mitä laittaa alapään sheivauksen jälkeen?

Anonyymi

mitä kannattaisi laittaa alapään sheivauksen jälkeen sheivatulle alueelle?

9

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos näppyjä/ärsytystä ei halua niin itellä parhaiten toiminut kookosöljy ja sinkkivoide. Jos vetää heti alkkarit jalkaan niin sinkkivoide parempi mutta jos voi sheivauksen jälkeen olla hetken ilkosillaan niin kookosöljy ihan paras

• Anonyymi

just äsken ja ei oo kumpaakaa meillä ja lähin kauppa sen verra kaukana et ei pääse enää sinne😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just äsken ja ei oo kumpaakaa meillä ja lähin kauppa sen verra kaukana et ei pääse enää sinne😬

Sit en hei oikee ostaa sanoo mut olisko joku ihan perus rasva silti vaikka? Ootko ikinä enne sheivannu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit en hei oikee ostaa sanoo mut olisko joku ihan perus rasva silti vaikka? Ootko ikinä enne sheivannu?

ennn ja laitoin just semmost perusrasvaa vaa ja toivon et ei tuu kauheesti mitää näppyjä yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ennn ja laitoin just semmost perusrasvaa vaa ja toivon et ei tuu kauheesti mitää näppyjä yms

Ootko minkä ikäinen? Oliko sulla miten paljo karvaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko minkä ikäinen? Oliko sulla miten paljo karvaa :)

vast 14 ja ei kauheesti ku olin lyhennelly niit

mis ajas pitäs alkaa kutisee jne about että millo voin ehkä huokasta helpotuksesta jos ei oo tullu mitää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vast 14 ja ei kauheesti ku olin lyhennelly niit

mis ajas pitäs alkaa kutisee jne about että millo voin ehkä huokasta helpotuksesta jos ei oo tullu mitää?

Okei, mä oon 16. Mun mielestä kai se aika pian sen jälkee jos on ollakseen. Onks sulla nyt ihan posliini. Joo kun siis munkin varmaa pitäis, mulla on aika pöheikkö kyllä jo tullut. Kui iso muna sulla on muuten? Haluuks tietää mun pituuden?

• Anonyymi

Okei, mut sulla on sitte ikäseks hyvä kokonen. Mulla on semmonen 17- 18 kanssa. Onks toi sun levossa oleva muna vai? Vai seisooko sulla vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, mut sulla on sitte ikäseks hyvä kokonen. Mulla on semmonen 17- 18 kanssa. Onks toi sun levossa oleva muna vai? Vai seisooko sulla vielä

toi on stondismitta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe