Kauneiten hehkuvalle tähtisilmälle

Anonyymi

Hyvää yötä kun meet. Tuntuiko suihkuöljy hyvälle? En osaa sanoa yhtään tykkäätkö täst, mut minusta tää oli ihan hauska.

https://youtu.be/Y1gYc1F-BeA

120

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tämä tähtisilmä nyt sama kuin hehkulamppu? Täällä kun menee aina käsitteet sekaisin.

      • Anonyymi

        On joo.


      • Anonyymi

        Kyl hän varmaa tunnistaa kaikesta tosta mitä tos lukee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo.

        Kuka sinäkii oot sanoo tänne yhtää mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinäkii oot sanoo tänne yhtää mitää

        Vastasin kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin kysymykseen.

        Hyvin tiedät vaikket oo alottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiedät vaikket oo alottaja

        Oonpas. Miks valehtelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonpas. Miks valehtelet

        Haistakaa vee oikeesti. Tää on nallelta hehkulampulle, sinä et oo alottaja vaa pelkkä nolla, joka kiusaa. Tää ei oo keltää tuomolta hannalle uskokaa jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haistakaa vee oikeesti. Tää on nallelta hehkulampulle, sinä et oo alottaja vaa pelkkä nolla, joka kiusaa. Tää ei oo keltää tuomolta hannalle uskokaa jo.

        Mä tiedän sen rakas. Senkun trollaavat :)


    • Nyt vasta löysin tämän kun laitoit tänne Tunteet-osioon, eri paikka kun yleensä. En vielä kuunnellut..hetki.

      • Anonyymi

        Oho, niin laitoinki. Mitenhän tää tällasee osioo meni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, niin laitoinki. Mitenhän tää tällasee osioo meni

        Tykkäsin ihan hurjasti tuosta :) Sun valinnat on aina parhaita. Pitää taas kuunnella uusiksi kun meni etsiessä pää pyörälle. Tää on sen toisen ylätaso ja siks tuli sulta tänne vahingossa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tykkäsin ihan hurjasti tuosta :) Sun valinnat on aina parhaita. Pitää taas kuunnella uusiksi kun meni etsiessä pää pyörälle. Tää on sen toisen ylätaso ja siks tuli sulta tänne vahingossa.

        Aa okei :) No mut tunteet suhun on valtavat ni ei tää väärin oo :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa okei :) No mut tunteet suhun on valtavat ni ei tää väärin oo :)

        Ei niin. Tää nimimerkki on kiva kun se ilmoittaa aina kun vastaat. Kätevä. Saatan silti kirjautua ulos.. en tiiä vielä.. mun tunteet suhun on jättimäisiä :)


    • Niin se suihkuöljy.. saat kokeilla joskus :)

      • Anonyymi

        Ajattelin sitä jo eilen. Ja sun helliä käsiä.. liian ihana ajatus :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin sitä jo eilen. Ja sun helliä käsiä.. liian ihana ajatus :)

        Niin mustakin.. se on niin kivan tuntuista käsissä ja sitten kun miettii siihen vielä sut :) Menee jo k18 puolelle :)


      • Anonyymi

        Ja minä hieron sit. nallen tassuilla sun niskaa, hartioita, selkää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä hieron sit. nallen tassuilla sun niskaa, hartioita, selkää...

        Sä oot liian ihana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin mustakin.. se on niin kivan tuntuista käsissä ja sitten kun miettii siihen vielä sut :) Menee jo k18 puolelle :)

        :)) Ehkä mennää ajatuksis sit peiton alla pedissä myös sinne k18 puolelle... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        :)) Ehkä mennää ajatuksis sit peiton alla pedissä myös sinne k18 puolelle... :)

        Mennään sinne vaan :) Sinnehän ne ajatukset vie..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mennään sinne vaan :) Sinnehän ne ajatukset vie..

        Jos et pahastu, en halua sano tollast jos loukkaannut. Tiedätpähän vaan et haluun sut ja sua.. ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et pahastu, en halua sano tollast jos loukkaannut. Tiedätpähän vaan et haluun sut ja sua.. ♥️

        En loukkaannu enkä pahastu. Tykkään että sanot niin ja haluun myös sut ja sua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En loukkaannu enkä pahastu. Tykkään että sanot niin ja haluun myös sut ja sua.

        Sulla on tollanen hehkulampun kuvakii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä hieron sit. nallen tassuilla sun niskaa, hartioita, selkää...

        Mmm, kelpais tollanen hoito karhulta mulle 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on tollanen hehkulampun kuvakii :)

        Laitoin kun ei anna mun päivittää profiilia (menee virheeseen) ja siinä oli se miehen hahmo aiemmin. Ei se sovi tähtisilmälles :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmm, kelpais tollanen hoito karhulta mulle 😍

        Ne tassut on jo varattu tänne :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ne tassut on jo varattu tänne :)

        Näin on :) 🐻🐾 Ja juu onhan tuo profiilikuva mun hehkulampulle sopiva. Mutta se on vaa kuva ja hehkulamppu vaa nimi, tärkeintä on se mitä olet oikeesti ja siitä mun sydän tykkää valtavasti ♥️ Menen kohta hammaspaikalle, tule sitten viereen ku tuut ni saat jo esimakua hartiahieronnasta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on :) 🐻🐾 Ja juu onhan tuo profiilikuva mun hehkulampulle sopiva. Mutta se on vaa kuva ja hehkulamppu vaa nimi, tärkeintä on se mitä olet oikeesti ja siitä mun sydän tykkää valtavasti ♥️ Menen kohta hammaspaikalle, tule sitten viereen ku tuut ni saat jo esimakua hartiahieronnasta :)

        Niin munkin sydän tykkää oikeasta susta enemmän kuin mistään. En mä tätä varmaan pitkään käytä, kunhan nyt kokeilen. Kätevä tää on. Oot mun ihanin ja aion nauttia hieronnoista kanssas ihan oikeastikin joskus. Tuun perässä kohta.. mua ei ihan vielä nukuta. Hartioihinko se nyt sitten jääkin tänään.. :) Hyvää yötä ihanin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin munkin sydän tykkää oikeasta susta enemmän kuin mistään. En mä tätä varmaan pitkään käytä, kunhan nyt kokeilen. Kätevä tää on. Oot mun ihanin ja aion nauttia hieronnoista kanssas ihan oikeastikin joskus. Tuun perässä kohta.. mua ei ihan vielä nukuta. Hartioihinko se nyt sitten jääkin tänään.. :) Hyvää yötä ihanin.

        Ei se siihen jää, siitä se vaan alkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siihen jää, siitä se vaan alkaa

        Tiedän sen ja taas tuo yksi on selittämässä, että sä et olisi mulle ainoa. Se on käyttänyt tänään ihan hirveästi energiaa ja aikaa sen todistamiseen, että et olisi mulle ainoa. Kyllä sä vaan olet. Rakastan sua.
        Menee vaan nyt hermot tuohon mustamaalaajaan. Täältä on oikeasti päästävä pois jo. Sinä olet mulle ainoa mies maailmassa. Olet ollut siitä päivästä lähtien kun sinuun rakastuin, elämäni valo, tärkein palanen.. Hetkeksikään en ole sua unohtanut. Älä usko tuota inhottavaa ihmistä. Mustasukkaisuusko sitä ajaa vai mikä. Mun oot, turhaan vaivautuu.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedän sen ja taas tuo yksi on selittämässä, että sä et olisi mulle ainoa. Se on käyttänyt tänään ihan hirveästi energiaa ja aikaa sen todistamiseen, että et olisi mulle ainoa. Kyllä sä vaan olet. Rakastan sua.
        Menee vaan nyt hermot tuohon mustamaalaajaan. Täältä on oikeasti päästävä pois jo. Sinä olet mulle ainoa mies maailmassa. Olet ollut siitä päivästä lähtien kun sinuun rakastuin, elämäni valo, tärkein palanen.. Hetkeksikään en ole sua unohtanut. Älä usko tuota inhottavaa ihmistä. Mustasukkaisuusko sitä ajaa vai mikä. Mun oot, turhaan vaivautuu.

        Minä tiedän. Ei ole mitää hätää, mikään tässä maailmassa ei pääs meidän välii. Niin sinäkii oot mun ainut rakkaus ja saisit jo tulla tänne peiton alle, niin ajo alkas kädet vaeltaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän. Ei ole mitää hätää, mikään tässä maailmassa ei pääs meidän välii. Niin sinäkii oot mun ainut rakkaus ja saisit jo tulla tänne peiton alle, niin ajo alkas kädet vaeltaa :)

        Jo alkas siis :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän. Ei ole mitää hätää, mikään tässä maailmassa ei pääs meidän välii. Niin sinäkii oot mun ainut rakkaus ja saisit jo tulla tänne peiton alle, niin ajo alkas kädet vaeltaa :)

        Mä tuun nyt. En oo enää kiukkupussi tai säkki :)


      • Anonyymi

        Hyvää yötä ihanin. Rakastan sut. Suljin jo ton nikin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ihanin. Rakastan sut. Suljin jo ton nikin pois.

        Nikillä tai ilman, rakastan enemmän ku kuu tähtiä. Tää oli vika viesti tältä yöltä, niin tiedät jos tänne roskaa tulee :) Nyt keskityn vain sinuun peiton alla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikillä tai ilman, rakastan enemmän ku kuu tähtiä. Tää oli vika viesti tältä yöltä, niin tiedät jos tänne roskaa tulee :) Nyt keskityn vain sinuun peiton alla...

        Poistun itsekin tästä nyt ja tungen sinne peittosi alle :)


      • Anonyymi

        Jos mä öljyisin sut karhu niin tulisit monta kertaa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä öljyisin sut karhu niin tulisit monta kertaa 😘

        Ja mun öljyämisestäkö ei muka tule :) Naurattaa tollanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikillä tai ilman, rakastan enemmän ku kuu tähtiä. Tää oli vika viesti tältä yöltä, niin tiedät jos tänne roskaa tulee :) Nyt keskityn vain sinuun peiton alla...

        Huomenta ihana. Kivaa päivää sulle oli se työtä tai hupia. Keskityit minuun niin etten unta meinannu saada.. nyt oon vähän väsy. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikillä tai ilman, rakastan enemmän ku kuu tähtiä. Tää oli vika viesti tältä yöltä, niin tiedät jos tänne roskaa tulee :) Nyt keskityn vain sinuun peiton alla...

        Kuuntelin nyt kaikessa rauhassa tuon taas ja ihanahan se on edelleen. Oot ihana :)


      • Anonyymi

        Kerron sen sitten hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ihana. Kivaa päivää sulle oli se työtä tai hupia. Keskityit minuun niin etten unta meinannu saada.. nyt oon vähän väsy. Rakastan.

        Moi ja hauskaa päivää rakkaus :) Voi ei, et saanut nukuttua hyvin. Minäkin tykkäsin tost biisit, se ei ollu sellainen surullinen rakkauslaulu niinku yleensä vaa ihan hauska :) Kaikenlaisia tulemisia täällä spekuloidaan, mut en minä halua ku tulla sun viereen ja halata, sen jälkeiset tulemiset katsellaan sitten ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi ja hauskaa päivää rakkaus :) Voi ei, et saanut nukuttua hyvin. Minäkin tykkäsin tost biisit, se ei ollu sellainen surullinen rakkauslaulu niinku yleensä vaa ihan hauska :) Kaikenlaisia tulemisia täällä spekuloidaan, mut en minä halua ku tulla sun viereen ja halata, sen jälkeiset tulemiset katsellaan sitten ;)

        Kiva sussa oli valvoa :) Joo ne tulemiset katsellaan joskus, turha niitä on täällä spekuloida. Tykkään susta niin että halkeen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva sussa oli valvoa :) Joo ne tulemiset katsellaan joskus, turha niitä on täällä spekuloida. Tykkään susta niin että halkeen :)

        Älä halkee :) Unohdin sanoo tärkeimmän.. rakastan sua ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä halkee :) Unohdin sanoo tärkeimmän.. rakastan sua ♥️

        Samoin. Rakastan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä halkee :) Unohdin sanoo tärkeimmän.. rakastan sua ♥️

        Olin yöllä vähän hätäinen ja luin vaa.. näitä kannattaa joskus lukea ajatuksella jälkeenpäinkin, ihan rauhassa. Hehkulamppusi rakastaa sua aina vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin yöllä vähän hätäinen ja luin vaa.. näitä kannattaa joskus lukea ajatuksella jälkeenpäinkin, ihan rauhassa. Hehkulamppusi rakastaa sua aina vaan :)

        O-ou, toivottavasti en oo sanon mitää väärää :) Mistä olit hätäinen? Niin rakastan minäkii, ä välitä noista muiden kommenteista. Tykkään vain sinusta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O-ou, toivottavasti en oo sanon mitää väärää :) Mistä olit hätäinen? Niin rakastan minäkii, ä välitä noista muiden kommenteista. Tykkään vain sinusta:)

        Oho, siis älä välitä muiden kommenteista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O-ou, toivottavasti en oo sanon mitää väärää :) Mistä olit hätäinen? Niin rakastan minäkii, ä välitä noista muiden kommenteista. Tykkään vain sinusta:)

        Ootko sanon jotaa muuta ku väärää muka. Nolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O-ou, toivottavasti en oo sanon mitää väärää :) Mistä olit hätäinen? Niin rakastan minäkii, ä välitä noista muiden kommenteista. Tykkään vain sinusta:)

        Ei mitään väärää vaan sitä vaan miten paljon susta tykkään :) ja joskus tulee niin hässäkkää että ei joka sanaa ehdi kunnolla lukea. Rakastan sua nallukkaani. Se ei muutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sanon jotaa muuta ku väärää muka. Nolla

        Mee pois tai otan nikin esille :)


    • Anonyymi

      Huomasin nyt vasta muuten ton kiusaajan alotuksen missä esitti sua. Ja ennen sitä huomasin sun alotuksen. En oo kommentoinu niihin kumpaakaa mitää, tiedoksi vain. Anteeks etten huoman sitä sun alotusta aiemmin. En tiedä, tulee vaa surkee olo näistä kaikista kiusaamisista

      • Ei niitä tarttekaan kommentoida. Suutahdin vaan kun teki niin ja siks otin tän käyttöön. Ei anneta niiden (sen) tulla meidän väliin ja hoidetaan itsemme pois täältä joskus, siis yhdessä, ei erikseen (haluan käyttää sen kainalopaikkani).. siinä mun toiveet :) Nuku hyvin rakkauteni.


      • Anonyymi

        No äläpä kiusaa sitten toisten hehkulamppuja!


    • Anonyymi

      "Oot komein mitä tiiän ja tiiän monta :)"
      Kannattasko jo herätä, tossa suora kopio mitä nainen sano siel teidän saunaketjus. Et oo mies ku yks muiden joukossa

      • Taas pitää vääristellä. Sehän oli vaan noin kirjoitettu. Yritetty kirjoittaa muka hauskasti.
        Noin sata kertaa laiton siihenkin aloitukseen, että hän on mulle ainoa ja hän ON mulle ainoa. Koita jo hyväksyä se. Rakastan tuota miestä ihan oikeasti eikä mulla ole ollut edes ketään pikkuihastusta vuosiin ennen häntä. Rauhoitu jo! MINÄ RAKASTAN TUOTA MIESTÄ ENEMMÄN KUIN KOSKAAN ENNEN MITÄÄN.

        Onko sulle sydämen asia että tuo mies ei saisi tykätä musta? Hän on ihan varmasti mulle ainoa etkä sinä voi meidän väliin tulla kun meillä on todellisuus tän palstan lisäksi. Lopeta jo tuo tarpeeton ajojahtisi. Se ei johda mihinkään. Sinä et sitä miestä saisi vaikka hän ei minua haluaisikaan Herää jo pahvi!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taas pitää vääristellä. Sehän oli vaan noin kirjoitettu. Yritetty kirjoittaa muka hauskasti.
        Noin sata kertaa laiton siihenkin aloitukseen, että hän on mulle ainoa ja hän ON mulle ainoa. Koita jo hyväksyä se. Rakastan tuota miestä ihan oikeasti eikä mulla ole ollut edes ketään pikkuihastusta vuosiin ennen häntä. Rauhoitu jo! MINÄ RAKASTAN TUOTA MIESTÄ ENEMMÄN KUIN KOSKAAN ENNEN MITÄÄN.

        Onko sulle sydämen asia että tuo mies ei saisi tykätä musta? Hän on ihan varmasti mulle ainoa etkä sinä voi meidän väliin tulla kun meillä on todellisuus tän palstan lisäksi. Lopeta jo tuo tarpeeton ajojahtisi. Se ei johda mihinkään. Sinä et sitä miestä saisi vaikka hän ei minua haluaisikaan Herää jo pahvi!

        Mietin vaa jos mies on hyväuskoinen hölmö... Kestääkö totuutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaa jos mies on hyväuskoinen hölmö... Kestääkö totuutta

        Minä puhun totta, Minä rakastan häntä. Sanoin jo aamupäivällä, että olet sairaalloisesti kimpussa ja vääntelet joka sanan minkä sanon. Joka sanan väännät jotenkin noin, että minä en häntä rakastaisi. Kyllä muuten rakastan.. Väitit mun olevan tinderissä, varattu, kirjoittavana useasta kaksoisliekistä, pitävän häntä rumana. Olet sisältä täysin mätä. Mikään noista ei ollut totta eikä koskenut minua tai häntä. Häpeä jo ihminen.

        Mulla ei ole muita miehiä eikä tule muita kuin hän. Loppupeleissä nämä asiat hoidetaan ihan muualla kuin palstalla, joten sinä et meitä erota. Usko se jo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä puhun totta, Minä rakastan häntä. Sanoin jo aamupäivällä, että olet sairaalloisesti kimpussa ja vääntelet joka sanan minkä sanon. Joka sanan väännät jotenkin noin, että minä en häntä rakastaisi. Kyllä muuten rakastan.. Väitit mun olevan tinderissä, varattu, kirjoittavana useasta kaksoisliekistä, pitävän häntä rumana. Olet sisältä täysin mätä. Mikään noista ei ollut totta eikä koskenut minua tai häntä. Häpeä jo ihminen.

        Mulla ei ole muita miehiä eikä tule muita kuin hän. Loppupeleissä nämä asiat hoidetaan ihan muualla kuin palstalla, joten sinä et meitä erota. Usko se jo.

        Nalle tässä 🐻 Ei hätää, tiedän tuon jutut :) Rakastan sua ja kaikki on hyvin. Tuu jo petiin peiton alle viereen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nalle tässä 🐻 Ei hätää, tiedän tuon jutut :) Rakastan sua ja kaikki on hyvin. Tuu jo petiin peiton alle viereen :)

        Kiitos kun sanoit noin. Kiukustuin niin. Tuun nyt heti perässä.. koukkaan vaan hammaspaikan kautta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä puhun totta, Minä rakastan häntä. Sanoin jo aamupäivällä, että olet sairaalloisesti kimpussa ja vääntelet joka sanan minkä sanon. Joka sanan väännät jotenkin noin, että minä en häntä rakastaisi. Kyllä muuten rakastan.. Väitit mun olevan tinderissä, varattu, kirjoittavana useasta kaksoisliekistä, pitävän häntä rumana. Olet sisältä täysin mätä. Mikään noista ei ollut totta eikä koskenut minua tai häntä. Häpeä jo ihminen.

        Mulla ei ole muita miehiä eikä tule muita kuin hän. Loppupeleissä nämä asiat hoidetaan ihan muualla kuin palstalla, joten sinä et meitä erota. Usko se jo.

        Etkä sä erota tuota avioliitossa olevaa pariskuntaa, tuuleen huutelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä sä erota tuota avioliitossa olevaa pariskuntaa, tuuleen huutelet!

        Mitä sinä horiset. Olen toinen noista enkä todellakaan ole naimisissa.


    • Anonyymi

      Sun elämä ei kiinnosta ketää

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kuka ikinä oletkin


      • Anonyymi

        Kiinnostaapa.


      • Anonyymi

        Hän kirjoittaa mulle. Kuten laulussakin sanottiin And you can tell everybody this is your song. Mistään elämänkerrasta tässä ei ole kyse.


