Kun klikkaan päiväystä, tekstiin tulee 31. heinäkuutata 2022 sunnuntai. Onko siitä kukaan ilmoittanut?
Päiväyksessä kirjoitusvirhe
Anonyymi
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
No eikös se ole ihan oikein!
- Anonyymi
Siis tehtäväpalkissa.
- Anonyymi
Sulla on joku bugi. Aja fsc /scannow ja katso muuttuuko. Tai dism /online /cleanup-image /restorehealth
- Anonyymi
Eikö kenelläkään muulla siis ole samaa vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kenelläkään muulla siis ole samaa vikaa?
En ole itse törmännyt ainakaan vielä tuollaiseen.
- Anonyymi
Jos sinulla lukeekin "heinäkuutata" , niin haitanneeko se mitään, jos kuitenkin ymmärrät mitä sillä tarkoitetaan?
- Anonyymi
Ei haittaa, jos se lukee vain minulla.
- Anonyymi
Sain sen korjattua päivämäärän ja kellonajan lisäasetuksista. Sielläkin oli yhtenä vaihtoehtona tuo ...tata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835