Mikä kaivatussasi pistää

Anonyymi

heikottamaan polvia?

150

3348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei väliä. Hän (n) on hylännyt minut jos koskaan edes välitti minusta mitään. En puhu hänestä nyt mitään koska tuntuu tältä.

      • Anonyymi

        Sydän

        Osaa koskettaa minua hellästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydän

        Osaa koskettaa minua hellästi

        Kuinka ihmeessä niin voi tehdä? Minä en osaa mitään.


      • Anonyymi

        Miten niin hylännyt?


    • Anonyymi

      Kädet, paksut sormet, huulet ja pönis.

      • Anonyymi

        Paksut sormet? Eihän nää nyt niin paksut oo😊


      • Anonyymi

        Kenenkään naisen mielestä miehessä parasta ei ole penis. Tai mistä mä tiedän miten vajaaälyiset ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään naisen mielestä miehessä parasta ei ole penis. Tai mistä mä tiedän miten vajaaälyiset ajattelee.

        Allekirjoitan tämän. Hänessä se on ääni🎶🎶🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksut sormet? Eihän nää nyt niin paksut oo😊

        On ne aika paksut. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan tämän. Hänessä se on ääni🎶🎶🥰

        No teeppä oma kommentti, tarvitse tähän tulla jupisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne aika paksut. 😉

        Eikä oo:) mulla vaan on isot luut 😗


      • Anonyymi

        Pjöönis= upea lerssi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo:) mulla vaan on isot luut 😗

        Kunnon raksamiehen nakkisormet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon raksamiehen nakkisormet.

        En oo raksalla töissä;) oon joskus ollut pari kymppisenä muurausporukassa. Saatana ku on niin paksut sormet et on vaikea kirjottaa🤣😅😅


      • Anonyymi

        No mikä siinä naurattaa?🙂muurari muuuraa ja me nuoret siihen aikaan laitettiin niille paikat valmiiksi. Jottei taas joku väännä siitä paikat valmiiksi jotain yksimielistä niin pystytettiin telineet yms.:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä naurattaa?🙂muurari muuuraa ja me nuoret siihen aikaan laitettiin niille paikat valmiiksi. Jottei taas joku väännä siitä paikat valmiiksi jotain yksimielistä niin pystytettiin telineet yms.:))

        Olen nauravainen immeinen. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nauravainen immeinen. 😉

        Nii Kait oot! sulla onkin aika veikee hymy jos oot hän söpö nainen isoilla silmäripsillä.😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teeppä oma kommentti, tarvitse tähän tulla jupisemaan.

        Jupi...jupinaa...Jupisee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii Kait oot! sulla onkin aika veikee hymy jos oot hän söpö nainen isoilla silmäripsillä.😚

        Olen todella söpö ja hillittömät silmäripset! Valtavat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todella söpö ja hillittömät silmäripset! Valtavat!

        Nii ja kaunis ehkä vähän lyhyen läntä, voisko sanoa persjalkanen:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja kaunis ehkä vähän lyhyen läntä, voisko sanoa persjalkanen:))

        Lyhyt kyllä, persjalkanen en ikinä! 😠😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyt kyllä, persjalkanen en ikinä! 😠😄

        No et ookkaan kuhan kiusaan. :))😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ookkaan kuhan kiusaan. :))😘

        Aina kiusaamassa, tekisit jotain muuta välillä. 😉😉😉😉😉😉🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kiusaamassa, tekisit jotain muuta välillä. 😉😉😉😉😉😉🤤

        Niinku mitä? olen kyllä valmis kaikille ehdotuksille.:)) nii ja mulla oli paksu sormi.🐰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku mitä? olen kyllä valmis kaikille ehdotuksille.:)) nii ja mulla oli paksu sormi.🐰

        Intohimoista rakastelua kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intohimoista rakastelua kanssani.

        Toki haluaisin rakastella sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki haluaisin rakastella sinua.

        Pitää tehdä sitä mitä haluaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tehdä sitä mitä haluaa. ;)

        Nii pitäis mutta Tiedätkö mikä ongelma tässä on?:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii pitäis mutta Tiedätkö mikä ongelma tässä on?:)))

        Tiedän. ;) Mutta älä nyt ongelmaksi sentään sano... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. ;) Mutta älä nyt ongelmaksi sentään sano... :D

        Ensinnäkin sinä olet varattu! Kö? Secundo ,ei meitä ole esitelty rakas anonyymi :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin sinä olet varattu! Kö? Secundo ,ei meitä ole esitelty rakas anonyymi :)))

        En ole varattu, olluna pitkään aikaan. :) Hauska tutustua parahin anonyymi! Olisiko aika nakkisämpylän? ;) En yleensä ehdota tällaista mutta kun eletään vain kerran tämän hetkisten tietojen mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu, olluna pitkään aikaan. :) Hauska tutustua parahin anonyymi! Olisiko aika nakkisämpylän? ;) En yleensä ehdota tällaista mutta kun eletään vain kerran tämän hetkisten tietojen mukaan!

        Mistä päin olet noin suurin piirtein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet noin suurin piirtein?

        Jostain Helsingin ja Riihimäen väliltä. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain Helsingin ja Riihimäen väliltä. 🤔

        Sama suunta sitten sieltä keskeltä maalaismaisemaa missä myös Väyrynen joskus majailee.


      • Anonyymi

        No joo, onkohan aika kullannut muistot.. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama suunta sitten sieltä keskeltä maalaismaisemaa missä myös Väyrynen joskus majailee.

