyymi

      Luonnoton asento aikuisen nukkua🛌

    • Anonyymi

      jos miehellä iso kalu mielellään peppu pystyssä anaalia

      • Anonyymi

        Ei anaalia, hyi helvetti sentäs.
        Mutta joo, asentona muuten todella hyvä ja ihana. Monet naiset kuulemma tosiaan tykkää ja kyllä se miehellekin on hyvä asento.
        Eli tuossa asennossa munaa pilluun niin, että spermat lentää ja nainen vaikeroi nautinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anaalia, hyi helvetti sentäs.
        Mutta joo, asentona muuten todella hyvä ja ihana. Monet naiset kuulemma tosiaan tykkää ja kyllä se miehellekin on hyvä asento.
        Eli tuossa asennossa munaa pilluun niin, että spermat lentää ja nainen vaikeroi nautinnosta.

        Anaalijutut on homomiesten hommia. Niille pitäisi olla oma otsikko täällä. Parasta tuossa asennossa mielestäni on, kuten tuolla viestiketjussa aikaisemmin kerrottiin, rento asento ja se että ei esim. kimpoissa tarvitse katsella hikisiä miesten naamoja, vaan voi keskittyä olennaiseen.


      • Anonyymi

        hyvää tekee


      • Anonyymi

        tykkäisin


    • Anonyymi

      Olette ilmisesti homo pari, vaihdatteko välillä rooleja🤭🤭

    • Anonyymi

      Tuosta kun pääsee naista tykittämään, omaa tai vierasta, niin en yleensä kauaa kestä. Lasti lähtee ja pussit tyhjenee nopiaan.
      M56

      • Anonyymi

        Se tuossa asennossa muuten on aika metka, siinä ei kauaa yleensä kestä kun mällit tulee.
        Nainen tuntuu jotenkin märemmältä, tiukemmalta ja ylipäätään helvetisti paremmalta kuin muissa asennoissa.


    • itse olen ollut tuossa asennossa verkkosukat ja korkeakorkoiset saappaat jalassa , kun pyllyäni pumpattu

    • Voi että kun tommosen fantasin saisin omalle kohdalle joskus

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe