Olemme myymässä hyvällä paikalla olevaa Helsingin asuntoa. Kilpailutilanne 3 välittäjää joiden hinta arvio oli lähes sama 275....290 t€. Pyysimme asunnosta 280 t€. Nyt heinäkussa tuli vain yksi tarjous 232t€. Teimme vasta tarjouksen 270t€. Tämän ostaja hylkäsi ja välittäjä kertoi tilanteen.
Nyt ostaja lähettää meille myyjille epäilyksiä välittäjästä. Tämä ei kuulemma ole kertonut meille ostajan perusteita alhaiseen hintaanjoista ostaja on tehnyt luettelon välittäjälle:
- alueen hintataso olisi 230 t€
- asunto vaatii pintaremppaa ja kylppärikorjausta
- ostaja HALUAA asunnon muttei pysty maksamaan liikaa
- Venäjän sota sotkee markkinat, nyt kannattaa päästä eroon asunnosta
- ostajalla on siivousfirma, hän tuntee asunnot
- liian korkea hinta vie maineemme
Koemme ostajan painostavan meitä. Ilmoitamme toimivalle vain välittäjän kautta jonka kautta tehty sopimus. En saa enää nukuttua. Miksi nimet pitää kertoa.
ostaja toimii ohi kiinteistövälittäjän, inhottaa
Anonyymi
5
237
Vastaukset
- Anonyymi
Juridisesti välittäjää on käytettävä muuten rikotte sopimuksen. Haistattaisin ostajalle.
- Anonyymi
Psykiatri on oikea osoite.
- Anonyymi
Mitä näin jännää seuraavaksi?
- Anonyymi
No olin lomamatkalla kaukana ja "ostaja" lähestyi FB n kautta. Hän pyytää että vaihdamme välittäjää halvempaan ja hän voi tehdä hieman korotetun tarjouksen.hänennob saatava asunto.
Blokkaain hänet ja ilmoitin että lähettää ilman saatteita hintatarjouksen. Emme vaihda omaa välittäjää. - Anonyymi
Hän on jo suunnitellut rempan
Tänään ilmestyi onneksi 2 uutta katsojaa ensiviikolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247