Naisen ejakulaatio, harvinaistako?

Anonyymi

Olisin kiinnostunut kuulemaan mieluiten naisten kertomuksia ovatko koskaan ejakuloineet?
Itse olen nainen ja ejakuloin yhden kumppanin kanssa yhtenä aikakautena useinkin, se edellytti aina tietyä asentoa ja pitkää naimista.
En ole koskaan saanut tätä ns. märkää orkkua vieraamman kumppanin kanssa vaan sitä alkoi ilmenemään pitkässä suhteessa.
Itse en kokenut sitä mitenkään erityisen hyvänä orgasmina mutta toki ihan mukavaa, yhtä hyvä voi olla ilman sitäkin.
Onko tosielämässä naisen ejakulointi yleistä vai harvinaista?
Oletteko miehet itse törmänneet ilmiöön?
Itselleni sen aiheutti syvä lähetyssaarnaaja-asento, riippuen harrastajien anatomiasta joku muukin varmaan saa sen aikaan.
Itseltäni ei ainakaan ruiskunnut mitään, tuli vain nesteen hulvahdus peniksen ollessa sisällä,lakana hiukan märäksi, eikä todellakaan ollut virtsaa.
Jos on ajoittaista lievää pakkoinkontinenssia, itselläni yksi ejakulaatio lopetti sen vaivan seinään,en tiedä miksi.
Kokeilla varmaan kannattaa jos sitä ongelmaa joskus naisella on ja mikseipä muutenkin!
Kertokaapa kokemuksianne, mielellään tosia eikä miesten fantasioita suihkulähdenaisista.

7

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin intiimissä tilanteessa missä nainen ejekuloi kasvoilleni. Se oli molemmille hiukan hämmentävä kokemus. Nainen kertoi tunteneensa jotain erityistä sillä hetkellä.

      Sitten opetin yhden naisen virtuaalisesti tyydyttämään itseään, pitkäkestoisia orgasmeja ja siihen ejekulointi. Nainen kertoi, että ei ollut edes tiennyt, että niinkin voi tyydyttää itseään ja saada sitten erityisen lopputuloksen. Useita kertoja päästiin yhdessä virtuaalisesti kokemaan samanlaisia hetkiä.

    • Anonyymi

      Olen nainen ja kaksi eri miestä on minut saanut ejakuloimaan. Toinen käytti kahta sormea, runkkasi oikein kovaa ja hieroi gpistettä ja kun minulla rupesi tulemaan semmoinen pissahädän tapainen fiilis ja hän jatkoi niin sitten tuli kirkasta nestettä ja se järisyttävä orgasmi voi luoja....toinen mies käytti isoa vibraa jolla hän minua runkkasi ja painoi sitä gpisteeseen ja siitähän minä sitten sain kunnon roiskuorkun....minä siis tarvitsen oikein kovaa gpisteen stimulointia jotta ejakuloin 😍

      • Anonyymi

        Juu sama se on minullakin, asento jossa penis hieroo kovaa juuri g-pistettä on se joka sen aiheuttaa.
        Sama tulos varmasti sormin tai muuten mutta miehen täytyy tietää mitä tekee.
        G-pistehän on sisäänmenoaukon etuseinämässä (tumpeloille tiedoksi) että yrittäkääpä miehet naistenne kanssa tätä.
        Aikaa vaatii sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sama se on minullakin, asento jossa penis hieroo kovaa juuri g-pistettä on se joka sen aiheuttaa.
        Sama tulos varmasti sormin tai muuten mutta miehen täytyy tietää mitä tekee.
        G-pistehän on sisäänmenoaukon etuseinämässä (tumpeloille tiedoksi) että yrittäkääpä miehet naistenne kanssa tätä.
        Aikaa vaatii sitten.

        Joo sis miehen täytyy kyllä todellakin tietää mitä tekee, pahinta on se että joutuu kädestä pitäen opettaa tai sitten se kun mies sormettaa sua ja just kun olet saamassa orkun niin mies lopettaa kun sormet väsyy.... 🙄


    • Anonyymi

      Janne täällä moi. Olen kokenut tämän ilmiön kolmen eri naisen kanssa. Viimeisin tapahtui noin kuukausi sitten ja hän oli ihanan runsas nesteinen nainen. Olin todella märkä pitkän rakastelun jälkeen. Hän tuli kunnolla kasvoillenikin kun istui nuolettavana.

    • Anonyymi

      Entinen naisystäväni ejakuloi aika useinkin.
      Hän kyllä kostui muutenkin runsaasti, mutta kyllä sen yhdynnässä ja seksin aikana muutenkin huomasi, kun häneltä tuli.
      Ekoilla kerroilla ihmettelinkin asiaa, kun tuntui todella märältä siellä alhaalla ja hän kertoi minulle olevansa tällainen "ruiskija".
      Kiva ja kaunis piirre, kiihottavakin myös.
      Ei nyt ikinä ejakuloinut naamalleni tms ja yleensä sai syöksyn muutenkin yhdynnässä silloin, kun sellainen oli tullakseen.
      Yleensä lusikka-asennossa ollessamme ja muutaman kerran sellaisessa asennossa, kun makasin kyljelläni sängyssä ja hän selällään jalat lantioni päällä ja olimme siten yhdynnässä.
      On muutenkin aikas ihana asento, vaikka siinä ei tule sellaista läheisyyden tunnetta kuin lusikassa tai lähetyssaarnaajaassa.
      Varsinkin loppuvaiheessa, kun exänikin koukisti jalkansa vielä tiukemmin päälleensä, niin hänen pimppansa tuli jotenkin tiukemmaksi tai sen tuntuiseksi ainakin ja pystyin työntelemään kaluani paljon syvemmälle häneen.

    • Anonyymi

      Itse ejakuloin melkein joka kerta yhdynnässä ollessani mieheni kanssa. Myös tyydyttäessä itse itseäni dildolla saatan ejakuloida.

      Mieheni pitää ejakulointia todella kiihottavana ja usein haluaakin minun laukeavan hänen naamalle.

      Jotta pystyy ejakuloida, täytyy osata oikea tekniikka. Tosiaan tulee paineen tunne ja sitten, jos mies vetää siittimen tai sormet ulos nopealla liikkeellä suihkuaa kovalla paineella melkoisen pitkälle.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe