Valheapostoleilla on sokkelinen pelastustie

Anonyymi

Jumalan valtakuntaan on hyvin yksinkertainen tie, ja mikä parasta, se on auki kaikille, eikä sitä vahdi syntiset ihmiset.

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Monen ressukan armonaika kuluu ihan hukkaa, yrittäessään pudottaa Jeesuksen verellä Jumalan omiksi lunastettuja helvettiin.
Aika joka on tarkoitettu Jeesuksesta todistamiseen uskosta osattomille, kuluu täysin hukkaan, ja pahimmillaan joutuu vielä itse sinne, minne on lunastettuja koittanut koko elämänsä ajan pudottaa. Piru on ovela veijari, kuljettamaan ihmisiä jotka eivät tunne Jumalan sanaa, vaan rakentelevat omaa pelasatustietään itse valituilla, väärin tulkituilla Raamatun jakeilla.

Ps. 58:1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Älä turmele"; Daavidin laulu.
***) (58:2) Totisesti, onko vanhurskaus mykkä, ja te puhutte?
Tekö tuomitsette oikein, te ihmislapset?

18

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista!

      Sokkelinen pelastustie?

      Etkö itse ole ressukka?

      Oletko varma, että Piru ei ole Sinun ohjaksissasi. Ja mistä varmuus, jos sitä on?

      • Anonyymi

        Kommentoin heti omaa kirjoitusta.

        Olet ilmeisesti ihan oikeassa, "sitä ei vahdi syntiset ihmiset"!


    • Anonyymi

      Näsäviisas typerys iski jälleen. Älykäs ihminen löytää kyllä avauksestani selkeästi sen, mistä kirjoitan. Ihmisopeista ja sadoista Raamatun tekstien tulkinnoista syntyy sellainen ristiriitaisten selitysten soppa ja viidakko, jossa moni raukka kärsii koko ikänsä. Ja näiden kärsivien viestejä on täälläkin lähes joka päivä useita.

      Jumalattomilla on hyvin hauskaa valuttaa omaa ulostettaan viestien joukkoon.
      Avaukseni on tarkoitettu kaikille joilta vielä puuttuu selkeä pettämätön tie, joka vie iankaikkiseen elämään, tie jolla ihminen voi iloita ja taistella kaiken maailman harhaoppeja vastaan. Oppeja jotka etsivät ihmisestä aineita pelastukseen. Sama kun sontakasasta hakisi leipää nälkäänsä.

      Sitten ollaan herkkiä ihmisten tuomioille, jotka ovat pelkkää tyhjän jauhamista heille, joiden sydämissä Kristus, Jumalan Sana asuu. Tuomitseminen kertoo tuomitsijan omasta tilasta, ei ole täyttä luottamusta Jumalaan joka Kristuksen ansion tähden pelastaa jokaisen jolla on usko Kristukseen omien syntiensä sovittajana.

      Room. 4:1 Mitä me siis sanomme esi-isämme Aabrahamin saavuttaneen lihan mukaan?
      Room. 4:2 Sillä jos Aabraham on teoista vanhurskautettu, on hänellä kerskaamista, mutta ei Jumalan edessä.

      Room. 4:3 Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi".
      Room. 4:4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,
      Room. 4:5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;

      Room. 4:6 niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:
      Room. 4:7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!
      Room. 4:8 Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"

      Aamen. Hengelliset vuohipukit (lakihenkiset tekohurskaat) kyttäävät Jeesuksen lampaista koko ajan sellaisia paikkoja, mihin voisivat puskea. He eivät sen vertaa ole lukeneet Raamattua, että Jeesus Kristus yksin päättää ketä hän armahtaa, Jeesus ei kysele näihin neuvoja yhdeltäkään ihmiseltä, hän tietää kenet hän armahtaa ja kenet paaduttaa.

      Silloin kun ihminen pitää Jumalan armon halpana, ja alkaa luottamaan omiin tekoihinsa, silloin hän on eksynyt tieltä.

      Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut
      Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      Room. 10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään"

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitit. Jumalan Sanan sotkijoita on ollut aina ja aina tulee olemaan - se harmittaa Jumalan lasta, koska hän sydämestään haluaa, että kaikki pelastuisivat.
      Jeesus on tullut maan päälle yksinomaan pelastamaan ihmistä.
      Synti ei meitä kadota, vaan se, että emme ota Jeesuksen sovitustyötä uskolla vastaan.
      Kaikki olemme synnin alaisia Jumalan edessä ja siten tuomion alaisia.
      Kaikki olemme pelastettuja Jumalan edessä, mutta vain, jos uskomme, että Jeesus on syntimme sovittanut. Hän on sen tehnyt sinun ja minun puolesta. Se on niin ihmeellinen asia, että enkelitkin sitä iloitsevat. Luuk. 15:10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

      • Anonyymi

        Ressukka kehuu toista ressukkaa?

        Ei vastannut kysymyksiin ja haukkui vielä typerykseksi ja pitää jumalattomana.

        No olen antanut hänelle anteeksi, kiivaus hyvän asian puolesta on niin hyvä asia.


    • Anonyymi

      kaikki lestalaisuus on kuin viiden talon sekaisin menneet verkot.

      jumalan kiitos ettei ole pienintäkään linkkiä mihinkään looshiin.

    • Anonyymi

      2timoteus 1:6
      II. 6. Jonka tähden minä sinua neuvon, ettäs herätät sen Jumalan lahjan,

      joka sinussa on, minun kätteni päälle panemisen kautta;

      Ap. T.6:6. Nämät he asettivat apostoleitten eteen: ja rukoilivat, ja panivat

      kätensä heidän päällensä.

      Ap. T.8:17. Niin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän

      Hengen.

