...ja tehkää jo viimein päätöksistä viisain: liittykää Pudasjärveen... Pudasjärvihän on liittymässä Ouluun.
Ymmärtäkää jo viimein, että me kasvukeskusten sivistyneet elätämme teitä ressukoita.
Sammuttakaa valot sieltä!
6
876
Vastaukset
- Anonyymi
Pudasjärven vokki on täynnä mustia langanhoikkia kaunottaria. Kansainvälistyminen ja islam tuovat vaurautta molempiin kuntiin joten kannattaa liittyä.
- Anonyymi
Onko tämäkin taas jotain lestojen älynväläyksiä imperiumin laajentamisesta
- Anonyymi
Luuletteko että sinne päin hingutaan? Mieluummin Kuusamo, Posio, Koillismaa.
- Anonyymi
Kuusamo, Posio tai Koillismaa? Kannattaa opetella maantietoa ennen kuin kommentoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusamo, Posio tai Koillismaa? Kannattaa opetella maantietoa ennen kuin kommentoi!
Mene äidinkielen tunnille. Ei siinä ollut sanaa TAI.
- Anonyymi
Jos liitytään Pudasjärveen niin miten käy ikiaikaisille politrukkioikeuksille?
Kunnanelättipolitrukit joutuvat etsimään narsismin tyydyttämiseen edustuspaikkoja marttakerhoista.
Valtuutetut eivät pääsisi enää jallittamaan valtuustoihin kun isommat narsistit hallitsevat isojen kylien valtuustoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013