Ensimmäinen kerta

Anonyymi

Kuinka olette saaneet vaimon kiinnostumaan kolmannesta pyörästä tai parinvaihdosta seksuaalisesti aktiivinen vaimo kysymyksessä miten olette ottaneet puheeksi vai johdatelleet mukaan oltaisiin 50 pari

15

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa sanoa, mutta voisit kysyy vaimolta haluaisiko hän kokeilla nuorta miestä ;)

• Anonyymi

Täällä 50 pari. Ota yhteyttä kik madretsma1970

• Anonyymi

Sama ongelma vaimo pitäisi saada rohkenemaan mukaan parinvaihtoon

• Anonyymi

Meillä aloitin lähestymisen rakastellessa vaimon kanssa. Sanoin saanko fantasioida vieraasta kanssasi, vaimo suostui heti, sovimme ajatuksissa on vieraan kanssa. Nussin häntä samalla kysyin miltä tuntuu vieras kyrpä pillussasi, vastaus ihanalta myös hengitys kiihtyi heti. Vaimo huohotti kun kysyin halutko kokea vieraan kyrvän livenä, samalla alkoi saada rajun orgasmin, jatkoin etsitäänkö yhdessä vieras panee sua, orgasmissa huusi etsitään vaan.. aloimme etsiä samana päivänä ekaa miestä nyt 15 vuotta harrastettu kymmeniä miehiä vaimon ilona. Pari 50

• Anonyymi

Mistä löydätte miehet

• Missä asutte

• Anonyymi

Asumme Hyvinkäällä.

• Anonyymi

Oltiin puhuttu vaimon kanssa kimppaseksistä mutta ei oltu päätetty mitään vielä.
      Kun tulimme kaverin kanssa saunasta niin istuin sohvalle ja kaverimme nojatuoliin.
      Vaimoni tuli makoilemaan pää syliini.
      Aloin silittelemään vaimoani ja nostin puseron helmaa ja sain käteni rintaliivin sisään niin vaimoni katsoi minua kysyvästi kun nyökkäsin niin sain jatkaa.
      Vaimoni seurasi kaverin ilmeitä ja antoi vapauttaa rinnat katseltavaksi.
      Pyysin kaverin sohvalle istumaan ja nostin vaimoni sääret kaverin syliin ja otimme pikkarit pois vaimon nostaessa pyllyään että saimme pikkarit ja hameen pois.
      Nyt meillä oli alaston nainen sylissä.
      Kaveri ei päässyt oikein alkuun niin nostin hänen kätensä vaimoni häpykummulle jolloin hän pääsi sormettamaan vaimoani kunnes vaimo nousi sanoen haluavansa toisen heti panemaan.
      Annoimme kaverin panna ensin mutta vaimoani pantiin usein illan ja yön aikana.

• Anonyymi

Toisilla voi olla avioliitto kunnossa ja osaavat ja uskaltavat nauttia myös kimpasta.
        Kunnioitan pareja jotka uskaltaa nauttia ja suo myös vieraalle nautintoa.
        Haluaisin omalle vaimolle vieraan miehen panemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla voi olla avioliitto kunnossa ja osaavat ja uskaltavat nauttia myös kimpasta.

Mißsä päin olette voin rulla panee vaimoasi m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiallinen kommenti! Asiat kunnossa suhteessa, kimpasta saa lisä virikettä suhteeseen. Upeeta nähdä kun vieras nauttii vaimosta aidosti, saatu hyviä ystäviä myös. Pari 50

• Anonyymi

Eihän se ihan helposti käynytkään. Asia oli kyllä ollut puheena kauan, mutta eka kerta tapahtui sitten juuri ennen koronaa iskelmäristeilyllä. Sopivanoloinen miekkonen asettui pöytäämme ja oli juttumies. Hän tanssitti vaimoani ja tarjosi drinkkejä. Myöhemmin huomasin heidän jo suutelevan tanssilattialla. Päädyimme hänen hyttiinsä vielä yömyssyille ja siinä kun vierekkäin istuimme sängyn laidalla, vaimo välissämme, niin aloin hyväillä vaimoani ja laitoin käteni puseron sisään. Mies katseli vieressä ja liittyi leikkiin. Ujutin käteni hameen alle ja nostin helmaa niin että sukansuut tulivat näkyviin ja siihenkin leikkiin kaveri osallistui. Rinnat saimme esiin yhteisvoimin, mutta pillun luovutin kokonaan kaverille. Vetäydyin vastapäiselle sängylle ja jäin katselemaan kuinka vaimoni vähitellen hame vyötäröllä ja pusero avoinna levitti reitensä vieraallemme. Mies ymmärsi käyttää kondomia. Minä pääsin pukille vasta omassa hytissämme.
      Tuon tapauksen jälkeen olemme tehneet muutamia laivaristeilyjä samassa tarkoituksessa.

Pasi Hesasta

• Anonyymi

Voi ... voi, siinäpä ongelma. Mun mies kysyi suoraan multa terassilla, panisitko tuota kaveria. Ja kun vastasin, että en tuota, mutta tuo taaempana istuva nuori kundi sopisi kyllä. No mies siemaisi lopun oluen ja meni kysymään pojalta, mitä mieltä hän olisi asiasta. Lopulta kaveri tuli hieman hämillään yhdessä mieheni kanssa istumaan pöytäämme. En ole kyllä koskaan ollut tälläisessä jutussa mukana, oli kaverin ensi kommentti. Pitää ensin käydä kotona, sovitaan joku paikka, niin tavataan siellä. sanoi kaveri hiukan punastellen. Joo, käy pyytämässä äidiltäsi lupa, minä sanoin. Annoin osoitteemme ja puhelinnumeroni... tunnin päästä... jooko ? Kundi nyökkäsi. Menimme kotiin ja pukeuduin... tai oikeastaan riisuin ja pukeuduin mieheni ostamiin alusasuihin. Ja siinä se mulle eka kerta.

• Anonyymi

Ihan noin mielenkiinnosta kysyisin ? Kuinkahan monta noista kokeilijoista jatkaisi sen ekan kerran jälkeen ?

• Anonyymi

En tiedä, mutta alku on aina hankalaa, sanoi pässi, kun päätä leikattiin. Tuo aloituskynnys on varmaan se vaikein, kuten niin monessa asiassa.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      210
      3353
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2063
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1714
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      201
      1680
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1558
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1456
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1298
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1251
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe