Juteltiin tovi siinä kauppaa tehdessä. Kysyin vaihdossa Enjakkia. Tässä välissä myyjä pyysi istumaan alas ja alettiin käymään asiaa tarkemmin läpi. Myyjä antoi minulle myös vehnästä jotta kaupantekotilanne olisi mahdollisimman mukavan tuntuinen. Myyjä lähti sitten viemään autoani vaihtoautopäällikön arvioitavaksi ja tuli myöhemmin luokseni. Sanoi etteivät dieselistä nyt voi hyvittää niin kuin olin luullut. Samassa huomasin että pullasta joka minulla oli vielä lautasella oli viety rusinat tai oliko niitä koskaan ollutkaan? Sanoin myyjälle ettei vehnäsessä ole rusinoita. Myyjä sanoi että ne nypitään aamusta jo pois takahuoneessa koska ajat on vaikeat ja rusinat pestään ja pussitetaan pikkuhiljaa ja annetaan myyjille kotiin ikäänkuin työsuhde etuna. Myyjä myös sanoi että vehnäset ovat silti ihan hyviä ja niitä voi hyvin verrata muihin venhäsiin ja nisuihin vaikkei nyt olekkaan rusnoita. Myyjä myös sanoi että sama dacian kanssa, nämä uudet ovat jo ihan hyviä. Ei vielä länsiautojen tasoa mutta hyviä.
Kävin Dacia myyjän juttusilla
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Trollitehtaan narsu haluu HUOMIOO ! ! Kommenttia ! ! Narsu hoidokki HUUTAA ! ! HUOMIOTA ! ! kOMMENTTIA JA HETI ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431359
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181133Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2171013- 53902
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34824
- 37799