Mokki varkaita Pieksamaella

Anonyymi

Hello onko kukaan kuullut Pieksamaella ja Naara jarvella mokki murto varkaita? Mina kirjoitti asia eilen en enaa loyda teksti.
Best regards, Andrew.

41

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Telataipaleella oli murtauduttu useampaan mökkiin. Tekijät jäivät kiinni. Ilmeisesti pikku-syvän rannassa ollut isännätön moottorivene liittyi tapahtumiin.

    • Anonyymi

      Jotain hiippailijoita siellä Telataipaleen tiellä edelleenkin on. Poliisi auto ajeli hiljakseen tänään.

      Pidetään silmät auki ja kysellään kulkijoilta ootkos mökeläisiä vai varkaus mielessä!!!

    • Anonyymi

      Juu nyt kaikki silmät auki! Varmasti vartiointipalveluja yms.aletaan harkitsemaan jos asiattomia kulkijoita enemmän.

      • Anonyymi

        Juu, nyt on oltu tel´taipaleella tarkkana ku porkkana. Ei enää hupparipojat hiiviskele nurkissa. Saikohan kaikki asukkaat varastetun irtaimiston takaisin? Aika paljon on vartiointiliikkeet asioineet mökeillä ja taloissa, suattaapi kameravalvonta lissääntyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, nyt on oltu tel´taipaleella tarkkana ku porkkana. Ei enää hupparipojat hiiviskele nurkissa. Saikohan kaikki asukkaat varastetun irtaimiston takaisin? Aika paljon on vartiointiliikkeet asioineet mökeillä ja taloissa, suattaapi kameravalvonta lissääntyä!

        KUKA SANO ETÄ MINA VARUS:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKA SANO ETÄ MINA VARUS:

        Veitkö halkoja kaupungilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veitkö halkoja kaupungilta.

        Perkele ei se ole mikään mökki varas ,se vei järven mennessään.


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tietoa, miten laaja tämä mökkimurtojen sarja Naaralla oli kesällä 2022?

      Jotkut sankarit tosiaan oli raahannut moottoriveneen pikku-syvän rantaan. Ei tainnut pako horisonttiin onnistua kun vesi oli liian matalalla kaivannon ylittämiseen!

      • Anonyymi

        Juu tiedän,Laaja OLI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tiedän,Laaja OLI.

        Kerro lisää, mitä kävi? Jäikö tekijät kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää, mitä kävi? Jäikö tekijät kiinni?

        Joo jäi kiinni ,veneellä ojan pohjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo jäi kiinni ,veneellä ojan pohjaan.

        Onkö se varastus kun otta toisen veneen ranasta.Minulle on sanotu etä ei suomi venhe soutamala kulu.NIIN MIKS EI SUIS ota vene.jos se keran ei kulhu.Ranat täynnä paljon vene,minä ota yks ja viedä se kotiin.Airhot oli mukana ja taphi vene perses.Kiitos kun sain. eikä maksanu mitä.T.Abu Fuad Tapparakatu pieksumaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkö se varastus kun otta toisen veneen ranasta.Minulle on sanotu etä ei suomi venhe soutamala kulu.NIIN MIKS EI SUIS ota vene.jos se keran ei kulhu.Ranat täynnä paljon vene,minä ota yks ja viedä se kotiin.Airhot oli mukana ja taphi vene perses.Kiitos kun sain. eikä maksanu mitä.T.Abu Fuad Tapparakatu pieksumaki.

        Emeritus SDP kaupunginvaltuutettu särki Tienilän mökkitiet ajelemalla maastoajeneuvolla mökkiteitä roudan sulettua ristiin rastiin sudenjälkiä etsimässä. Ei ole henkilöautolla asiaa syvillä urilla oleville teille.
        Metsästysseurat kuluttaa moninkertaisen määrän teitä siihen nähden mitä marjastajat ja mökkiläiset mutta eivät persaukisina voi osallistua teidän kunnossapitoon. Mökkilaiset maksaa vuokrissa tuhansia euroja hoitamattomasta tiestä. Metsästysseura on kuin vanha Pohjolanliikenne. Syöpäsäätiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emeritus SDP kaupunginvaltuutettu särki Tienilän mökkitiet ajelemalla maastoajeneuvolla mökkiteitä roudan sulettua ristiin rastiin sudenjälkiä etsimässä. Ei ole henkilöautolla asiaa syvillä urilla oleville teille.
        Metsästysseurat kuluttaa moninkertaisen määrän teitä siihen nähden mitä marjastajat ja mökkiläiset mutta eivät persaukisina voi osallistua teidän kunnossapitoon. Mökkilaiset maksaa vuokrissa tuhansia euroja hoitamattomasta tiestä. Metsästysseura on kuin vanha Pohjolanliikenne. Syöpäsäätiö.

        Nut Abu Fuad ola akanen,minun venhe varastus minun piha,airut muos.SINÄ JOKA VARASTA MINUN VENE MINKA MINA HAKEA ILMAN LUPA RANNASTA,paluta venhe tai mina teha rikus ilmotus.Ei varastetu venetä voi varasta uusiks.KUMMA poruka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nut Abu Fuad ola akanen,minun venhe varastus minun piha,airut muos.SINÄ JOKA VARASTA MINUN VENE MINKA MINA HAKEA ILMAN LUPA RANNASTA,paluta venhe tai mina teha rikus ilmotus.Ei varastetu venetä voi varasta uusiks.KUMMA poruka.

        Nyt ABULLA ola taas uus venhe,huomasin etta yks venhe on unhotunut joltain Pyhiutun rantaan.Minä hakea perä käri ja katko riimu ja veta venhe kyytiin.Hyvä pohja ei olut soutamalla kulunyu,ja airo oli puut vasten ne minä nakata myos kyyti.Tapi onkin mulla kotona ja sen laitan veneen persus oleva reikä.Airot kinni ja pitka veto,pitkin pieksajärvi.Ei tarvi teha nyt ilmotus poliisi koska sain otettua uus venhe taas.MUTA mina Varotan nyt,antaka olla venhe rauhas minne mina se jatta muuten tulee tupe rapina.Jostain ranasta pitä mennä katto ,onko siela jonkin venhe peräs ylimäränen kone. Päivälä ei kerkia käydä mutta onneks on yölä vapaa aika ja kierrellä katoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ABULLA ola taas uus venhe,huomasin etta yks venhe on unhotunut joltain Pyhiutun rantaan.Minä hakea perä käri ja katko riimu ja veta venhe kyytiin.Hyvä pohja ei olut soutamalla kulunyu,ja airo oli puut vasten ne minä nakata myos kyyti.Tapi onkin mulla kotona ja sen laitan veneen persus oleva reikä.Airot kinni ja pitka veto,pitkin pieksajärvi.Ei tarvi teha nyt ilmotus poliisi koska sain otettua uus venhe taas.MUTA mina Varotan nyt,antaka olla venhe rauhas minne mina se jatta muuten tulee tupe rapina.Jostain ranasta pitä mennä katto ,onko siela jonkin venhe peräs ylimäränen kone. Päivälä ei kerkia käydä mutta onneks on yölä vapaa aika ja kierrellä katoo.

        Keväinen varas on omistajan tuttuja joka tietää asukkaiden aikataulut ja rutiinit.
        Yleensä kokomusta varastetun tavaran myynnistä ja kirpputoreista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ABULLA ola taas uus venhe,huomasin etta yks venhe on unhotunut joltain Pyhiutun rantaan.Minä hakea perä käri ja katko riimu ja veta venhe kyytiin.Hyvä pohja ei olut soutamalla kulunyu,ja airo oli puut vasten ne minä nakata myos kyyti.Tapi onkin mulla kotona ja sen laitan veneen persus oleva reikä.Airot kinni ja pitka veto,pitkin pieksajärvi.Ei tarvi teha nyt ilmotus poliisi koska sain otettua uus venhe taas.MUTA mina Varotan nyt,antaka olla venhe rauhas minne mina se jatta muuten tulee tupe rapina.Jostain ranasta pitä mennä katto ,onko siela jonkin venhe peräs ylimäränen kone. Päivälä ei kerkia käydä mutta onneks on yölä vapaa aika ja kierrellä katoo.

        Kuule abu SINULLA TAITAA OLLA MINUN VENE.


    • Anonyymi

      Nyt oli Kantalantiellä yritetty varastaa kaivuri. Pieksun lehdessä oli juttua.
      Olisiko samat tekijämiehet tässäkin?

      • Anonyymi

        On tunnettu koijari J.RP...i


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tunnettu koijari J.RP...i

        Uusi ongelma on käteisellä laskuttavat kotisiivoojat. Neljänkympin siivouksesta otetaan muistisaalta vanhukselta joka ei tunnista setelirahoja 200€.
        Vanhuksille pitää jättää tarranauha valmiiksi..
        Näitä tutuntuttuja siivoojia käy Pieksämäellä useita vanhusten rahoja viemässä.
        Joskus epäilyttää taksitkin koska vanhuksilla on vain satasen seteleitä. Vaihtorahat puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi ongelma on käteisellä laskuttavat kotisiivoojat. Neljänkympin siivouksesta otetaan muistisaalta vanhukselta joka ei tunnista setelirahoja 200€.
        Vanhuksille pitää jättää tarranauha valmiiksi..
        Näitä tutuntuttuja siivoojia käy Pieksämäellä useita vanhusten rahoja viemässä.
        Joskus epäilyttää taksitkin koska vanhuksilla on vain satasen seteleitä. Vaihtorahat puuttuu.

        Mihin tosiaan häviää vanhusten vaihtorahat 5€, 10€, 20€, 50€ setelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tosiaan häviää vanhusten vaihtorahat 5€, 10€, 20€, 50€ setelit.

        Minun mummon luona kävi 2 kertaa siivooja ,pussista hävis 150 eur ,kun oli 2pv aikaisemmin maksanut siivous laskun käteen tekijälle.VOISITKO PALAUTTAA RAHAT SAMAAN OSOITTEESEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tosiaan häviää vanhusten vaihtorahat 5€, 10€, 20€, 50€ setelit.

        Oliko siivooja Varkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siivooja Varkaudesta.

        Taidat olla se sinä kun poistelet viestejä


      • Anonyymi

        Pieksämäkeläinen vie rahat vanhuksilta siivooja


      • Anonyymi

        Siivooja rosvoo vanhukset


      • Anonyymi

        Pitkä tukkainen siivooja ottaa väärin rahaa vanhuksilta


      • Anonyymi

        Kävin kysyy tilanteen,valehteli naama punasena että ei minulla ole virhettä kun sain rahat.


    • Anonyymi

      ma nuku yö, en kuule mitaan

      mitte sie teet pieksän sinullakin ku sä olet britti
      menisit takaisin englantiin, dude

    • Anonyymi

      kivaa pölliä britteiltä, jotakin uusia tavaroita kenties, mitä suomessta ei löydy

      on se kivaksi varastaminen muuttunut globalisaatiossa

    • Anonyymi

      ei kannata suomessa mökkiä pitää

    • Anonyymi

      NATO operaatio Itä-Suomessa epäonnistunut

      • Anonyymi

        Sinä natsi ,narsisti väärä leuka vartija sika.SOTA HULLU ja vartija vielä.


      • Anonyymi

        Mina rousvo Abu tulla ja laitta se vartija hömö lattia vastus.Se on sika narsisthi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina rousvo Abu tulla ja laitta se vartija hömö lattia vastus.Se on sika narsisthi

        Vääräntien yhteiseen mökki roskakoriin on tuotu kymmenittäin isoja muovikastereita. Varkaat on tyhjentäneet auton harmaista muovikanistereista ja varastaneet mökeistä tavaraa tilalle. Nyt tien alkupään riistakaroista tulostetaan tarkkoja kuvia ketä tiellä on liikkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääräntien yhteiseen mökki roskakoriin on tuotu kymmenittäin isoja muovikastereita. Varkaat on tyhjentäneet auton harmaista muovikanistereista ja varastaneet mökeistä tavaraa tilalle. Nyt tien alkupään riistakaroista tulostetaan tarkkoja kuvia ketä tiellä on liikkunut.

        Ultra Vision -80 C tuulilasinpesu neste käytetään VR vetureissa. Muovikanisterit on alunperin varikolta tai konepajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ultra Vision -80 C tuulilasinpesu neste käytetään VR vetureissa. Muovikanisterit on alunperin varikolta tai konepajalla.

        SUURIN KONNA PIEKSÄMÄELLÄ ON tERNO PALMH ja hänen tyttärensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUURIN KONNA PIEKSÄMÄELLÄ ON tERNO PALMH ja hänen tyttärensä.

        Hyvä uusi hallitus.
        Hylkeet ja valkoposkihanhet aiotaan ottaa pois tiukasta suojelusta. Hallitusohjelman mukaan tarpeettomat metsästysrajoitukset hylkeen ja valkoposkihanhen osalta poistetaan ja lajit siirretään metsästyslain piiriin.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe