Kaikki ne, missä ei ole puh.numeroa ja ilmoituksessa lukee, kerro jotakin itsestäsi ja fantasioistasi, on jonkun miehen tai poikasen laatimia. Älkää vastailko niihin turhaan, vaan lyökää punaista palloa ilmoon, näin me saadaan nää runkkarit karsittua seksitreffit.fi sivustolta pois.!! Ja tää on faktaa..
Feikki ilmoitukset seksitreffeillä.!!
15
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan ne on miehen laatimia eihän siellä olekaan kun parittajoen mainoksia. Vaikka maksullisen seksin tarjoaminen kielletty niin kaikki todellisuudessa juurikin sitä samaa shaissea.
- Anonyymi
Samalla voisitte ilmiantaa myös kaikki itseään myyvät huorat joita siellä on varmaan 90% naisista.
Seksitreffit ei ole tarkoitettu niille, vaan seuranhakuun.
Lukee myös säännöissä.- Anonyymi
Tarkoitit kai 100%...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit kai 100%...
Kyllä mä oon aitojakin löytäny sekä pareja
- Anonyymi
Kuka hullu laittaa puh..numeron tänne.
- Anonyymi
Sellainen, ken tarjoaa oikeaa seksiseuraa. Eikä joku karvarannerunkkari, joka haluaa vain maileja tulevan.!! Onnettomia ne.
- Anonyymi
Kiitos heidän niin asiallisetkin ilmoitukset poistetaan
- Anonyymi
Nimenomaan näinpäin:
Prosti laittaa numeronsa, ei asiakas!
Jos asiakkaana laitat numerosi, niin entä, kun se numerosi päätyy kiristäjälle, joka vaatii maksusuoritusta ja jos et maksa, niin tieto siitä, että käytät maksullisia seksipalveluita, päätyy julkisuuteen. - Anonyymi
Minä olen tätä hieman miettinyt. Että kyllä on epärehellistä väkeä.. kerran soitin ja sovin vastaajana olevan naisen kanssa treffit. Kun sitten saavuin kyseiseen osoitteeseen siellä olikin jostakin syystä kaksi miestä. jotka alkoivat vaatia rahaa väkivaltaa käyttäen saivatkin varaamani satasen vaativat kortteja ja tunnuslukuja Mutta niitä ei ollu onneksi mukana aika tavalla nyrkkiä tulikin sairaala reissu katkenneita hampaita murttuneita kylkiluita mustelmia ruhjeita pahaa mieltä. .
- Anonyymi
Huh huh! Kun itse ilmoittelin siellä, viestiteltiin ja sitten mies tuli käymään. Olin kauniisti laittautunut ja a miehellä oli kulli tanassa. Ruvettiin naimaan todella ihanaa oli! Veloitin 90 e.
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh! Kun itse ilmoittelin siellä, viestiteltiin ja sitten mies tuli käymään. Olin kauniisti laittautunut ja a miehellä oli kulli tanassa. Ruvettiin naimaan todella ihanaa oli! Veloitin 90 e.
Miksi et satasta?
- Anonyymi
Huijareita tosiaan paljon
- Anonyymi
Oman käden onnen hakijat ym.
🥰✋️😇✌️🫠
💝👼
🎅🤶
❄️💐
Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa. - Anonyymi
En mä laittanu numeroa ilmoon ja ihan aito se oli :D toki onhan niitä huijareitakin
- Anonyymi
Ei ole kauaa kun selailin seksitreffeillä ilmoituksia”mies hakee paria” ja siellä oli monilla kuva kalusta. Mua kyllä kiihotti ajatus siitä että juuri tuo kalu olis mun tyttöystävän pillussa.
Ketjusta on poistettu 109 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2666640Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2176192Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1504966Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi273768Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1873696Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3272767Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan22677