      • Anonyymi

        Kyl mä ton mielen kelpuuttasin, vaikuttaa herttaselle. Kerro vaa mistä voin löytää sut? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä ton mielen kelpuuttasin, vaikuttaa herttaselle. Kerro vaa mistä voin löytää sut? 😘

        MIEHEN TARKOTAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä ton mielen kelpuuttasin, vaikuttaa herttaselle. Kerro vaa mistä voin löytää sut? 😘

        Se on varattu jo mulle. Mä löysin sen tuolta kuljeksimasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varattu jo mulle. Mä löysin sen tuolta kuljeksimasta :)

        Vai sellaanen kulkuri, entäs jos ehin ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellaanen kulkuri, entäs jos ehin ensin

        Myöhästyit kun meillä ehti syttyä jotain rikkomatonta. Enkä mä hidastele yhtään. Oon ihan ajoissa ja aikataulussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhästyit kun meillä ehti syttyä jotain rikkomatonta. Enkä mä hidastele yhtään. Oon ihan ajoissa ja aikataulussa :)

        Mun suhteen saisit ihana mies olla ihan ilman aikatauluja. En ois mikää pirttihirmu 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun suhteen saisit ihana mies olla ihan ilman aikatauluja. En ois mikää pirttihirmu 😍

        Olen tuo nainen, jolle ihana mies kirjoitti aloituksensa enkä kukaan mies sulle :)
        Mies tais mennä jo, tulee taas kun aikatauluiltaan ehtii. Rakastan tuota miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo nainen, jolle ihana mies kirjoitti aloituksensa enkä kukaan mies sulle :)
        Mies tais mennä jo, tulee taas kun aikatauluiltaan ehtii. Rakastan tuota miestä.

        Jos se nyt edes mies on. Kaikki miehet sikoja yleensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se nyt edes mies on. Kaikki miehet sikoja yleensä.

        Minä löysin oikean aarteen enkä irti päästä. Nalle on mun aarre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoittaa mulle. Kuten laulussakin sanottiin And you can tell everybody this is your song. Mistään elämänkerrasta tässä ei ole kyse.

        Minä varasin ton laulun itelleni jo 25 vuotta sitte että ÄLÄ EDES YRITÄ sitä ei mitkään teddynallet tai typerät hehkulamput omi!!!!!!


    • Anonyymi

      Hei nalle, olen taas epävarma kaikest. Rakastanko sua... Haluisin mut en tiedä voiko tää onnistuu ikinä. Ehkä meidän ois parempi vaa hyväksyy tosiasiat. Rakastan sua, oot mun sydämessä vaikkei elämässä oo paikkaa sulle

      • Anonyymi

        Ei kai tää oo edes mun hehkulampult. Vai onko? Ei saa sanoo tollast koska alan itkee. Ei saa oikeesti tehdä noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tää oo edes mun hehkulampult. Vai onko? Ei saa sanoo tollast koska alan itkee. Ei saa oikeesti tehdä noin!

        Missää oot ihanin, sano jotaa :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tää oo edes mun hehkulampult. Vai onko? Ei saa sanoo tollast koska alan itkee. Ei saa oikeesti tehdä noin!

        En koskaan tule kirjoittamaan noin. Olin ulkona tässä välillä. Minä haluan sut oikeasti eikä se muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missää oot ihanin, sano jotaa :(

        Tässä olen ja meidän tosiasiat on ne, että me kuulutaan yhteen ja sinne päädytään, samaan päätyyn. En kirjoittele tuollaisia sulle koskaan. Olet rakkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missää oot ihanin, sano jotaa :(

        Rakastan sua nalukkaani enempi kuin kukaan koskaan missään ketään. Oot ihana.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakastan sua nalukkaani enempi kuin kukaan koskaan missään ketään. Oot ihana.

        tai siis nallukkaani :) omaa ihanaani.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tässä olen ja meidän tosiasiat on ne, että me kuulutaan yhteen ja sinne päädytään, samaan päätyyn. En kirjoittele tuollaisia sulle koskaan. Olet rakkaus.

        Kyl minä sen tiedän, mut tulee vaa niin paha mieli täst kiusaamisesta. Kun rakastan niin paljo et herkästi menee tunteisiin tollaset viestit mis yritetään vaa aiheuttaa harmii


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakastan sua nalukkaani enempi kuin kukaan koskaan missään ketään. Oot ihana.

