Kiimanen nainen

Onko Tamperella ollenkaan kiimasia naisia ? Olisi mukava sellaisia tavata kun itselläkin halut paljon hyrrää !! Miten saa yhteyden.

24

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HEINOLAN SETÄ on saanut rinnalleen Tampereen Sedän! 🤣🤣🤣🤣🤣😁

      • Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen


      • Anonyymi
        Juusoppi58 kirjoitti:

        Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen

        SETÄ TAMPEREELTA 58v ON MYÖS POJISTA KIINNOSTUNUT 🥰😘❤️


      • Anonyymi
        Juusoppi58 kirjoitti:

        Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen

        NIMI JA OSOTE SAATANA


      • Anonyymi
        Juusoppi58 kirjoitti:

        Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen

        Ei oo kyl varaa huudella ku vaikuttais olevan haastavuuksia jo pelkissä yhdyssanoissa. Pidäppäs nyt vaa turpasi tukossa :)))) :DDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyl varaa huudella ku vaikuttais olevan haastavuuksia jo pelkissä yhdyssanoissa. Pidäppäs nyt vaa turpasi tukossa :)))) :DDDDD

        Tampereen setä kirjoittaa myös sanan ”kiimainen” toistuvasti samalla tavalla väärin kuin Rane. Ei jatkoon. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SETÄ TAMPEREELTA 58v ON MYÖS POJISTA KIINNOSTUNUT 🥰😘❤️

        Ehkä LAHDEN SETÄ ehtii poiketa myös Tampereella?


    • Anonyymi

      OLISIT LAITTANUT NIMIMERKIKSI TAMPEREEN58VKIIMAINENSETÄ

      • Oletko vielä henkisesti edes 3 vuotiaan tasolla


      • Anonyymi
        Juusoppi58 kirjoitti:

        Oletko vielä henkisesti edes 3 vuotiaan tasolla

        OOTTOSIKIIMAINEN58VTAMPEREENSETÄ 😎🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Juusoppi58 kirjoitti:

        Oletko vielä henkisesti edes 3 vuotiaan tasolla

        VOIN TULLA VÄHÄN VIERAILEE TAMPEREELLA KATSOTAAN MITEN SEDÄN PYLLY KESTÄÄ KORMUS KYRPÄÄ
        LAHDEN SETÄ SPERMAA JUUSOPIN


      • Anonyymi kirjoitti:

        VOIN TULLA VÄHÄN VIERAILEE TAMPEREELLA KATSOTAAN MITEN SEDÄN PYLLY KESTÄÄ KORMUS KYRPÄÄ
        LAHDEN SETÄ SPERMAA JUUSOPIN

        Sekopää


    • Anonyymi

      Jee! Tampereellakin on oma setä! 🤣🤣🤣🤣😁👍

      • Anonyymi

        Kaupunki ilman setää on kuin perse ilman reikää


      • Anonyymi

        Kyllä Heinolan setä isänsä tunnistaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunki ilman setää on kuin perse ilman reikää

        Olette todella vammaisia


    • Anonyymi

      Idiootit!

      • Anonyymi

        Ja sinä viisaat kuorossa mukana!?😁


    • Anonyymi

      "Miten saa yhteyden."

      Sähköposti on aika hyvä tapa. Toinen hyvä keino on puhelin.

      Pitikö tosiaan tämäkin uusavuttomalle neuvoa!

    • Anonyymi

      Ei OLE TAMPEREELLA!
      Mitähän tämä kohdennettu ja tarkkaan nimetty haku tarkoittaa taas!?
      Nythän on niin että sukupuolen maininta erikseen haussanne on tasa-arvoisen kohtelun loukkaamista!
      Myös me homot, lesbot, muusukupuoliset, transvestiitit, ja transseksuaslit ja biukot olemme olemassa ja oikeutettuja tasavertaiseen kumppanuuteen ja seksin hakuun kanssanne!
      Muistakaa tämä tällä ym. palstoilla seuraavan kerran! Ok?
      😏😲😔

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe