Mulla on ikävä sun rakkautta

Anonyymi

Anna mun tuntea sitä tunnetta 😘Tarvin sun sanoja ja sitä, että välität.

Naiselta

72

1899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Hannalta Tuomolle taas?

      • Anonyymi

        Ei varmasti ollut. Onko sulla joku pakkomielle tiputtaa noita nimiä jotka ei sano täällä kellekkään yhtään mitään? Suosittelen hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ollut. Onko sulla joku pakkomielle tiputtaa noita nimiä jotka ei sano täällä kellekkään yhtään mitään? Suosittelen hoitoa.

        Maksatko hoidon ja onko käsihoito?:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko hoidon ja onko käsihoito?:))

        Suu 😄🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu 😄🤣😂🤣

        Jippii sitä olenkin kaivannut😀naiseni. Tulenko käymään heti vai nyt;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippii sitä olenkin kaivannut😀naiseni. Tulenko käymään heti vai nyt;))

        Just just 😃 ei liity aloitukseen mitenkään 😂

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jippii sitä olenkin kaivannut😀naiseni. Tulenko käymään heti vai nyt;))

        Joo tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tule

        Mihinkä päin? Minulla on pussit jännityksestä märkinä:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ollut. Onko sulla joku pakkomielle tiputtaa noita nimiä jotka ei sano täällä kellekkään yhtään mitään? Suosittelen hoitoa.

        Aloituksen kirjoittaneen miehen tasaisin väliajoin pudottama provokatiivinen informaatiopläjäys…ja muutenkin tämä keskustelu sun kommentin jälkeen, niin voi moro kuinka selvää pässinlihaa


    • Anonyymi

      Naiselta naiselle.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole.

        ap


    • Anonyymi

      En usko et tarviit rakkautta et vaa osaa olla yksin siks pitäis olla kokoajan joku kainalos oot läheisriippuvainen

      • Anonyymi

        Perustele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele

        Sillä on itsellä kiusaamiseen riippuvuus. Tuskin tietää mitä perustella tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele

        Tutki itseäsi ja käyttäytymistäsi kunhan et puukota mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on itsellä kiusaamiseen riippuvuus. Tuskin tietää mitä perustella tarkoittaa.

        Epäilen myös samaa. Toisekseen tuo muka topakka Pohjanmaan murre on on aivan naurettava ja täällä suht hyödytön tehoste, on varmaan joku nykyinen jutu, eli junan tuoma tamperelainen, niin pitää välillä vähän korostaa itseään ja sanomisiaan jostain syystä. Sivusta


    • Anonyymi

      Etkös sinä antanut pakit mulle?

      • Anonyymi

        En antanut pakkeja sinulle vaikka niin luulit. Miksi et keskustele IRL? n>m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antanut pakkeja sinulle vaikka niin luulit. Miksi et keskustele IRL? n>m.

        Ei enää pakit kun mielesi muutit. Minulle ne oli selvä torjunta ja sen mukaan etenee elo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antanut pakkeja sinulle vaikka niin luulit. Miksi et keskustele IRL? n>m.

        Selvät pakit ne oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antanut pakkeja sinulle vaikka niin luulit. Miksi et keskustele IRL? n>m.

        Ihan selvät pakit oli. Selitit asian pitkillä viesteillä niin, ettei jäänyt epäselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antanut pakkeja sinulle vaikka niin luulit. Miksi et keskustele IRL? n>m.

        Sanoit ettei sinulla ole tunteita minua kohtaan, ajoit minut siis nurkkaan josta en enään pysty mitään tekemään.
        Käytöksesi tosin on kokoajan ollut päinvastainen kuin kirjoittamasi, keskusteluun tarvitaan molemmat osapuolet ja olisin siihen kyllä valmis jos hieman tulisit vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antanut pakkeja sinulle vaikka niin luulit. Miksi et keskustele IRL? n>m.

        Annoit pakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit ettei sinulla ole tunteita minua kohtaan, ajoit minut siis nurkkaan josta en enään pysty mitään tekemään.
        Käytöksesi tosin on kokoajan ollut päinvastainen kuin kirjoittamasi, keskusteluun tarvitaan molemmat osapuolet ja olisin siihen kyllä valmis jos hieman tulisit vastaan.

        Miksi pitää kuvitella joku tänne senkin jälkeen kun on sanonut, että tunteita ei ole. Rajansa se on kuvitelmillakin. Ei on ei.


