Miksi parit lopettaa keskenäisen seksin

Anonyymi

Tiedän pareja jotka ovat lopettaneet keskenään panemisen.
Kumpikin valittaa ettei kotona saa seksiä.
Mies on hyvä ystäväni ja on meillä kolmantena vaimoani panemassa ja hänen vaimonsa on ollut minun ja kahden muun kaverin kanssa.
Kumpikin haluaa seksiä mutta ei keskenään kuulemma kun molemmat valittaa seksin puutteesta.

13

896

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meille tuli tilanne eteen nelisen vuotta sitten, mieheni sairastuttua jolloin seksi häneltä enää onnistunut. Yhdessä tuumin sovimme vapaasta suhteesta johon kuuluu ainoastaan seksistä nauttiminen, välttäen ihastumasta joka haittaisi pari suhdettamme. Rva 53

      • Anonyymi

        Tosi ihanasti sovittu yhdessä. Onko sulla vaki seksi kumppania. N 31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi ihanasti sovittu yhdessä. Onko sulla vaki seksi kumppania. N 31

        Yksi varattu mies tapailtu kolmisen vuotta säännöllisesti. Tanseista ja lomalla yhden yön tai viikonlopun seksi suhde. Rva 53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi varattu mies tapailtu kolmisen vuotta säännöllisesti. Tanseista ja lomalla yhden yön tai viikonlopun seksi suhde. Rva 53

        Oletko ihastunut tai kiintynyt mieheen hyvän yhdynnän jälkeen. N 31


      • Anonyymi

        mulla kova kulli tekee hyvää pepussa vaimolle suurta kieli nautintoa


    • Likan syntymästä 13 vuotta, sen jälkeen seksi on vaan vähentynyt ja vähentynyt. Itsellä halut tallella mut vaimoa ei kiinnosta. Eikä avaudu asiasta kun kyselen/ koitan puhua

      • Anonyymi

        Seksi kuuluu isona osana liittoon ja hyvinvointiin arjen keskellä. Pitkään yhdessä olleena perhettä kannata hajottaa jos kaikki muu toimii. Itse kaipaan pystyvää miestä sänkyyn viikottain, onneksi mieheni ehdotti vapaata suhdetta. Rva 53


      • Anonyymi

        anna ittes vaimolle käyttöön yllätyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi kuuluu isona osana liittoon ja hyvinvointiin arjen keskellä. Pitkään yhdessä olleena perhettä kannata hajottaa jos kaikki muu toimii. Itse kaipaan pystyvää miestä sänkyyn viikottain, onneksi mieheni ehdotti vapaata suhdetta. Rva 53

        mitä jos siihen ottas jonkun lisäks mukaan miehen tai naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi kuuluu isona osana liittoon ja hyvinvointiin arjen keskellä. Pitkään yhdessä olleena perhettä kannata hajottaa jos kaikki muu toimii. Itse kaipaan pystyvää miestä sänkyyn viikottain, onneksi mieheni ehdotti vapaata suhdetta. Rva 53

        Älä puha vaan nai sitä


    • Anonyymi

      n kyrpää sitten hyvät kieli seksit kaikki on niin mukavaa annan ja miä tärkeintä vaimo tykkää myös

    • Anonyymi

      Hei. Suomi poika.mina halu nusi sinu vaimo minu iso kyrpa kansa.tykka katso mina nusi vaimo.

    • Anonyymi

      Tämä kysymys on ikävä kinkkinen kysymys ,mixi ja mihin??.Pari suhteemme oli erittäin hyvä,noin
      17v siitä sitten alkoi ikävyydet kasaantua.Mieheni joutui matka töihi,jopa komennus keikkoja itänaapuriin että Viroon.
      Siellä mieheni oli 1/2kk reissuja , kotona pipahti noin 4/5vrk hermot kireällä. Alkoi tämä ikävyys ,
      enää en kiinnostanut miestäni,tämä oli kulminoitunu tilanne , syytin itseeni onko vika minussa.Jollaki tavalla tein itselleni selväksi ,minulla ei ole mitää syytä,tuhota naiseutta ,eikä ole mitää syytä viettää nunnan elämää 46v.
      Aloin käydä ulkona,huomasin pian että kyllä mua miehet seuraa ,ja haluavat minu seuraa.Siitä lähiravintolassa käydessäni ,niin ravintolassa käynti avasi lukon,että sääreni reiteni avasin tuntemattomalle miehelle,olin kuin taivaissa olin yön tämä tuntemattoma miehen majapaikassa rehellisesti sanottuna,olin nussittavana jyystettävänä ,tuntui uskomattomalta miltä tämä tuntui haarojeni välissä,seuraavana päivänä tosi ihmelliseltä.Tein itselleni selväksi tämä helvetti ei kuulu kellekään , vuosia kulunut paljo nyt olen 54v ja haluttu pullukka nainen miehiä on ollut, yöpymässä 3/ 4 yönä vk ja on oikeesti vaki miehiäkin joitte kanssa on jopa seurustelua ja naintia pitkät yöt.Nyt viimeiset 8v olen saanut olla miesten kanssa niin paljo jota koskaa en olisi uskonut ,että minun tavaraani haarojen välistä tulee ottamaa alushousujeni haaroista.
      Eikä voi tulla kuuloonkaan enää ,mieheni ja minun yhteistä toimintaa millään tasolla.
      Että miettiä voi mixi Avioparie sexi elämä loppuu
      Itselläni on käynyt kuitenkin hyvin miehiä minulla nyt on jotka tekee minusta naista,monet miehe voimin joka vk 4/5 yön aikana.
      Olen onnellinen

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe