Olemme myymässä hyvällä paikalla olevaa Helsingin asuntoa. Kilpailutilanne 3 välittäjää joiden hinta arvio oli lähes sama 275....290 t€. Pyysimme asunnosta 280 t€. Nyt heinäkussa tuli vain yksi tarjous 232t€. Teimme vasta tarjouksen 270t€. Tämän ostaja hylkäsi ja välittäjä kertoi tilanteen.
Nyt ostaja lähettää meille myyjille epäilyksiä välittäjästä. Tämä ei kuulemma ole kertonut meille ostajan perusteita alhaiseen hintaanjoista ostaja on tehnyt luettelon välittäjälle:
- alueen hintataso olisi 230 t€
- asunto vaatii pintaremppaa ja kylppärikorjausta
- ostaja HALUAA asunnon muttei pysty maksamaan liikaa
- Venäjän sota sotkee markkinat, nyt kannattaa päästä eroon asunnosta
- ostajalla on siivousfirma, hän tuntee asunnot
- liian korkea hinta vie maineemme
Koemme ostajan painostavan meitä. Ilmoitamme toimivalle vain välittäjän kautta jonka kautta tehty sopimus. En saa enää nukuttua. Miksi nimet pitää kertoa.
ostaja toimii ohi kiinteistövälittäjän, inhottaa
Anonyymi
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Juridisesti välittäjää on käytettävä muuten rikotte sopimuksen. Haistattaisin ostajalle.
- Anonyymi
Psykiatri on oikea osoite.
- Anonyymi
Mitä näin jännää seuraavaksi?
- Anonyymi
No olin lomamatkalla kaukana ja "ostaja" lähestyi FB n kautta. Hän pyytää että vaihdamme välittäjää halvempaan ja hän voi tehdä hieman korotetun tarjouksen.hänennob saatava asunto.
Blokkaain hänet ja ilmoitin että lähettää ilman saatteita hintatarjouksen. Emme vaihda omaa välittäjää. - Anonyymi
Hän on jo suunnitellut rempan
Tänään ilmestyi onneksi 2 uutta katsojaa ensiviikolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882