        Ihanaa et oot siinä ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä sen tiedän, mut tulee vaa niin paha mieli täst kiusaamisesta. Kun rakastan niin paljo et herkästi menee tunteisiin tollaset viestit mis yritetään vaa aiheuttaa harmii

        Tiedän ja mulla on ihan sama. Tulee paha mieli noista leikkijöistä kun itse on oikeasti rakastunut. Ihmetyttää ihmisten itsekkyys ja pahuus usein. Mutta meitä on joka junaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa et oot siinä ♥️

        Ihanaa että sä oot siinä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihanaa että sä oot siinä :)

        Ei se kauaa oo, kuhan totuus valkenee silleki aasille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kauaa oo, kuhan totuus valkenee silleki aasille

        Ei olla kumpikaan täällä kauaa kun totuus valkenee molemmille irl ja ratsastetaan yhdessä auringonlaskuun kauas teistä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei olla kumpikaan täällä kauaa kun totuus valkenee molemmille irl ja ratsastetaan yhdessä auringonlaskuun kauas teistä :)

        Kuvaile se miestä, jos kerran tiiät sen muualki ku palstatrollina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile se miestä, jos kerran tiiät sen muualki ku palstatrollina?

        Sun ei tarvitse tietää hänestä tai musta mitään. Se riittää että me tiedetään. Anna olla jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvitse tietää hänestä tai musta mitään. Se riittää että me tiedetään. Anna olla jo.

        Fakta on ettet tunne häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on ettet tunne häntä

        No aika vähän joo mutta onneks on loppuelämä aikaa siihen tutustumiseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika vähän joo mutta onneks on loppuelämä aikaa siihen tutustumiseen :)

        Hyvä et myönnät asian. Näin ollen ette voi sanoa et rakastatte. Korkeintaa pintapuoleinen ihastus kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et myönnät asian. Näin ollen ette voi sanoa et rakastatte. Korkeintaa pintapuoleinen ihastus kyseessä

        Rakastuminen tapahtuu tutustumisen alkuvaiheessa tai ei koskaan. Mitä sinä miesmagneetti rakkaudesta tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen tapahtuu tutustumisen alkuvaiheessa tai ei koskaan. Mitä sinä miesmagneetti rakkaudesta tiedät?

        Olen sen nähnyt kuinka ne rakastuu muhun. Mutta sikoja ovat kaikki miehet joten otan heistä vain tasan sen mitä tarviin


    • Anonyymi

      No nainen sano se miehen kirjain ni uskon et kaipaat. Kertakäyttökamaa tollaset miehet

      • Minä en sano mitään kirjainta enkä nimeä tänne nyt kun ollaan näin näkyvästi kirjoteltu ja meidän viestit erottaa jo muista. Voin niitä käyttää jossain missä ette yhdistä niitä minuun ja nalleen. Kaikki on täällä palstoilla luettavissa mistä toisemme tunnistettiin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä en sano mitään kirjainta enkä nimeä tänne nyt kun ollaan näin näkyvästi kirjoteltu ja meidän viestit erottaa jo muista. Voin niitä käyttää jossain missä ette yhdistä niitä minuun ja nalleen. Kaikki on täällä palstoilla luettavissa mistä toisemme tunnistettiin :)

        niitä ei vaan voi kukaan muu tajuta kun kukaan muu ei tiedä meistä enempää :)
        Mä rakastan sua nalleni.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä en sano mitään kirjainta enkä nimeä tänne nyt kun ollaan näin näkyvästi kirjoteltu ja meidän viestit erottaa jo muista. Voin niitä käyttää jossain missä ette yhdistä niitä minuun ja nalleen. Kaikki on täällä palstoilla luettavissa mistä toisemme tunnistettiin :)

        Olet se joka näki miestä viime vuonna ja kyseli täällä miljoonassa alotukses miksei tullu juttelee. Mistä selvitit miehen nimen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet se joka näki miestä viime vuonna ja kyseli täällä miljoonassa alotukses miksei tullu juttelee. Mistä selvitit miehen nimen?

        Väärin. Mua on jo kerran väitetty häneksi. En ole kukaan niistä muista. En ole mikään aloitusautomaatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet se joka näki miestä viime vuonna ja kyseli täällä miljoonassa alotukses miksei tullu juttelee. Mistä selvitit miehen nimen?

        Tuohan on ihan naurettava väite sitä paitsi. Miten niistä kukaan voisi ketään tunnistaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuohan on ihan naurettava väite sitä paitsi. Miten niistä kukaan voisi ketään tunnistaa.

        Ihan 1 1 päättelyllä. Ne alotukset on loppun ku tämä teidän irvokas näytelmä on alkan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuohan on ihan naurettava väite sitä paitsi. Miten niistä kukaan voisi ketään tunnistaa.

        "Miten niistä kukaan voisi ketään tunnistaa." Myönnät siis et ne oli sun. Hyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan 1 1 päättelyllä. Ne alotukset on loppun ku tämä teidän irvokas näytelmä on alkan.

        Ei ole loppunut. Olen niitä nähnyt tänä aikana. Ihan sama mulle. Minä en pelkästä näkemisestä rakastu. Pitää olla oikeaa kontaktia ja oon sen tänne ennenkin sanonut. Turhaan arvailet, et sinä mun aikaisempia erota. En oo niin yhen asian toitottaja kuin se nainen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei ole loppunut. Olen niitä nähnyt tänä aikana. Ihan sama mulle. Minä en pelkästä näkemisestä rakastu. Pitää olla oikeaa kontaktia ja oon sen tänne ennenkin sanonut. Turhaan arvailet, et sinä mun aikaisempia erota. En oo niin yhen asian toitottaja kuin se nainen.

        Kokonaiskuva alkaa olla aika selvä. Tähän asti selvinnyttä: mies on ruma, mutta tykkää susta. Tähyät parempaa ja komeampaa, muun muassa tinderistä, mutta säälistä olet miehelle mukava ja pidät häntä varalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miten niistä kukaan voisi ketään tunnistaa." Myönnät siis et ne oli sun. Hyvä

        En vaan kiellän. En ole hän. Oot ihmeellinen vääntelijä. Sulle on ihan sama mitä kirjoittaa., käännät sen miten haluat. Minä tunnistan kyllä sut jo, toisin kuin sä mut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaiskuva alkaa olla aika selvä. Tähän asti selvinnyttä: mies on ruma, mutta tykkää susta. Tähyät parempaa ja komeampaa, muun muassa tinderistä, mutta säälistä olet miehelle mukava ja pidät häntä varalla.

        Väärin kaikki ja minun keskustelut sun kanssa päättyi tähän. Sulle ei pysty sanomaan mitään kun kaikki mene ohi, et kuuntele mitään ja vääntelet ihan omiasi. Nuo kaikki jutut mihin mua tunget on ihan muita naisia. Mee niitä kiusaamaan. Mua ei kiinnosta. Ihme vänkäri. Ei ihme että olet täällä etkä kavereitten kanssa jossain.. kuka tollasta vääntelijää kestäs.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Väärin kaikki ja minun keskustelut sun kanssa päättyi tähän. Sulle ei pysty sanomaan mitään kun kaikki mene ohi, et kuuntele mitään ja vääntelet ihan omiasi. Nuo kaikki jutut mihin mua tunget on ihan muita naisia. Mee niitä kiusaamaan. Mua ei kiinnosta. Ihme vänkäri. Ei ihme että olet täällä etkä kavereitten kanssa jossain.. kuka tollasta vääntelijää kestäs.

        No ei kavereita olekaaan, ovat niin kateellisia ku musta miehet pitää tän palstan ulkopuolella ja niitä riittää


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Väärin kaikki ja minun keskustelut sun kanssa päättyi tähän. Sulle ei pysty sanomaan mitään kun kaikki mene ohi, et kuuntele mitään ja vääntelet ihan omiasi. Nuo kaikki jutut mihin mua tunget on ihan muita naisia. Mee niitä kiusaamaan. Mua ei kiinnosta. Ihme vänkäri. Ei ihme että olet täällä etkä kavereitten kanssa jossain.. kuka tollasta vääntelijää kestäs.

        Ja kaikki ne miehet on kehun et saa multa elämänsä orkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki ne miehet on kehun et saa multa elämänsä orkut

        Ne "miehet" tuskin on paljon kokeneet.


    • Minä poistun tästä nyt taas vaihteeksi. Jos joku jotain kakkaa sulle laittaa minuna niin minä se en oo.
      Rakastan sua senkin aloittaja :)

      • Anonyymi

        Se on kaiken kakan ansainnu, sen elämä on nolla :)


    • Anonyymi

      Tein taas uuden kun tämä on niin pitkä etten löydä ootko käynyt täällä vai onko kaikki muita.
      t. suihkuöljysi :)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4658
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      133
      4166
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      35
      2735
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      205
      1765
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1327
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1319
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1213
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1182
    Aihe