Miestä miettiny

Oon koittanu unohtaa nää ajatukset, mut tänään suihkus käydes ne tuli taas mieleen. Aloin siinä saippuoidessa itseeni miettimään toisia jätkiä mikä saiki mut kiihottuun yllättävän paljon,olin ihan kovana enkä sit runkates voinu mietttiä ku jonku jätkän moloa mun sisäl vaik yleensä naisista vaan pitäny.
En mä vaan pääse eroon näistä ajatuksista vaikka yrittäny,mua vaan kiihottaa ajatus tutustua jonku toisen jätkän kroppaan..

9

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä!

      Vasta!!!

    • Anonyymi

      moi. samoin ajatuksin.

      • Anonyymi

        Idiootti


    • Anonyymi

      Neuvoisin varaamaan aikaa psykiatriseen konsultaatioon tai Setaan!

    • älä jätä sitä vain ajatuksen asteelle vaan lähde toteuttamaan himojasi

    • Anonyymi

      Sama minulla, aina kun runkkasin niin mietin nuorta tiukkaa mies peppua ja fantasioin että panen takaapäin. Orkku tulee hetkessä

    • Anonyymi

      Miksi olet koittanut unohtaa nuo ajatukset?

      Mieti tarkkaan tuota kysymystä.

      Jos vastaus on se että sinua hävettää se että mitä muut ajattelevat jos tuntisit toisen miehen sisälläsi ja varsinkin jos tuo toinen mies nauttii sinusta ja ejakuloi sinuun syvälle, niin että joudut yhdynnän päätteeksi käymään vessassa valuttamassa tuoretta spermaa pönttöön, niin silloin sinä kiellät itseltäsi jotain sellaista josta sinä selkeästi nautit!

      Älä ala elämään muiden odotusten mukaan, koska sellaisesta elämästä ei seuraa mitään hyvää!

      Elä sellaista elämää mistä sinä itse pidät ja nautit.

      Vaikka harrastaisit seksiä miehen kanssa, se ei tarkoita sitä että sinun pitäisi joskus rakastua mieheen ja muuttaa yksiin. Se tarkoittaa vain sitä että nautit seksistä miehen kanssa, ja siinä se. Sinä voit yhä edelleen nauttia naisista ja rakastua naisiin!

      Se että kiihotut ajatuksesta että mies ottaisi sinusta kiinni ja painautuisi sinua vasten ja työntyisi sinuun sisään sinusta kiihottuneena on sinun vapauttasi olla sitä mitä sinä olet! Nauti siitä.

      Aikuiseksi kasvamiseen liittyy se että oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on.

      Minäkin olen elänyt sen vaiheen kun ymmärsin kiihottuvani miehestä sisälläni tai naivani toista miestä, että häpesin sitä ja ajattelin että muutuinkohan kerta heitolla homoksi. En muuttunut. Yhä edelleen rakastan naisia ja rakastan naisen kanssa harrastettua seksiä.

      Sinä saat ottaa elämääsi sellaisia asioita lisää josta sinä nautit! Sinun ei tarvitse kieltää nautintoa itseltäsi vain siksi että kuvittelet että muut ihmiset määräävät sen millaista sinun elämäsi pitäisi olla! Sinun isäsi ja äitisi halusivat varmasti että nauttisit elämästäsi ja tekisit elämästäsi sellaista mitä sinä itse haluat siitä tehdä!

      • Anonyymi

        haaveilen suuresta kipeää tekevästä pepussani


    • Anonyymi

      Hmm... Ei varmaankaan niin epätavallinen ajatus ja halu. Mulle kävi näin kun olimme pienen asennusporukan kanssa eräällä paperitehtaalla keikalla ja aina työpäivän jälkeen eräs työkavaerini aivan tarkoituksella kääntyi minuun päin suihkussa muniaan saippuoidessaan. Olin välillä huomaavani, että hänellä myös kulli seisoi. Näin hän teki joka ilta töiden jälkeen. Tuli viikonloppu ja kaikki, paitse me tämän kaverin kanssa lähtivä käymään kotonaan. Meillä oli liian pitkä matka, niin päätimme jäädä hotelliin. Hotellissa istuimme iltaa huoneessani ja hän alkoi juttelemaan miten naisen kipee hän oli. MInä kehoitin pikkukännissä häntä runkkaamaan unilääkkeeksi. Se ei kuulema ollut ihan sama asia, vaan piti olla kaveri. MInä siihen sanoi, että jos sitten runkataan yhdessä. Niin tehtiin, eikä vaan runkattu, vaan myös naitiin ja jokla ikinen ilta. Upeaa, kerrassaan upeaa!

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe