Kun meet sinne saunaan

Anonyymi

Hyviä löylyjä toivottaa hehkusi :)
Tää on nallelle.

201

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos, nyt ne löylyt on tuplasti paremmat. Suutelen sua ensin lauteilla, sitten suihkun alla... pitkään... ;)

      • Anonyymi

        Tunnen sen nyt :)


      • Anonyymi

        Mulla olis sellaista suihkuöljyä, vasta ostin ja itse testasin äsken. Kiva olis öljytä sut sillä joka paikasta :) Ei kuivata nallen turkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis sellaista suihkuöljyä, vasta ostin ja itse testasin äsken. Kiva olis öljytä sut sillä joka paikasta :) Ei kuivata nallen turkkia.

        Oih, sepä olis aika ihanaa ;) Ja minä öljyisin sillä sinut :) olet niin sulonen ku ajattelet minuu, taisit tuntea ku ajattelin sua saunassa ♥️


      • Anonyymi

        Tulitko tänne sielt toisest alotuksest jauhamaa? Eikö muuta elämää oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, sepä olis aika ihanaa ;) Ja minä öljyisin sillä sinut :) olet niin sulonen ku ajattelet minuu, taisit tuntea ku ajattelin sua saunassa ♥️

        Siltä tuntui että ehkä ajattelit. Kiva jos ajattelit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä tuntui että ehkä ajattelit. Kiva jos ajattelit :)

        Ai ehkä vaa :/ Enhän minä muuta tehnytkää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ehkä vaa :/ Enhän minä muuta tehnytkää :)

        No en minäkään.. aina oot mielessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minäkään.. aina oot mielessä :)

        Niinpä :) jos kaikki ajatukset sanois ni ei tuo kiusaaja kestäis sitä ;) kuiskaan ne sit sun korvaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :) jos kaikki ajatukset sanois ni ei tuo kiusaaja kestäis sitä ;) kuiskaan ne sit sun korvaan..

        Sopii, kuiskitaan kaikki sitten kun aika on. Kivasti jo värähti pelkästä ajatuksesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko tänne sielt toisest alotuksest jauhamaa? Eikö muuta elämää oo?

        Tykkäät kuitenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät kuitenkin!

        En tykkää tääl ku mun tähtisilmästä ja niin paljo tykkäänki, ei vaan rakastan, et tuun tänne vaikka kuinka kiusaisit


      • Anonyymi

        Ai kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää tääl ku mun tähtisilmästä ja niin paljo tykkäänki, ei vaan rakastan, et tuun tänne vaikka kuinka kiusaisit

        Älä välitä noista sivuhuuteluista. Mä tähtisilmäsi rakastan sua enemmän kuin mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :) jos kaikki ajatukset sanois ni ei tuo kiusaaja kestäis sitä ;) kuiskaan ne sit sun korvaan..

        Nuo tuomotms jutut ei oo multa. Sanon vaan ettet hämäänny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :) jos kaikki ajatukset sanois ni ei tuo kiusaaja kestäis sitä ;) kuiskaan ne sit sun korvaan..

        Tuo elämätön yrittää sotkea joka tavalla. Muista nallukka, minä hehku rakastan sua ja se ei muutu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, sepä olis aika ihanaa ;) Ja minä öljyisin sillä sinut :) olet niin sulonen ku ajattelet minuu, taisit tuntea ku ajattelin sua saunassa ♥️

        Rakastan sua. Harmi kun tuo yks ei kestä sitä että hän ei ole se ketä kaivataan. Sotkee tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ehkä vaa :/ Enhän minä muuta tehnytkää :)

        Ennen kun kerroit menevästi saunaan yritin ottaa päiväunet, taisin hetkeksi nukahtaakin. Siinä puolivalveilla tuli sellanen mielikuva susta suihkussa ja voit vaan kuvitella niitä ajatuksia :) Oot niin ihana ja haluan sut ja sua rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kun kerroit menevästi saunaan yritin ottaa päiväunet, taisin hetkeksi nukahtaakin. Siinä puolivalveilla tuli sellanen mielikuva susta suihkussa ja voit vaan kuvitella niitä ajatuksia :) Oot niin ihana ja haluan sut ja sua rakas :)

