maatiais kissa

Anonyymi

voiko kissa haistaa korkean verensokerin, kävin kaverilla kylässä 11.v. jälkeen aamulla mittasin oli7,4 sen poika kissa hyppäsi iholle nenäin tykö 10.s. oli siinä ei lähtenyt pois vaikka kaveri sitä komensi ,että pois 2 vuotta vanha kissa oli,kotona mittasin 10,6 oli verensokeri en ole käynyt vielä lääkärissä testeissä pitäisikö lääkitys aloittaa.

7

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa varata aika lääkärille.
      Kyllä 'harjaamtunut' kissa tai koira voi hyvin haistaa korkean tai matalan verensokerin. Minulla on sekä koira että kissoja ja hypot nuo usein ainakin jotenkin haistavat tai vaistoavat, ja selvästi korkeat sokerit. Kuka milloinkin, muttei aina. Olen 1-tyypin diabeetikko. On olemassa ihan koulutettujakin hypokoiria (ja itseoppineita hypokissoja).

• Kissa todennäköisesti haistaa sekä matalan että korkean verensokerin mutta tuskin reagoi siihen. Koira on helpompi kouluttaa.

• Anonyymi

nyt verensokirit yli 21hb ratkesin syömään karkkia ensi viikolle aika diadetes hoitajalle

• Anonyymi

Huomenna on aika diabetes hoitajan vastaa otolle rupesi huimia lukemia yli 21hb paasto 13,5 ja kun mittari näyttää yli 15 selkä hirveän kipeäksi tulee ja kramppeja pistos kohtauksia jotka kestävät 5-10 .s. jalat menevät alta ja pissat housuihin , 2 tulee jos on putkessa tulollaan.

• Anonyymi

Voi!!!!Meillä oli kissa, joka herätti minut lukemattomia kertoj yöllä,jos VS laski liian alas...olin vasta sairatunut.
      (Naapuri ampui tämän uskomattomam kissan.)

• Anonyymi

Mun vanhin kissa herättää mataliin, joita on aamuyöllä ollut usein. Yhden kerran erehdyin jääkaapilla antamaan kissallekin yöpalaa kun niin kovasti kerjäsi, nyt kissavanhus vaatii joka yö kello viisi aamiaistaan. Tuleepahan samalla tarkistettua sokerit.

• Anonyymi

Eläimet haistavat jotenkin nuo sairaudet.
      Eli on vähintäänkin hyvin mahdollista, että kissa haistoi tai jotenkin muuten tajusi tilanteen olevan poikkeava.
      Ystäväni sairastaa 1-tyypin diabetesta hänelle on muutaman kerran käynyt vuosien aikana käynyt niin, että hänen koiransa on tullut herättämään hänet väkisin yöllä. Tuolloin ei ole ollut mitään hätää muuten, ettei koiralla ole ollut mitään kakkatarvetta tm.
      Noilla kerroilla ystävä on sitten varuksi mitannut sokeriarvot kun kerran on ollut jo hereillä ja ne ovat olleet pielessä.
      Hän yleensä vielä herää itse siihen, sen jotenkin tuntee unen läpi kun sokrut on pielessä, mutta niillä kerroilla hän ei ole itse herännyt, niin koira on herättänyt hänet.
      Eikä se ole edes mikään hypokoira.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      283
      2234
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1660
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1342
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      79
      1157
    5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      963
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      944
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      920
    9. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      876
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      843
    Aihe