🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasukkainen. Lennätin sen ulos heti kun huomasin. Vähän kyllä ihmetyttää, että mistä se yhtäkkiä tuli siihen padan pinnalle uimaan. Kovasti se räpiköi ja onnistui pysymään pinnalla. Ajattelin, että tuollainen sinnikkyys pitää palkita ja kalastin sen vesikauhaan ja heitin ulos.
Eikä mulla tietenkään isoa vesikauhaa ole, saati että ihmisen jaksaisin heitellä käsivoimin ulos. Kysehän oli tietysti sarvijaakosta🫶
Jaska tulla pöllähti saunaan
6
62
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo!!!
- Anonyymi
Minäkin tykkäisin yhestä sarvijaakosta, mutta taitaa olla muiden hän...
- Anonyymi
Pöllähtäispä yks jaska munkin saunaan 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574