Löytyykö Tampereelta kiimaselle kollille parittelukumppania. Vastata voi suomi24 treffit palstalla Juusoppi58.
Tampereen naisia
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ei löydy.
- Anonyymi
Oletko sukua Heinolan Raunolle?
- Anonyymi
Olen Tampereen 58v setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Tampereen 58v setä
Hienoa, että meillä täällä Tampereellakin on ikioma setä! 😁👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Tampereen 58v setä
Ihanaa viriiliä ikää oletko "ihan nääs" vai muualta tullut? Oletko vapaa miestenmies vai poikamies tyyppinen? Kerta- vai kestokäyttöön?
Mitä oikeastasn olet haluamassa ja siis millaiseen suhteeseen?
Onko ikä ja koko toivomuksia?
Millä etäisyydellä liikut?
Kerro ihan omin sanoin... Pliis.
🤔
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://9303333.com/H/Bb1jh 👈
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690