Tiedän pareja jotka ovat lopettaneet keskenään panemisen.
Kumpikin valittaa ettei kotona saa seksiä.
Mies on hyvä ystäväni ja on meillä kolmantena vaimoani panemassa ja hänen vaimonsa on ollut minun ja kahden muun kaverin kanssa.
Kumpikin haluaa seksiä mutta ei keskenään kuulemma kun molemmat valittaa seksin puutteesta.
Miksi parit lopettaa keskenäisen seksin
13
929
Vastaukset
- Anonyymi
Meille tuli tilanne eteen nelisen vuotta sitten, mieheni sairastuttua jolloin seksi häneltä enää onnistunut. Yhdessä tuumin sovimme vapaasta suhteesta johon kuuluu ainoastaan seksistä nauttiminen, välttäen ihastumasta joka haittaisi pari suhdettamme. Rva 53
- Anonyymi
Tosi ihanasti sovittu yhdessä. Onko sulla vaki seksi kumppania. N 31
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ihanasti sovittu yhdessä. Onko sulla vaki seksi kumppania. N 31
Yksi varattu mies tapailtu kolmisen vuotta säännöllisesti. Tanseista ja lomalla yhden yön tai viikonlopun seksi suhde. Rva 53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi varattu mies tapailtu kolmisen vuotta säännöllisesti. Tanseista ja lomalla yhden yön tai viikonlopun seksi suhde. Rva 53
Oletko ihastunut tai kiintynyt mieheen hyvän yhdynnän jälkeen. N 31
- Anonyymi
mulla kova kulli tekee hyvää pepussa vaimolle suurta kieli nautintoa
Likan syntymästä 13 vuotta, sen jälkeen seksi on vaan vähentynyt ja vähentynyt. Itsellä halut tallella mut vaimoa ei kiinnosta. Eikä avaudu asiasta kun kyselen/ koitan puhua
- Anonyymi
Seksi kuuluu isona osana liittoon ja hyvinvointiin arjen keskellä. Pitkään yhdessä olleena perhettä kannata hajottaa jos kaikki muu toimii. Itse kaipaan pystyvää miestä sänkyyn viikottain, onneksi mieheni ehdotti vapaata suhdetta. Rva 53
- Anonyymi
anna ittes vaimolle käyttöön yllätyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi kuuluu isona osana liittoon ja hyvinvointiin arjen keskellä. Pitkään yhdessä olleena perhettä kannata hajottaa jos kaikki muu toimii. Itse kaipaan pystyvää miestä sänkyyn viikottain, onneksi mieheni ehdotti vapaata suhdetta. Rva 53
mitä jos siihen ottas jonkun lisäks mukaan miehen tai naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puha vaan nai sitä
- Anonyymi
n kyrpää sitten hyvät kieli seksit kaikki on niin mukavaa annan ja miä tärkeintä vaimo tykkää myös
- Anonyymi
Hei. Suomi poika.mina halu nusi sinu vaimo minu iso kyrpa kansa.tykka katso mina nusi vaimo.
- Anonyymi
Tämä kysymys on ikävä kinkkinen kysymys ,mixi ja mihin??.Pari suhteemme oli erittäin hyvä,noin
17v siitä sitten alkoi ikävyydet kasaantua.Mieheni joutui matka töihi,jopa komennus keikkoja itänaapuriin että Viroon.
Siellä mieheni oli 1/2kk reissuja , kotona pipahti noin 4/5vrk hermot kireällä. Alkoi tämä ikävyys ,
enää en kiinnostanut miestäni,tämä oli kulminoitunu tilanne , syytin itseeni onko vika minussa.Jollaki tavalla tein itselleni selväksi ,minulla ei ole mitää syytä,tuhota naiseutta ,eikä ole mitää syytä viettää nunnan elämää 46v.
Aloin käydä ulkona,huomasin pian että kyllä mua miehet seuraa ,ja haluavat minu seuraa.Siitä lähiravintolassa käydessäni ,niin ravintolassa käynti avasi lukon,että sääreni reiteni avasin tuntemattomalle miehelle,olin kuin taivaissa olin yön tämä tuntemattoma miehen majapaikassa rehellisesti sanottuna,olin nussittavana jyystettävänä ,tuntui uskomattomalta miltä tämä tuntui haarojeni välissä,seuraavana päivänä tosi ihmelliseltä.Tein itselleni selväksi tämä helvetti ei kuulu kellekään , vuosia kulunut paljo nyt olen 54v ja haluttu pullukka nainen miehiä on ollut, yöpymässä 3/ 4 yönä vk ja on oikeesti vaki miehiäkin joitte kanssa on jopa seurustelua ja naintia pitkät yöt.Nyt viimeiset 8v olen saanut olla miesten kanssa niin paljo jota koskaa en olisi uskonut ,että minun tavaraani haarojen välistä tulee ottamaa alushousujeni haaroista.
Eikä voi tulla kuuloonkaan enää ,mieheni ja minun yhteistä toimintaa millään tasolla.
Että miettiä voi mixi Avioparie sexi elämä loppuu
Itselläni on käynyt kuitenkin hyvin miehiä minulla nyt on jotka tekee minusta naista,monet miehe voimin joka vk 4/5 yön aikana.
Olen onnellinen
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157