1v 5kk pelaamatta eikä mitään haluja ole ollut pelaamiseen.
60000€ ulosotossa kyllä muistuttaa siitä mitä on tullut tehtyä.
Vaikeinta on ollut saada puolison luottamus takaisin. Hän ei vain millään usko että olen pelaamisen lopettanut vaikka palkkani siirrän aina palkkapäivänä hänen tililleen ja hän pääsee tililleni myös tarvittaessa katsomaan mihin rahaa käytän mutta ei vain riitä todisteiksi.. Ymmärrän kyllä häntä koska salasin pelaamiseni häneltä usean vuoden ajan.
Onko muilla ollut samanlaista tilannetta ja onko mitään vinkkejä millä saisin luottamusta rakennettu uudestaan?
Pelaamatta
4
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä luottamusta voi olla vaikea saada takaisin ihan sellaisena samanlaisena mikä se oli aikaisemmin, mutta jos olet tästä lähtien täysin rehellinen hänelle, niin luottamus voi ainakin osittain palautua. Mitään oikotietä siihen ei ole. Itselläni on myös samanlaisia ongelmia/taustaa. Yksi vaihtoehto on vain elää sen kanssa ettei luottamus ikinä ole entisensä, jokainen tekee elämässään virheitä ja katuminen on yksi osa maallista prosessia. Kenties löytyy joku uusi ihminen jolle voit olla jatkossa rehellinen ja sitä kautta tuntea itsesi myös paremmaksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Hienoa ettet pelaa enää. Pysy lujana.
Toivottavasti luottamus lisääntyy ajan kanssa. On hyvä että hän vahtii tilannetta ettei vahinkoa pääse enää tulemaan. Mieti onko muitakin keinoja pelaamisen estämisen varmistamiseksi olemassa, kuten saldorajoituksia. - Anonyymi
Hienoa! Onnea!
Minulle itselleni tuli avioero peliongelmani takia muutama vuosi sitten. Luottamus meni. Hienoa että puolisosi on ottanut vastuun rahoista ja saa katsoa tilit. En usko että paljon enempää voit tehdä. - Anonyymi
Meillä tilanne että kumppanini asui omassa okt ja lainasin rahaa hänelle milloin milläkin syyllä.
Tilanne ajatui siihen että hänellä kaatui 15000€ lainoja päälle.
Siihen mennessä olin lainannut rahaa jo 70 000€.
Käytiin laskelmat läpi ja todettiin että hänen tuloillaan kuukaudessa jäisi lähes 500€ joten otin 15 000€ lainan jonka lyhennykset hän lupasi hoitaa, kuukauden päästä alkoi taasen rahan pyytäminen.
Luulin että tuo olisi pysäyttänyt hänen pelaamisensa, mutta ei.
Vedin rahahanat kiinni sillä olihan multa palanut rahaa jo 100 000€.
Meni pari vuotta ja tilanne se että velaton okt meni ulosottoon.
Ajattelin että nyt tuli se pohja vastaan mutta ei.
Pelaaminen jatkuu edelleen, asuu minun asunnossa, maksan ruuan ja asunnon ja autokulut.
Hänen tulot n. 1700€ netto mutta rahat aina loppu.
Ainoa kuluerä on vaateet ja kännykkäliittymä.
Laskujeni mukaan rahaa on hänellä mennyt pelaamiseen sellaiset 250 000€ - 300 000€.
Haaveilee uudemmasta autosta mutta minun pitäisi se kustantaa vaikka 2v pelirahoilla saisi ostettua uuden auton.
Ei ole pienintäkään mielenkiintoa kustantaa enään pelaamista.
Vielä reilu vuosi maksuja jäljellä 15 000€ lainasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094