      Ap. T.13:3. Ja kuin he olivat paastonneet ja rukoilleet, ja kätensä heidän

      päällensä panneet*, päästivät he heidät menemään.

      Ap. T.19:6. Ja kuin Paavali pani kätensä heidän päällensä, tuli Pyhä

      Henki heidän päällensä, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.

      1 Tim.4:14. Älä unohda sitä lahjaa, joka sinulle* prophetian kautta

      annettu on , vanhimpain kätten päälle panemisessa§.


      2timoteus 1:6
      II. 6. Jonka tähden minä sinua neuvon, ettäs herätät sen Jumalan lahjan,

      joka sinussa on, minun kätteni päälle panemisen kautta;

      Ap. T.6:6. Nämät he asettivat apostoleitten eteen: ja rukoilivat, ja panivat

      kätensä heidän päällensä.

      Ap. T.8:17. Niin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän

      Hengen.

      Ap. T.13:3. Ja kuin he olivat paastonneet ja rukoilleet, ja kätensä heidän

      päällensä panneet*, päästivät he heidät menemään.

      Ap. T.19:6. Ja kuin Paavali pani kätensä heidän päällensä, tuli Pyhä

      Henki heidän päällensä, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.

      1 Tim.4:14. Älä unohda sitä lahjaa, joka sinulle* prophetian kautta

      annettu on , vanhimpain kätten päälle panemisessa§.

      • Anonyymi

        Voi voi haagar kun synnytät ilman Pyhää Henkeä!

        Onneksi on vielä Saara seurakuntana maan päällä!
        Minun onnekseni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi haagar kun synnytät ilman Pyhää Henkeä!

        Onneksi on vielä Saara seurakuntana maan päällä!
        Minun onnekseni!

        Koska usko tulee eläväksi Pyhästä Hengestä!

        Niin myös lamppu palavaksi öljystä!


    • Anonyymi

      Siihen asti puhutte Jeesuksesta ja tunnustatte Jeesuksen Kristukseksi kunnes tulee puheeksi elävä ja totinen Jeesus Kristus joka sikisi Pyhästä Hengestä!

      • Anonyymi

        Joka on valkeus maan päällä ja valaisee lampun ja huoneen joka on öljy ja viini eli Pyhä Henki! Eli elävä Jeesus Kristus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka on valkeus maan päällä ja valaisee lampun ja huoneen joka on öljy ja viini eli Pyhä Henki! Eli elävä Jeesus Kristus!

        Huuda nyt Hoosea ja kerro kuinka huoruus on vienyt heiltä Hengen janon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuda nyt Hoosea ja kerro kuinka huoruus on vienyt heiltä Hengen janon!

        Ja kunnian perkele estää heitä tulemasta elämän veden lähteille ja kuinka omanvanhurskauden perkele estää heitä kilvoittelemasta hyvää uskon kilvoitusta Hengessä ja totuudessa vaan tahtovat omin ansioin ja voimin päästä taivaan valtakuntaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kunnian perkele estää heitä tulemasta elämän veden lähteille ja kuinka omanvanhurskauden perkele estää heitä kilvoittelemasta hyvää uskon kilvoitusta Hengessä ja totuudessa vaan tahtovat omin ansioin ja voimin päästä taivaan valtakuntaan!

        Tulkaa nyt eksyneet lampaat Hengelliseen Israeliin ja Jerusalemiin ja juokaa Jordanin virrasta elävää vettä, antakaa Jeesuksen kastaa teitä elävällä vedellä niin teidän sydämenne puhdistetaan saastasta!


    • Anonyymi

      Voi teitä, jotka rakennatte autuutenne yhdistyksenne ja omien tekojenne varaan.
      Jeesuksella olisi elämä tarjolla teillekkin. Ihan ilmaiseksi saisitte.


      Jes. 44:19 Ei tule heidän mieleensä, ei ole heillä järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: "Osan siitä olen polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt; tekisinkö tähteestä kauhistuksen, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!"

      Jes. 55:2 Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.

      Eihän itsekehu, oman ryhmän ylistys, muiden kristittyjen halveksunta ja panettelu ketään pelasta. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

    • Anonyymi

      Evankeliumi kuolleesta?

      Ei! Vaan kyllä me uskomme evankeliumin elävästä ja totisesta Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta!

      Ja huudamme hengessä abba rakas Isä, joka lihassa huutaa, on lihasta syntynyt! Joka hengessä huutaa; on hengestä syntynyt!

      Ja nämä ovat Jumalasta; Henki ja totuus!

      Aamen!

      • Anonyymi

        Kiitetty ja ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus joka sikisi Pyhästä Hengestä!

        Aamen!


        Emme me kuolleesta silleen kiitä, kun emme häntä näe, vaan kuolleeseen turvaa ainoastaan uskoo, mutta joka näkee myös kiittää!

        Ole siis kiitetty ja ylistetty kunnian Herra Jeesus Kristus ja sinun Pyhä Nimesi iankaikkisesti Aamen!

        Vielä vuotaa elämän veden virrat Genesaretin järven rannalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitetty ja ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus joka sikisi Pyhästä Hengestä!

        Aamen!


        Emme me kuolleesta silleen kiitä, kun emme häntä näe, vaan kuolleeseen turvaa ainoastaan uskoo, mutta joka näkee myös kiittää!

        Ole siis kiitetty ja ylistetty kunnian Herra Jeesus Kristus ja sinun Pyhä Nimesi iankaikkisesti Aamen!

        Vielä vuotaa elämän veden virrat Genesaretin järven rannalla!

        Tulkaa elämän veden lähteelle ja peskää itseänne puhtaaksi!

        Kalliilla Kristuksen verellä ja Pyhällä Hengellä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe