1v 5kk pelaamatta eikä mitään haluja ole ollut pelaamiseen.
60000€ ulosotossa kyllä muistuttaa siitä mitä on tullut tehtyä.
Vaikeinta on ollut saada puolison luottamus takaisin. Hän ei vain millään usko että olen pelaamisen lopettanut vaikka palkkani siirrän aina palkkapäivänä hänen tililleen ja hän pääsee tililleni myös tarvittaessa katsomaan mihin rahaa käytän mutta ei vain riitä todisteiksi.. Ymmärrän kyllä häntä koska salasin pelaamiseni häneltä usean vuoden ajan.
Onko muilla ollut samanlaista tilannetta ja onko mitään vinkkejä millä saisin luottamusta rakennettu uudestaan?
Pelaamatta
4
1032
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä luottamusta voi olla vaikea saada takaisin ihan sellaisena samanlaisena mikä se oli aikaisemmin, mutta jos olet tästä lähtien täysin rehellinen hänelle, niin luottamus voi ainakin osittain palautua. Mitään oikotietä siihen ei ole. Itselläni on myös samanlaisia ongelmia/taustaa. Yksi vaihtoehto on vain elää sen kanssa ettei luottamus ikinä ole entisensä, jokainen tekee elämässään virheitä ja katuminen on yksi osa maallista prosessia. Kenties löytyy joku uusi ihminen jolle voit olla jatkossa rehellinen ja sitä kautta tuntea itsesi myös paremmaksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Hienoa ettet pelaa enää. Pysy lujana.
Toivottavasti luottamus lisääntyy ajan kanssa. On hyvä että hän vahtii tilannetta ettei vahinkoa pääse enää tulemaan. Mieti onko muitakin keinoja pelaamisen estämisen varmistamiseksi olemassa, kuten saldorajoituksia. - Anonyymi
Hienoa! Onnea!
Minulle itselleni tuli avioero peliongelmani takia muutama vuosi sitten. Luottamus meni. Hienoa että puolisosi on ottanut vastuun rahoista ja saa katsoa tilit. En usko että paljon enempää voit tehdä. - Anonyymi
Meillä tilanne että kumppanini asui omassa okt ja lainasin rahaa hänelle milloin milläkin syyllä.
Tilanne ajatui siihen että hänellä kaatui 15000€ lainoja päälle.
Siihen mennessä olin lainannut rahaa jo 70 000€.
Käytiin laskelmat läpi ja todettiin että hänen tuloillaan kuukaudessa jäisi lähes 500€ joten otin 15 000€ lainan jonka lyhennykset hän lupasi hoitaa, kuukauden päästä alkoi taasen rahan pyytäminen.
Luulin että tuo olisi pysäyttänyt hänen pelaamisensa, mutta ei.
Vedin rahahanat kiinni sillä olihan multa palanut rahaa jo 100 000€.
Meni pari vuotta ja tilanne se että velaton okt meni ulosottoon.
Ajattelin että nyt tuli se pohja vastaan mutta ei.
Pelaaminen jatkuu edelleen, asuu minun asunnossa, maksan ruuan ja asunnon ja autokulut.
Hänen tulot n. 1700€ netto mutta rahat aina loppu.
Ainoa kuluerä on vaateet ja kännykkäliittymä.
Laskujeni mukaan rahaa on hänellä mennyt pelaamiseen sellaiset 250 000€ - 300 000€.
Haaveilee uudemmasta autosta mutta minun pitäisi se kustantaa vaikka 2v pelirahoilla saisi ostettua uuden auton.
Ei ole pienintäkään mielenkiintoa kustantaa enään pelaamista.
Vielä reilu vuosi maksuja jäljellä 15 000€ lainasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838