Onko Tamperella ollenkaan kiimasia naisia ? Olisi mukava sellaisia tavata kun itselläkin halut paljon hyrrää !! Miten saa yhteyden.
Kiimanen nainen
24
972
Vastaukset
- Anonyymi
HEINOLAN SETÄ on saanut rinnalleen Tampereen Sedän! 🤣🤣🤣🤣🤣😁
- Anonyymi
Juusoppi58 kirjoitti:
Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen
SETÄ TAMPEREELTA 58v ON MYÖS POJISTA KIINNOSTUNUT 🥰😘❤️
- Anonyymi
Juusoppi58 kirjoitti:
Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen
NIMI JA OSOTE SAATANA
- Anonyymi
Juusoppi58 kirjoitti:
Olet kyllä n.3 vuotiaan tasolla ja aikalailla kehitys vammainen
Ei oo kyl varaa huudella ku vaikuttais olevan haastavuuksia jo pelkissä yhdyssanoissa. Pidäppäs nyt vaa turpasi tukossa :)))) :DDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kyl varaa huudella ku vaikuttais olevan haastavuuksia jo pelkissä yhdyssanoissa. Pidäppäs nyt vaa turpasi tukossa :)))) :DDDDD
Tampereen setä kirjoittaa myös sanan ”kiimainen” toistuvasti samalla tavalla väärin kuin Rane. Ei jatkoon. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ TAMPEREELTA 58v ON MYÖS POJISTA KIINNOSTUNUT 🥰😘❤️
Ehkä LAHDEN SETÄ ehtii poiketa myös Tampereella?
- Anonyymi
OLISIT LAITTANUT NIMIMERKIKSI TAMPEREEN58VKIIMAINENSETÄ
- Anonyymi
Juusoppi58 kirjoitti:
Oletko vielä henkisesti edes 3 vuotiaan tasolla
OOTTOSIKIIMAINEN58VTAMPEREENSETÄ 😎🤣🤣🤣
- Anonyymi
Juusoppi58 kirjoitti:
Oletko vielä henkisesti edes 3 vuotiaan tasolla
VOIN TULLA VÄHÄN VIERAILEE TAMPEREELLA KATSOTAAN MITEN SEDÄN PYLLY KESTÄÄ KORMUS KYRPÄÄ
LAHDEN SETÄ SPERMAA JUUSOPIN Anonyymi kirjoitti:
VOIN TULLA VÄHÄN VIERAILEE TAMPEREELLA KATSOTAAN MITEN SEDÄN PYLLY KESTÄÄ KORMUS KYRPÄÄ
LAHDEN SETÄ SPERMAA JUUSOPINSekopää
- Anonyymi
Jee! Tampereellakin on oma setä! 🤣🤣🤣🤣😁👍
- Anonyymi
Kaupunki ilman setää on kuin perse ilman reikää
- Anonyymi
Kyllä Heinolan setä isänsä tunnistaa
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki ilman setää on kuin perse ilman reikää
Olette todella vammaisia
- Anonyymi
Idiootit!
- Anonyymi
Ja sinä viisaat kuorossa mukana!?😁
- Anonyymi
"Miten saa yhteyden."
Sähköposti on aika hyvä tapa. Toinen hyvä keino on puhelin.
Pitikö tosiaan tämäkin uusavuttomalle neuvoa! - Anonyymi
Ei OLE TAMPEREELLA!
Mitähän tämä kohdennettu ja tarkkaan nimetty haku tarkoittaa taas!?
Nythän on niin että sukupuolen maininta erikseen haussanne on tasa-arvoisen kohtelun loukkaamista!
Myös me homot, lesbot, muusukupuoliset, transvestiitit, ja transseksuaslit ja biukot olemme olemassa ja oikeutettuja tasavertaiseen kumppanuuteen ja seksin hakuun kanssanne!
Muistakaa tämä tällä ym. palstoilla seuraavan kerran! Ok?
😏😲😔
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483