Osaako joku auttaa ongelmana on tuo delphi autocom mötikkä tietokone ei tunnista laitetta jostain syystä
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mistä varastit sen tietokoneen?
- Anonyymi
Saattaapi olla kiinalainen väärennös.
- Anonyymi
Nyt tunnistaa mötikän mutta kun koittaa lukea autosta koodit näyttöön tulee vehicle not responding ja on toiminut aiemmin
- Anonyymi
Tällä hetkellä tunnistaa mötikän mutta lukija sanoo vehicle not responding kun koittaa lukea koodit toiminut aiemmin kunnolla
- Anonyymi
Onko tämä ensimmäinen kerta kun lässytät huuhaata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499