    • Anonyymi

      Tottakai välitän Susta! Tiedät kyllä. Haluisin laittaa Sulle viestiäkin toisella
      menetelmällä. Haittaisiko Sinua? 😊

      Lähtisitkö paremmille tarjoiluille mun kanssa Tre:een sunnalle esim. silloin, kun Sulle
      käy ja sovitaan asiasta? Olisi mukava jutella kahdestaan kaikesta. 🤔

      Jaksuja ja vointeja koko viikkoon! Älä unohda mua - pliis?!! 💕

      Mieheltä 😘🤗

      • Anonyymi

        Ihana viesti ja oot tosi symppis! Tampere ei osu mun tilanteeseen ja tietyt jutut muutenkaan, luulisin.
        Kaikkea hyvää sulle ja sun kaipaamalle naiselle! 😘

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana viesti ja oot tosi symppis! Tampere ei osu mun tilanteeseen ja tietyt jutut muutenkaan, luulisin.
        Kaikkea hyvää sulle ja sun kaipaamalle naiselle! 😘

        ap

        Erehdyin sitten... anteeksi! Kiitos Sulle kuitenkin ja mukavaa & hyvää loppukesää sekä muutenkin jatkoa.

        Toivottavasti onnistun vielä tavoittamaan hänet ja Sinä myös kaivattusi!

        Mieheltä edelleen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin sitten... anteeksi! Kiitos Sulle kuitenkin ja mukavaa & hyvää loppukesää sekä muutenkin jatkoa.

        Toivottavasti onnistun vielä tavoittamaan hänet ja Sinä myös kaivattusi!

        Mieheltä edelleen 😘

        Voisitko kertoa jotain tuosta kaipaamastasi naisesta, tai itsestäsi? Ei tietenkään mitään liian yksityiskohtaista ja tunnistettavaa, mutta jotain..
        Asuuko tuo nainen Tampereella vai kenties jossain toisella suunnalla? Onko hän sinun ikäisesi vai sinua nuorempi/vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa jotain tuosta kaipaamastasi naisesta, tai itsestäsi? Ei tietenkään mitään liian yksityiskohtaista ja tunnistettavaa, mutta jotain..
        Asuuko tuo nainen Tampereella vai kenties jossain toisella suunnalla? Onko hän sinun ikäisesi vai sinua nuorempi/vanhempi?

        Voi voi trollit, yrtättekömuka väkisin saada jonkun miehen tai naisen! Ei onnistu, vaikka laulaisitte hamaan tulevaisuuteen asti! Tuuleen huutelet te! Menisitte mt toimistoon!


    • Anonyymi

      Hei mun ❤️ on valmiina just sulle rakas nainen😘

      • Anonyymi

        Toivon, että hän muistaa ja välittää. Haaveilen siitä ❤️


    • Anonyymi

      Oletko joutunut epäilyksen suolle, kun noin kirjoitat? Sieltä löytyy kaunis Hilla.💐🍒

      • Anonyymi

        Kyllä, sitä mietin 😊 Hilla on tosiaan hyvä marja.


    • Anonyymi

      Teoistaan mies tunnetaan.

      • Anonyymi

        Ehkä, mutta tiedän hänen olevan vilpitön.


    • Anonyymi

      Välitän ja rakastan sua nainen 😘. Haluan sulkea sinut syliini ja tuntea sinut ihollani. Tule rakas luokseni.

      • Anonyymi

        Sinä se et muutu koskaan.
        Voi voi.
        Leikki lienee elämäsi sisältö, anonyymien kirjoittajien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et muutu koskaan.
        Voi voi.
        Leikki lienee elämäsi sisältö, anonyymien kirjoittajien kanssa.

        No millo sitte

        Tänäänkin meneekö myöhään


      • Anonyymi

        Kiva viesti omaa rakastasi ajatellen tietenkin.

        -ap


      • Anonyymi

        Oijoi jos hän mies noin mulle sanoisi olisin sulaa vahaa...


      • Anonyymi

        Tätä kauttahan se tietty ihminen ei pääse kiinni sanoihisi. Vai onko tarkoituskaan niin.?
        Aika outoa kutsua täällä ketään rakkaakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kauttahan se tietty ihminen ei pääse kiinni sanoihisi. Vai onko tarkoituskaan niin.?
        Aika outoa kutsua täällä ketään rakkaakseen.

        Palstaprinssien elämäntapa 👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kauttahan se tietty ihminen ei pääse kiinni sanoihisi. Vai onko tarkoituskaan niin.?
        Aika outoa kutsua täällä ketään rakkaakseen.

