maatiais kissa

Anonyymi

voiko kissa haistaa korkean verensokerin, kävin kaverilla kylässä 11.v. jälkeen aamulla mittasin oli7,4 sen poika kissa hyppäsi iholle nenäin tykö 10.s. oli siinä ei lähtenyt pois vaikka kaveri sitä komensi ,että pois 2 vuotta vanha kissa oli,kotona mittasin 10,6 oli verensokeri en ole käynyt vielä lääkärissä testeissä pitäisikö lääkitys aloittaa.

7

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa varata aika lääkärille.
      Kyllä 'harjaamtunut' kissa tai koira voi hyvin haistaa korkean tai matalan verensokerin. Minulla on sekä koira että kissoja ja hypot nuo usein ainakin jotenkin haistavat tai vaistoavat, ja selvästi korkeat sokerit. Kuka milloinkin, muttei aina. Olen 1-tyypin diabeetikko. On olemassa ihan koulutettujakin hypokoiria (ja itseoppineita hypokissoja).

• Kissa todennäköisesti haistaa sekä matalan että korkean verensokerin mutta tuskin reagoi siihen. Koira on helpompi kouluttaa.

• Anonyymi

nyt verensokirit yli 21hb ratkesin syömään karkkia ensi viikolle aika diadetes hoitajalle

• Anonyymi

Huomenna on aika diabetes hoitajan vastaa otolle rupesi huimia lukemia yli 21hb paasto 13,5 ja kun mittari näyttää yli 15 selkä hirveän kipeäksi tulee ja kramppeja pistos kohtauksia jotka kestävät 5-10 .s. jalat menevät alta ja pissat housuihin , 2 tulee jos on putkessa tulollaan.

• Anonyymi

Voi!!!!Meillä oli kissa, joka herätti minut lukemattomia kertoj yöllä,jos VS laski liian alas...olin vasta sairatunut.
      (Naapuri ampui tämän uskomattomam kissan.)

• Anonyymi

Mun vanhin kissa herättää mataliin, joita on aamuyöllä ollut usein. Yhden kerran erehdyin jääkaapilla antamaan kissallekin yöpalaa kun niin kovasti kerjäsi, nyt kissavanhus vaatii joka yö kello viisi aamiaistaan. Tuleepahan samalla tarkistettua sokerit.

• Anonyymi

Eläimet haistavat jotenkin nuo sairaudet.
      Eli on vähintäänkin hyvin mahdollista, että kissa haistoi tai jotenkin muuten tajusi tilanteen olevan poikkeava.
      Ystäväni sairastaa 1-tyypin diabetesta hänelle on muutaman kerran käynyt vuosien aikana käynyt niin, että hänen koiransa on tullut herättämään hänet väkisin yöllä. Tuolloin ei ole ollut mitään hätää muuten, ettei koiralla ole ollut mitään kakkatarvetta tm.
      Noilla kerroilla ystävä on sitten varuksi mitannut sokeriarvot kun kerran on ollut jo hereillä ja ne ovat olleet pielessä.
      Hän yleensä vielä herää itse siihen, sen jotenkin tuntee unen läpi kun sokrut on pielessä, mutta niillä kerroilla hän ei ole itse herännyt, niin koira on herättänyt hänet.
      Eikä se ole edes mikään hypokoira.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe