Mukava ja luotettava mies etsii seuraa paineen poistoon, löytyisikö, anonyymisti vaikka useamminkin... terve, hyvä varustus löytyy ja luotettava
Kik kloppi87
[email protected]
Lypsäjää satakunta?
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://2790000.com/H/lB5X 👈
- Anonyymi
Millainen tila ja karja siellä isännällä on, onko koneet ja laitteet varustettuna vai ihanko käsilypsyyn siellä on jääty? Jos 10 enemmän lehmiä ei käsilypsyyn innosta ketään! 50-100 lehmälle tulee olla jo vähintään kaksi lypsyrobottia ja karjakoita sen mukaisesti!
- Anonyymi
Kloppi87 kirjoitti:
Ihan yksi luomulypsettävä löytyy 😉 hiukan lääniä ja pirtti 😝
Ihkuva! Selviäisin käsinlypsystä jos vain yksi lypsettävä!
Ja nyt toisessa "isännän" haku avauksessa selviää miten komea nisä tällä onkaan!
Juuri sopivaa ja käteen ym. tuntuvaa paksuutta jopa! Jos monipuolisuutta riittää samoin.
Suurta onnea matkalle kaikleen!
😚👌💕 Anonyymi kirjoitti:
Ihkuva! Selviäisin käsinlypsystä jos vain yksi lypsettävä!
Ja nyt toisessa "isännän" haku avauksessa selviää miten komea nisä tällä onkaan!
Juuri sopivaa ja käteen ym. tuntuvaa paksuutta jopa! Jos monipuolisuutta riittää samoin.
Suurta onnea matkalle kaikleen!
😚👌💕Kiitän nöyrästi, täältä vaan ikänä löydä ketään...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368