        Aika outoa että tuommoinen tunneköyhä ihminen tulee tänne laukomaan. Oletko koskaan ajatellut sitä että tänne voi ihan jokainen kirjoittaa mitä päässään tuntee. Ymmärrätkö sinä?
        Ihanko tosissaan olet?😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outoa että tuommoinen tunneköyhä ihminen tulee tänne laukomaan. Oletko koskaan ajatellut sitä että tänne voi ihan jokainen kirjoittaa mitä päässään tuntee. Ymmärrätkö sinä?
        Ihanko tosissaan olet?😳

        Tuota, tuota, kommenttisi tuntui aika oudolta, miksi pidät tunneköyhyyttä ja relismia samana
        asiana ?
        Ja sitten - sanot että tänne saa JOKAINEN kirjoittaa mitä päässään tuntee, siis jokainen -
        myös hän jota siinä morkkaat etkä ymmärrä ollenkaan mitä itse kirjoitat. !!
        Tässä näkee miten ihminen itse huomaamatta kertoo oman tasonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota, tuota, kommenttisi tuntui aika oudolta, miksi pidät tunneköyhyyttä ja relismia samana
        asiana ?
        Ja sitten - sanot että tänne saa JOKAINEN kirjoittaa mitä päässään tuntee, siis jokainen -
        myös hän jota siinä morkkaat etkä ymmärrä ollenkaan mitä itse kirjoitat. !!
        Tässä näkee miten ihminen itse huomaamatta kertoo oman tasonsa.

        Nämä ihmiset jotka vastailevat tyyliin: "Aika outoa kutsua täällä ketään rakkaakseen". Mikä helvetin pointti on tulla lässyttämään päivän selvistä asioista.
        Ihan niinku tuntisit tuon ihmisen kelle vastasit.🙄. Kuinka moni täällä tietää kirjoittavansa 100% kaipaamalleen henkilölle?🤗 Varmaan kaikki😂. Ihania neropatteja🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ihmiset jotka vastailevat tyyliin: "Aika outoa kutsua täällä ketään rakkaakseen". Mikä helvetin pointti on tulla lässyttämään päivän selvistä asioista.
        Ihan niinku tuntisit tuon ihmisen kelle vastasit.🙄. Kuinka moni täällä tietää kirjoittavansa 100% kaipaamalleen henkilölle?🤗 Varmaan kaikki😂. Ihania neropatteja🤭

        Ihan kuin tuntisit . . . tunteehan nämäkin kaikki aloittajan jotka vastasivat myöntävästi !!
        Turhaan lässytät !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ihmiset jotka vastailevat tyyliin: "Aika outoa kutsua täällä ketään rakkaakseen". Mikä helvetin pointti on tulla lässyttämään päivän selvistä asioista.
        Ihan niinku tuntisit tuon ihmisen kelle vastasit.🙄. Kuinka moni täällä tietää kirjoittavansa 100% kaipaamalleen henkilölle?🤗 Varmaan kaikki😂. Ihania neropatteja🤭

        Mikähän helvetin pointti sinulla lienee tulla aina lässyttämään ja räyhäämään tiettyihin kohtiin. Tuntuu pakkomielteeltä.


    • Anonyymi

      🤗❤️😘

    • Anonyymi

      Välitin sinusta silloin paljon😘
      Se meni sitten vidus

      • Anonyymi

        Siäkii voisit kirjoittaa kirjan. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siäkii voisit kirjoittaa kirjan. . .

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Heh.


    • Anonyymi

      Aloittaja sinä tarvitset ja ikävöit jonkun Rakkautta, se on vain hyvä asia jos noin tunnet Tarvitset jonkun joka Rakastaa sinua ja sinä tunnet sen. Minä kaipaan ja Rakastan häntä olen tehnyt sitä jo pitkän aikaa, hän sai tuntemaan kaikki tunteeni mitä omistan. Kun, vielä häntä näin mietin aina miten saisin puhua hänen kanssaan mahdollisimman pitkän ajan, ennen kuin hän menisi omaan kotiinsa. Olin silloin jo hyvin Rakastunut häneen, eikä hän sitä tiennyt eikä osannut aavistaa mitään. Hänestä muodostui minulle hänen tietämättään Rakkaus häneen minkälaista en ollut koskaan tuntenut, mutta sitten tapahtui se mitä pelkäsi ja aavistelin, hän katosi enkä nähnyt häntä enää. Miltä tuntuu kun löydät sellaisen Rakkauden, mitä et edes tiennyt olevan olemassa ja sitten kadotat sen? Ja, kun kukaan ei voi sitä korvata, et voi etkä pysty lähestymään ketään, kun tämä suuri Rakkauden antaja on poissa. Jokainen voi ajatella tunteen, kun näet ympärillä ihmisiä mutta siitä puuttuu se yksi ja tärkeä. Se, on jotenkin täysin älytön homma, et pysty lähestymään ketään toista ihmistä, niin pitkää se jatkuu kun Rakastat. Olen nyt kohta Rakastanut tätä Kaunotarta kaksi vuotta, enkä ole sinä aikana pystynyt lähestymään ketään muuta. Ja. minkä takia? Kun, olen Rakastunut häneen, sen takia ei voi. Varmaan joku voi ajatella olenko hetero, kun heidän seura ei kelpaa. Ja, nyt on kyse naisista, jotka ovat pyytäneet kahville heidän kotiin, tiedän kyllä mitä nämä kahvi kutsut pitää sisällään. Nyt, minulla on ensimmäinen kerta elämässä että kieltäydyn kohteliaasti, aina ei ole ollut niin. Mutta tämä onkin ensimmäinen kerta kun tunnen näin voimakkaasti, syvästi ja oikealla tavalla näitä tunteita häntä kohtaan. Kun, en nykyisin pysty menemään aktin takia kahvittelemaan, kun häntä Rakastan syvästi. Eli, olen valinnut tietoisesti yksin olon, en sen takia etten saisi naisystävää itselle. Ja, tämä nainen ketä Rakastan joka sytytti minun kaikki Rakkauden kynttiläni palamaan, ja niitä palaa pitkän pitkä rivi ja ne ei sammu. Olen varmaan vähän tylsä tyyppi kun olen Rakkaudelle uskollinen, mutta tämä on minun Rakkaus. Olen usein käyttänyt hänestä nimitystä Kaunis KasvoinenKaunotar ja paljon muuta. Häntä minä olen Rakastanut tosiaan kohta kaksi vuotta, hän antoi omaa Rakkauttaan tietämättä itse sitä. Minä en voinut sille mitään että näin paljon Rakastuin, kun eihän Rakkaus ole ikinä suunnitelma. Se vain tapahtuu tai ei. Niin, sinä Kaunotar olet minulle enkä voi mitään omille tunteilleni, sinussa on vain kaiken Kauneuden ja eleiden ja tiettyjen piirteiden yhteensattuma. Joka sitten yksi kaunis päivä tuli minun sydämeeni asumaan, siellä sinä majailet aina niin Kauniina. Mitä sinulle Rakas sanoisin tähän lopuksi? Sitä että ajattelen sinua joka päivä,ilta ,yö, ja toivon vain sydämestäni että sinulla olisi kaikki asiat hyvin. Mutta sinulle antaisin jotain lopuksi: Menetin paljon, menetin sinu. Mutta siltikin ,sinä olet ,joka antoi voiman elää.Annoit voimaa nähdä,vielä uuden kevään. Lähetän sinulle suudelman tuulella ja tiedän, että tunnet sen. Käännyt ympäri näkemättä minua, mutta olen siellä.

      • Anonyymi

        Se on katsonut niin paljon naapurin varattua miestä, ett on ihan sekaisin toi:o, häpeämätön lurjus, ei mitään tapoja, inhottavaa!


    • Anonyymi

      Ehkä olisi hyvä kertoa suoraan hänelle.

    • Anonyymi

      Joo

      • Anonyymi

        Mitäs jos sek..sisuhdekerjääjä joojottelisit vain omiin älyttömiin aloituksiis


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Välitän mä sinusta vielä😘

    • Anonyymi

      Väsyttää nuo trollit. Mikä hymiö, mikä tapa sanoa, miten hämmentää uuh, aah. On niin jännää!

    • Anonyymi

      Golf itä öitä pitkä p.nis

    • Anonyymi

      Sinussa on sitä jotain😘
      Mielessä olet päivittäin.

      • Anonyymi

        Meistä kukaan ei tiedä aloittajasta mitään, ei sitäkään onko hänessä sitä jotain vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meistä kukaan ei tiedä aloittajasta mitään, ei sitäkään onko hänessä sitä jotain vai ei.

        Tuskin hän aloittajalle kirjoittaa. Eiköhän tuo ole päivän selvä asia…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hän aloittajalle kirjoittaa. Eiköhän tuo ole päivän selvä asia…

        Yksinäisyys on pahinta

        Osaan olla yksinkin

        Haluan olla ajoittain yksin

        Minulla on kaikki, jos minulla on sinut, joka on ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäisyys on pahinta

        Osaan olla yksinkin

        Haluan olla ajoittain yksin

        Minulla on kaikki, jos minulla on sinut, joka on ok

        Kryptinen..
        mutta osuu varmaan omalla tavallaan palstan kirjoittelun luonteeseen ja kirjoittajiin.


    • Anonyymi

      Nii joo

    • Anonyymi

      Blog noh vkl Chua Dylan se ku

    • Anonyymi

      Vein no voi mg kruunu liitto orjia gs ööliä jcb mom pc keväällä

    • Anonyymi

      Onhan se itsekästä toivoa, mutta vain hän osaa sen.

      • Anonyymi

        Lapsellista syyllistää ketään anonyymin viestin perusteella. Koitahan kasvaa aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista syyllistää ketään anonyymin viestin perusteella. Koitahan kasvaa aikuiseksi.

        Itsestäni kirjoitin ja koitanhan minä 😂


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe