Minulla on erittäin kinkkinen tilanne käsillä, tarvitsisin 720€ vuokranmaksuun ja lomautettuna kun olen niin rahan saamisessa menee ensi kuun puolelle. Kavereilla ei rahaa ole tuollaisia summia ja isällä kenellä rahaa olisi, on se periaate että elämässä tulee pärjätä omillaan(mitä nyt itse on saanut asunnon ja maata ilmaiseksi itse). Lainaa en pysty pankista ottamaan kun luottotiedot palautuvat nuoruuden hölmöilyjen takia vasta joulukuussa. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki ja kelasta esim ei apua saa kun viime kuussa vielä tullut yli 3000€ tilille. Nainen, lapsi ja erinäisiä elukoita ja menoja kun on niin tuosta ei pystynyt vuokraan säästämään. Olen yrittänyt etsiä jotain henkilökohtaista lainaa toisen henkilön kanssa ja olen nykyään täysin vastuullinen laskujen sun muiden kanssa, entisistä oppineena. Olisin todella kiitollinen jos joltain saisin hyviä vinkkejä asian tiimoilta, itsellä jo niin hirveä stressi ettei pysty enää keksimään mitään itse.
Mistä lainaa?
9
958
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteys vuokranantajaan ja kerro tilanteesta hänelle. Pyydä maksuaikaa enskuun puolelle.
Tiedän yhden tapauksen jossa diakoniatyöntekijä maksoi erään henkilön vuokran kertaluontoisesti. Jos on kädestä suuhun meininkiä tiedossa, käy juttelemassa diakonin luona.. - Anonyymi
Seurakunnan diakoniaan yhteys. Toivottavasti asiasi järjestyy. Voimia.
- Anonyymi
Ota ehdottomasti yhteys vuokranantajaan ja kerro tilanteesi. Ainakin jos asut kunnan/kaupungin vuokra-asunnossa, luulisi onnistuvan. Olen ollut itse samanlaisessa tilanteessa, asuin kaupungin kämpässä, ja kyllä vuokranantaja jousti tuossa vuokranmaksuasiassa !
- Anonyymi
Känny sosiali viraston puoleen tai menen suoran sinne.pydä aika päivystävälle sosiali työntekijääle. Autavat sinua vuokrassa ettei asunto menen alta. Perivät suoraa rahan/ rahat takaisin heti kun tulee rahalaitos kela vai ammatiliito heiltä takaisin.Siis menet soialivirasto asiassa,et Kela.
- Anonyymi
Oletko kokeillut https://www.varmalaina.fi/lainapalvelut/axolaina-fi/ palvelua?
- Anonyymi
Kehtaatkin.
- Anonyymi
Harkinnan varainen toimeentulotuki vai millä nimellä se on. En tiedä auttaako ne,mutta kannattaa ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
https://verkkokauppa.online/l/
Tuonne on koottu suuri määrä lainapalveluita, joku tais olla jopa että myönsi luottotiedottimillekkin kunhan oli työsuhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984