        Meinasin kirjottaa täl samal minuutil samoin samoin sanoin, että haluan sut ja haluan sua ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kirjottaa täl samal minuutil samoin samoin sanoin, että haluan sut ja haluan sua ;)

        Meillä on yhteys jota ei enää riko mikään. Mä luotan siihen :) Kun vaan pääsisin kainaloosi edes hetkeksi, ikuisuuskin käy mulle.


      • Anonyymi

        Odota kun pääsen vauhtiin. Lämmittelen vasta. Kullalle sanat sanat.. odota :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii, kuiskitaan kaikki sitten kun aika on. Kivasti jo värähti pelkästä ajatuksesta :)

        Mies lipsautti taas, lol. Vai värähti viisari. Ja naista esität :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies lipsautti taas, lol. Vai värähti viisari. Ja naista esität :D

        Sydämessä mulla värähti senkin pässi. Ei enää vaikutusta sun jutuilla, Sydämen täytti taas lämpö hänestä, miehestä.. rakastan. Hymyilen sullekin tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämessä mulla värähti senkin pässi. Ei enää vaikutusta sun jutuilla, Sydämen täytti taas lämpö hänestä, miehestä.. rakastan. Hymyilen sullekin tässä.

        Miesten väliset suhteet on ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten väliset suhteet on ok

        en tuomitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies lipsautti taas, lol. Vai värähti viisari. Ja naista esität :D

        Se on jotenkin niin säälittävä, että kaikki naiset on sulle uhkia ja niistä pitää tehdä täällä miehiä. Olet sairaalloisesti kiinni näissä palstoissa. Herää jo typerys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kirjottaa täl samal minuutil samoin samoin sanoin, että haluan sut ja haluan sua ;)

        Hei samoin mä Haloon sua,mistä tiesit että meen saunaan.Saispa joskus saunoo sinun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei samoin mä Haloon sua,mistä tiesit että meen saunaan.Saispa joskus saunoo sinun kanssa.

        Tuo viesti oli saunojalta ja tiesin että menee saunaan kun hän itse kertoi mulle.


    • Anonyymi

      Joo ajan karvat

      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      vai hehku ja joku nalle,tunnette toisenne jo palstallakin, tietysti kun on tekemisissä oikeastikin. olen siis erehtynyt taas pahan kerran, se en ollutkaan minä kenelle niitä teit ja jota kaipaat, niinhän sen piti tietysti mennä ,se olisikin ollut liian hyvää tuuria minun elämässäni,

      • Anonyymi

        jos nimet oikein niin huh! pelästyin jo ihan kauheasti. jatkakaa,


      • Anonyymi

        Älä viitsi sotkea. Tiedän että oot sama kiusaaja. Yrität jotain typeriä temppujasi. Se on juuri nalle joka minä hehku rakastan.


      • Anonyymi

        Mikä sua vaivaa. Ei ole. Kiusaat vain heitä tuollaisella, et meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nimet oikein niin huh! pelästyin jo ihan kauheasti. jatkakaa,

        Ei liity nämä hehku-nalle jutut tuomoon ja hannaan. Ne oli kaksi jotka kirjoitteli täällä ajat sitten. Me kirjoitellaan nyt. Tuo sivullinen tahallaan sotkee kun toisessa aloituksessa. Ei keksi muuta tapaa sotkea ja on mustasukkainen kun meillä on nää jutut ja hänellä ei ketään.


    • Anonyymi

      Luuletko, että hän menee saunaan silloin kun sinä ajattelet?

      • Anonyymi

        Hän kertoi menevänsä saunaan. Tämä oli jatkoa meidän toiseen keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kertoi menevänsä saunaan. Tämä oli jatkoa meidän toiseen keskusteluun.

