Varokaa tätä huijaus paikkaa! Kusettavat minkä ehtivät ja omistaja jätkä luulee olevansa kovakin tyyppi ja vittuilee asiakkaille viesteissään. Jotain rikollista hämärää taustaa siellä.
Eivät lähetä tuotteita. Varokaa!! Älkää tilatko, menetätte rahanne.
Musteet InkKari-verkkokauppa Tre
2
1761
Vastaukset
Olen opiskelija ja myös tehnyt sen virheen, että tilasin Inkkarista tuotteita. Eivät tulleet perille ja rahat meni sen siliän tien.
Varokaa tollasta firmaa. Älkää vaan tilatko mitään sieltä.
Mä tilaan InkClubista ja saan tosi hyvällä hinnalla ja rehellisellä touhulla.
Tuon Inkkarin taustalla on jotain rikollista meininkiä. Pysykää kaukana.- Anonyymi
Olisi pitänyt käydä lukemassa näitä kommentteja ennenkuin tein inkkarista tilauksen. Kolmatta viikkoa sitten tilasin, eipä ole näkynyt eikä viesteihin vastata. Onneksi tilasin vain yhden sarjan enkä kahta, kuten tapanani on ollut InkClubilta tilatessani. Siispä takaisin entiselle, luotettavalle toimijalle! Sorruin tähän huijarifirmaan, kun hinnat olivat edullisemmat ja uskoin kotimaiseen toimijaan. Älkää vaan tilatko inkkarilta! T. Hyväuskoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661