🤔☕🍫 elämä kulkee eteenpäin ja kaikenlaista tapahtuu. Eikä ole enää kuin muistoissa hänen antamaansa fasun suklaata ja suklaakeksejä auttamassa jaksamaan. Yritän silti olla kirjoittamatta tänne mitään negatiivista. Etenkään hänen arvosteluunsa ei ole mitään syytä, koska mitään konkreettista ei ole tapahtunut sen viimeisen autoreissun jälkeen.
Ennen anonyymi muutosta saattoi sentn jotakin päätellä kirjoittajan valitsemasta nimimerkistä. Nyt anoyymit ovat vain anonyymejä, ketä tahansa. Kirjoitukset aivät erotu toisistaan jollei laita allekirjoitusta.
Ihanan viileä pilvinen ja sadekuuroinen normaali Suomen kesäsää.
Rod Steward/ What a wonderful world
Onhan mullakin huonoja päiviä
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Samaa kasvotonta massaa suuri osa täällä. Höpönpöppöketjuja... Tuo on hyvä periaate, olla kirjoittamatta mitään negatiivista. Koska eihän siinä ole järkeä. On sitten mieluummin vaikka hiljaa eikä kirjoita mitään, jos kiukuttaa. Sun kirjoituksista olen kyllä tykännyt, ne on mukavia. Biisivalintasi on myös oivallinen tähän päivään. ☺️👵
Kiitos! Tuo biisi on ikivihreä hyväntuulen tuoja. En löytänyt enää Armstrongilta sellaista ihanaa luontovideota mikä oli aikaisemmin. Nyt tuli näkyviin vain joku kökkö animaatio. Siksi laitoin tuon toisen version.
Siirryin nyt kirjoittamaan pelkästään rekattuna kun täällä on noita negatiivisiakin aloituksia paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708