        Älä puhu paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa.

        Mikähän suakin vaivaa. No anteeksi kun vastasin sulle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa.

        Sinä se puhut pskaa, kerroin toisessa paikas et meen saunaa. Joten pyydäpä anteeks tai häivy täältä


    • Anonyymi

      Nättinummella nätisti. Nauvo Nagu. Pallivahas et sitä rataa juu!!

      Terveisii Suomen Turuust.

    • Anonyymi

      Saunan takana on vielä tilaa 😎.

    • Anonyymi

      Just luin sun alotusta mis etit tinderist miestä

      • Anonyymi

        Älä ole naurettava. Minua et tinderistä löydä :) Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki näillä palstoilla ei ole yhden ihmisen tekstejä. En ole tinderissä käynyt, enkä mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naurettava. Minua et tinderistä löydä :) Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki näillä palstoilla ei ole yhden ihmisen tekstejä. En ole tinderissä käynyt, enkä mene.

        Ihan samal taval kirjotat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samal taval kirjotat

        Luin sen itsekin sen jälkeen kun noin väitit. En ole sellainen. En käytä minkäänlaisia treffipalveluita. Kun rakastun se tapahtuu sattumalta, odottamatta, suunnittelematta. Enkä ole niin parisuhteen perään, että lähtisin sellaisiin mukaan ja nolottaisi jos joku tuttu näkisi siellä. Tuollainen inttämien "olet se" ärsyttää. Kasvakaa vähän ihmisenä.


      • Anonyymi

        Huomasin et luulet jo mua siks sun tän ketjun äijäks... En todellakaa oo mikää luuserinalle. Ihan sivusta näitä huomioita teen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin et luulet jo mua siks sun tän ketjun äijäks... En todellakaa oo mikää luuserinalle. Ihan sivusta näitä huomioita teen

        Eiköhän se luuseri löydy sulta peilistä kun oikein mietit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se luuseri löydy sulta peilistä kun oikein mietit.

        Heikolla pohjalla rakkaus jos luottamus on tota luokkaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikolla pohjalla rakkaus jos luottamus on tota luokkaa :D

        Huvittava kommentti anonyymipalstalla missä jokainen viesti voi olla sivullisen kiusaajan. Olet sinä vaan TYHMÄ :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava kommentti anonyymipalstalla missä jokainen viesti voi olla sivullisen kiusaajan. Olet sinä vaan TYHMÄ :)

        No sepä se :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä se :DD

        Ei täällä voi luottaa yhteenkään tekstiin vaikka se rakkaus olisi valettu kestävimmästä teräksestä. Kommenttisi oli typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä voi luottaa yhteenkään tekstiin vaikka se rakkaus olisi valettu kestävimmästä teräksestä. Kommenttisi oli typerä.

        Pitäskö kertoo sille nallelle ettet luota hänen t.eksteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö kertoo sille nallelle ettet luota hänen t.eksteihin?

        Kerron nallelle että rakastan sitä. Eikö sitä ole hyvä lähteä rakentamaan oikeaa luottamusta oikeassa elämässä. Musta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö kertoo sille nallelle ettet luota hänen t.eksteihin?

        Tuo ei ollut minun kommentti että joku on typerä. Nyt vasta huomasin mihin nalletat :) Joku laitto sen sivusta.


    • Anonyymi

      Turha täällä on mitään kuvitella, että jotain tulis.

      • Anonyymi

        Niin varmaan sulle onkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan sulle onkin :)

        Sama koskee niintä " Oikean' löytäjiä niistä ei tula ikinä mitään, pelkästään jo muut asiat puhuvat niiden puolesta mitää oikeeta ees oo muuta ku pääs sisällä, mutts se menee ohi..sitten mietit, että mikähän tarkoitus kaikella oli jne toipumisvaiheessa , sitten unohdat kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee niintä " Oikean' löytäjiä niistä ei tula ikinä mitään, pelkästään jo muut asiat puhuvat niiden puolesta mitää oikeeta ees oo muuta ku pääs sisällä, mutts se menee ohi..sitten mietit, että mikähän tarkoitus kaikella oli jne toipumisvaiheessa , sitten unohdat kokonaan.

        Väärin, kirjoitat itsestäsi, et minusta. Ehkä olen erilainen kuin sinä monellakin tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, kirjoitat itsestäsi, et minusta. Ehkä olen erilainen kuin sinä monellakin tapaa.

        Toivo on menetetty.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi et ota siihen nalleen yhteyttä irl? Ainiin ette te tunne toisianne niin vaikea sitä on yhteyttä ottaa. Miksi ette siellä puhu toisillenne vaan jossain palstalla? Tuskin samalla tavalla puhuisitte jos tietäisitte kenelle puhutte.

      • Anonyymi

        Ei se kuulu sinulle mitenkään. Olen tänne palstalle kirjoittanut kyllä nuokin aikoinaan. Mitäs et lukenut silloin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuulu sinulle mitenkään. Olen tänne palstalle kirjoittanut kyllä nuokin aikoinaan. Mitäs et lukenut silloin :)

        Ei vaan tuossa teidän kirjoittelussa ei ole mitään järkeä. Leperrellä rakkauksia tuntemattomalle palstahahmolle.


      • Anonyymi

        En ikinä rakastuisi ihmiseen jonka kanssa en ole puhunut. Taas sotket mut johonkin toiseen. Olen nähnyt niitä aloituksia joissa vaan silmäiltiin viime vuonna. Ne muut aloittajat tinderissä, varattuna, puhumatta rakastuneen on ihan muita kuin mä. Lopettakaa jo. En kirjoita muita aloituksia enää juuri ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tuossa teidän kirjoittelussa ei ole mitään järkeä. Leperrellä rakkauksia tuntemattomalle palstahahmolle.

        Hän on se ketä oikeasti rakastan. Teille ollaan anonyymeja ja järjettömiä, toisillemme ei. Nyt en enää vastaa näihin, oikeasti, kirjoitan vain hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä rakastuisi ihmiseen jonka kanssa en ole puhunut. Taas sotket mut johonkin toiseen. Olen nähnyt niitä aloituksia joissa vaan silmäiltiin viime vuonna. Ne muut aloittajat tinderissä, varattuna, puhumatta rakastuneen on ihan muita kuin mä. Lopettakaa jo. En kirjoita muita aloituksia enää juuri ollenkaan.

        Olet irl puhunut juuri tämän nallen kanssa? Miksi ette viestittele puhelimitse vaan miksi kirjoitatte palstalla toisillenne? Koska ette tunne. Olette tuntemattomia toisillenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se ketä oikeasti rakastan. Teille ollaan anonyymeja ja järjettömiä, toisillemme ei. Nyt en enää vastaa näihin, oikeasti, kirjoitan vain hänelle.

        Tiedätkö kuka tuo nalle on? Miksi ette puhu irl vaan vain palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on se ketä oikeasti rakastan. Teille ollaan anonyymeja ja järjettömiä, toisillemme ei. Nyt en enää vastaa näihin, oikeasti, kirjoitan vain hänelle.

        Nalle tässä. Älä vastaa rakas enää noille, me tiedetään ja se riittää ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle tässä. Älä vastaa rakas enää noille, me tiedetään ja se riittää ♥️

        En vastaakaan. Ollaan muille anonyymeja ja tullaan aina olemaan. Ne ei saa koskaan tietää miten tää jatkuu ja missä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaakaan. Ollaan muille anonyymeja ja tullaan aina olemaan. Ne ei saa koskaan tietää miten tää jatkuu ja missä :)

        Menkää sitten irl puhumaan toisillenne viesteillä eikä palstalla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää sitten irl puhumaan toisillenne viesteillä eikä palstalla. :)

        Sinä vaan yllytät kirjoittamaan enemmän. Sinä kun et päätä toisten kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaan yllytät kirjoittamaan enemmän. Sinä kun et päätä toisten kirjoituksista.

