Älä nalle kulta välitä tuon kiusaajan aloituksista. Ne ei ole multa. Se ei vaan kestä meidän rakkautta. Onneksi täällä päästään joskus.. minä oikea hehkulamppu en sellaisia kirjoittele.
Oikealta hehkulampulta tää
Anonyymi
6
131
Vastaukset
Tein tämän niin ei kukaan voi esiintyä minuna enää :)
t. oikea hehkulamppusi- Anonyymi
Nyt käsitin, olet myös mies, sorry luulin kirjoittavani naisen kanssa
- Anonyymi
En tunnista kyllä sinua.
- Anonyymi
oikeita ja vääriä, jotenkin vaan täälläkin tuntee sen oikean, ei aina mutta usein. se on selvä että pois on päästävä, viereen ja yhteiseen elämään \o
- Anonyymi
Ei tule mikään tapahtumaan. Sinuna olisin varovainen junkkarit hyökkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412