Ilmastohumpasta johtuva kustannusten nousu jäädyttänyt asuntokaupan. Suomen hallituksessa maiskutellaan tyytyväisinä.
https://www.hs.fi/talous/art-2000008971584.html
Sanna laittanut asuntomyynnin seisokkiin
15
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa linkissä niin lue joten valehtelet.
- Anonyymi
Kyl se Sanna osaa.
- Anonyymi
Iloitaan kuitenkin siitä, että Italiassa ja Espanjassa menee paremmin.
- Anonyymi
Tuskin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin menee.
Menee ainakin jos se Sannasta ja Tytistä riippuu. Oma kansa ensin ajattelu on vaarallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee ainakin jos se Sannasta ja Tytistä riippuu. Oma kansa ensin ajattelu on vaarallista.
Validi linkki heidän sanomisiinsa, muutoin valetta. Italia ja Espanja ovat molemmat vaikeuksissa taloutensa kanssa.
No sinnehän se sannakin suuntasi, minne rahatkin laittoi samaan tapaaan kuin takavuosina piti mennä viroon kun autosikin oli jo siellä.
- Anonyymi
Sipilän aikoina asunnot kävi kaupaksi.
- Anonyymi
Silloin oli menossa maailmanlaajuinen nousukausi taloudessa.
- Anonyymi
Totta ja tuolloin pidettiin inflaatiokin kurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja tuolloin pidettiin inflaatiokin kurissa.
Inflaatio on maailmanlaajuinen ilmiö tänä aikana. Suomessa inflaatio alhainen verrattuna muihin EU maihin. Esim. Virossa 25%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inflaatio on maailmanlaajuinen ilmiö tänä aikana. Suomessa inflaatio alhainen verrattuna muihin EU maihin. Esim. Virossa 25%.
Äläppäs hupsuttele. Kiinassa ja Vietnamissa inflaatio 2%, Etelä-Koreassa 4-5%. Se on täysin itsestä kiinni, siis maan johdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja tuolloin pidettiin inflaatiokin kurissa.
Nyt on ilmastohumpalla sitten kustannukset nostettu pilviin.
Anonyymi kirjoitti:
Silloin oli menossa maailmanlaajuinen nousukausi taloudessa.
Oli oli ja suomenkin kansatalous perustettiin asuntosijoittamiselle.
Kaikki muu olikin jo likimain myyty ulkomaiseen omistukseen.
Sitä huumaa jatkuu ainakin helsingissä edelleen, pikarakennettuja asuntobunkkerialueita joka pläntille.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläppäs hupsuttele. Kiinassa ja Vietnamissa inflaatio 2%, Etelä-Koreassa 4-5%. Se on täysin itsestä kiinni, siis maan johdosta.
Ja kuttajista , mitä vähemmän kulutat, sen alhaisempana inflaatio pysyy, sillä myyjän on jollain lailla saatava tuotteensa jokatapuksessa kaupaksi.
Jos ei ole maksajia tai millä maksaa, niin eipä se hintojen nosto juurikaan lisäarvoa tuota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581