        En ole väittänytkään että se kirjoittelu haittaisi. Se on vain mielestäni turhaa ja outoa kun pitää rakkauttaan tuntemattomille täällä julistaa.


      • Anonyymi

        Miksi sanot ettei voisi puhua samal tavalla "jos tietäisitte toisenne"? Kyllähän rakkaalle voi nimenomaan noin puhua ja enemmänkin.


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole puhunut suihin otosta. Olet likainen ja kateellinen. Palsta on täynnä tuollaisia juttuja. paljon pahempia. Käyt tässä kimppuun, koska haluaisit olla siinä itse. Siksi tätä koko ajan luetkin. Jätä jo rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanot ettei voisi puhua samal tavalla "jos tietäisitte toisenne"? Kyllähän rakkaalle voi nimenomaan noin puhua ja enemmänkin.

        Minä kirjoitan ihmiselle, johon rakastuin oikeasti oikeassa elämässä. Mikään kaipausleikki ei ole kyseessä vaan kirjoitan vain ja ainoastaan ihmiselle, jonka tiedän oikeassa elämässä. Se miksi kirjoitan tänne on pitkä tarina, eikä kuulu muille. Ai niin, mun ei pitänyt näihin enää kommentoida :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole puhunut suihin otosta. Olet likainen ja kateellinen. Palsta on täynnä tuollaisia juttuja. paljon pahempia. Käyt tässä kimppuun, koska haluaisit olla siinä itse. Siksi tätä koko ajan luetkin. Jätä jo rauhaan.

        Minä oon ainut terve täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon ainut terve täällä

        Me ollaan kirjoitettu tosi nätisti tunteista jo monta viikkoa. Sivullinen (todennäköisesti sinä) on niitä rivouksia sinne väliin heitellyt eikä me. Enkä juttele enempää kanssasi. Hyvää päivän jatkoa vaan sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan kirjoitettu tosi nätisti tunteista jo monta viikkoa. Sivullinen (todennäköisesti sinä) on niitä rivouksia sinne väliin heitellyt eikä me. Enkä juttele enempää kanssasi. Hyvää päivän jatkoa vaan sinne.

        Hyvää päivän jatkoa! Siinähän haluatte toisianne, oksettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää päivän jatkoa! Siinähän haluatte toisianne, oksettaa

        Kiitos. Kyllä halutaan.


      • Anonyymi

        Lapsellinen kommentti :)


    • Anonyymi

      En ole saunonut varmaankaan yli kuukauteen, tänään voisin mennä?

    • Anonyymi

      Tuomo 💗 tuun saunoo sunkaa 👩‍❤️‍👨

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta miehelle jonka nimi ei ole Tuomo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on naiselta miehelle jonka nimi ei ole Tuomo!

        Ootteko ollu suhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko ollu suhteessa?

        Mitä se sinulle kuuluu mun suhteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko ollu suhteessa?

        Hän oikea vastasi tähän heti ensimmäisenä. Turha tunnistella muiden. Tää oli jatkoa muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oikea vastasi tähän heti ensimmäisenä. Turha tunnistella muiden. Tää oli jatkoa muihin.

        Ok, onnea etsintään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, onnea etsintään

        Mihin etsintään. Olen jo löytänyt hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin etsintään. Olen jo löytänyt hänet.

        Vaikuttaa että hän on vähän niinq vara vaihtohto sulle ku myönnät että hän on ruma. Kenties parempaa olet ensin etsin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa että hän on vähän niinq vara vaihtohto sulle ku myönnät että hän on ruma. Kenties parempaa olet ensin etsin ?

        Ruma? Mistä ihmeestä puhut? Eikö sulla ole mitään muuta elämässä kuin meidän kahden anonyymin tunteet toisiaan kohtaan. Sinä et niitä riko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma? Mistä ihmeestä puhut? Eikö sulla ole mitään muuta elämässä kuin meidän kahden anonyymin tunteet toisiaan kohtaan. Sinä et niitä riko!

        Etkö ookin se kaksoiliekki tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ookin se kaksoiliekki tyyppi

        En ole kirjoitellut mitään kaksoisliekkijuttuja. En ole tutustunut aiheeseen. Vähän vaan täällä joskus lukenut. Enpä ole hänkään :) Ja kukahan seuraavaksi :) alkoi ihan naurattaa jo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ookin se kaksoiliekki tyyppi

        En ole kukaan muu kuin tämä hehkulamppu, joka tässä nalleaan rakastaa. Kaikki muut on ihan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kukaan muu kuin tämä hehkulamppu, joka tässä nalleaan rakastaa. Kaikki muut on ihan muita.

        Aattelin ku olit kirjottan vaa et tuosta kaksoisliekistä et voiiko olla useampi sielunkumppani ihmisel ni jos se nalle ei oo ainut vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ookin se kaksoiliekki tyyppi

        Mikä v teitä oikeasti vaivaa. Tuonkin aloituksen luin vasta nyt kun noin väitit. Olin sen otsikon nähnyt mutten ollut viitsinyt auki klikata. Ja taas oon siellä minä. En ole. Olen hehkulamppu joka rakastaa nalleaan. Rakastan tuota miestä oikeasti. Minä lupaan laittaa jokaiseen aloitukseeni tuon hehkulampun niin ei tarvii enää arpoa kenenkään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin etsintään. Olen jo löytänyt hänet.

        Juu samoin niin ollaan jo kauan aikaa sitten,tänäänkin se vaan näky toimivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelin ku olit kirjottan vaa et tuosta kaksoisliekistä et voiiko olla useampi sielunkumppani ihmisel ni jos se nalle ei oo ainut vai

        En ole sellaista kirjoittanut ja luinkin vasta nyt. Hän on ainoa mulle. Miksi laitat mut joka viestiketjuun? Ihan järjetöntä. En minä ole kaikki täällä. Htto teitä huIIuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelin ku olit kirjottan vaa et tuosta kaksoisliekistä et voiiko olla useampi sielunkumppani ihmisel ni jos se nalle ei oo ainut vai

        Onko sulle ymmärryksessä pahakin viive? Kun ainakin 3 vastausta multa että en ole mitään kaksoisliekkijuttuja minä tänne kirjoittanut, en tunne asiaa. Ja vielä pitää vääntää. Olen tavallinen nainen joka rakastuin mieheen. YHTEEN MIEHEEN. Lopeta jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu samoin niin ollaan jo kauan aikaa sitten,tänäänkin se vaan näky toimivan.

        Ei vaan tämä aloitus on hänelle ja hän tähän vastasi heti kun tiesi että on hänelle. Menkää muut mäkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tämä aloitus on hänelle ja hän tähän vastasi heti kun tiesi että on hänelle. Menkää muut mäkeen!

        No juu taas satuttiin näkee toisemme,tai minä ainakin näin sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu taas satuttiin näkee toisemme,tai minä ainakin näin sinut.

        Sinä oot sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot sivullinen

        No en ole ,sanonko missä olit no en sano.


    • Anonyymi

      Ehdin jo ollakin, että "Hei kiitos".. ennenkuin luin jälkitekstin, että olisi ollutkin vain jollekin tietylle henkilölle tarkoitettu😂

    • Anonyymi

      Et ollut sitten saunan/löylyn henki, joka olisi sitä kaikille toivottanut?

    • Anonyymi

      Täysin pöljää viestittelyä koko lanka. Soittakaa toisillenne.

    • Anonyymi

      Älä mee saunaan lauteille tavarat housuissa

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4658
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      133
      4166
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      35
      2735
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      205
      1765
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1327
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1319
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1213
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1182
    Aihe