        En tiedä Väyrysistä ja hänen majailupaikoistaan, vaikka perin utelias ihminen noin muuten olenkin monen asian suhteen 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä Väyrysistä ja hänen majailupaikoistaan, vaikka perin utelias ihminen noin muuten olenkin monen asian suhteen 😄

        Paavo? Etkö televiisiota katso koskaan? Tuusula? Maalaismaisema? Härski kuva muuten . Ettei vaan oo Paavosta lähikuva:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo? Etkö televiisiota katso koskaan? Tuusula? Maalaismaisema? Härski kuva muuten . Ettei vaan oo Paavosta lähikuva:))

        No Pavehan se, on se kova... Jätkä. 😂
        Mutta joo, en ole Tuusulasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään naisen mielestä miehessä parasta ei ole penis. Tai mistä mä tiedän miten vajaaälyiset ajattelee.

        sanoo teinipoju


      • Anonyymi

        Tamperrreeelta tunti tuuriin sanotaan, sinne menmään missä ilmaiseksi iloita saadaan :)) XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tamperrreeelta tunti tuuriin sanotaan, sinne menmään missä ilmaiseksi iloita saadaan :)) XD

        Eis saattttsna 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eis saattttsna 😂😂😂

        Tamperelaiset on kyllä toiset todella autuasta porukkaa, ne esim uskoo kaiken mitä netissä lukoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo raksalla töissä;) oon joskus ollut pari kymppisenä muurausporukassa. Saatana ku on niin paksut sormet et on vaikea kirjottaa🤣😅😅

        Sormet on kun nippu grillimakkaroita, kaiva sitten tässä ja pistä tai nipistä ,ei onnaa mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormet on kun nippu grillimakkaroita, kaiva sitten tässä ja pistä tai nipistä ,ei onnaa mikään.

        Arvaa mikä onnais niillä? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa mikä onnais niillä? ;)

        😂😂🤣


    • Anonyymi

      Silmät, silmät ja silmät!

    • Anonyymi

      Miehen olemus ulkonäkö ja komeus. Tiedän ei ole muuta kuin pinnallista mutta kun sisäistä kauneutta ei ole vielä tiedossa. :)

    • Anonyymi

      Kun hän sattuu hellälle päälle,niin se :)

    • Hymy ja tapa miten hän ajattelee ja ajatuksiaan ilmaisee. Se on kuin hyvä musiikki, nappaa mukaansa. Ja saa jammailemaan mukana.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt tätä ja tullut tulokseen, että varmaan hänen vaikeasti tavoitettavuus. Ehkä osa viehätyksestä katoaisi, jos hän olisi tyypillisen innokas. Naiselta.

      • Anonyymi

        miehessä tämä piirre,vaikeasti tavoitettavuus tiettyyn rajaan asti tuo sitä vetovoimaa...jos olisi toisinpäin,ärsyttäisi hirveästi ja saisi minultakin vastareaktion,ettei mies enää kiinnostaisi...


      • Anonyymi

        Minulle tuli tällainen miete. Olen törmännyt useampaan naiseen, joilla riittää vientiä ja kokemusta löytyy. Nämä naiset eivät kestä tilannetta jossa he joutuvat pelkäämään, että mies on vähemmän ihastunut kuin he itse. Jos tulee tällainen pelko, niin he vaativat aika paljon siltä mieheltä. On helpompaa sekoilla sellaisten kanssa joihin ei ole tunteita ja jotka ovat selvästi lääpällään. Silloin miestä pystyy kontrolloimaankin. Näin epävarman naisen ei tarvitse arpoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tällainen miete. Olen törmännyt useampaan naiseen, joilla riittää vientiä ja kokemusta löytyy. Nämä naiset eivät kestä tilannetta jossa he joutuvat pelkäämään, että mies on vähemmän ihastunut kuin he itse. Jos tulee tällainen pelko, niin he vaativat aika paljon siltä mieheltä. On helpompaa sekoilla sellaisten kanssa joihin ei ole tunteita ja jotka ovat selvästi lääpällään. Silloin miestä pystyy kontrolloimaankin. Näin epävarman naisen ei tarvitse arpoa.

        jos olisin enemmän ihastunut mieheen,kuin mies minuun,pysyisin miehestä kaukana..mitä tekisin miehellä,joka ei ole kiinnostunut minusta..mutta en sekoilisi muidenkaan miesten kanssa,jos yksi vaan kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tällainen miete. Olen törmännyt useampaan naiseen, joilla riittää vientiä ja kokemusta löytyy. Nämä naiset eivät kestä tilannetta jossa he joutuvat pelkäämään, että mies on vähemmän ihastunut kuin he itse. Jos tulee tällainen pelko, niin he vaativat aika paljon siltä mieheltä. On helpompaa sekoilla sellaisten kanssa joihin ei ole tunteita ja jotka ovat selvästi lääpällään. Silloin miestä pystyy kontrolloimaankin. Näin epävarman naisen ei tarvitse arpoa.

        Viestistä päätellen sinun suhteen on syytäkin olla epävarma, joten olet varmaan oikeassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestistä päätellen sinun suhteen on syytäkin olla epävarma, joten olet varmaan oikeassa :)

        Tunteethan voi syventyä. Ette oikein ymmärtänyt pointtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteethan voi syventyä. Ette oikein ymmärtänyt pointtia.

        eli haluat vaa pitää naisia ympärilläsi,vaikket ole niihin ihan lääpälläsi...mutta nämä naiset valitsevatkin miehiä,joita pystyvät kontrolloimaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli haluat vaa pitää naisia ympärilläsi,vaikket ole niihin ihan lääpälläsi...mutta nämä naiset valitsevatkin miehiä,joita pystyvät kontrolloimaan :)

        lisäys: eli oot ittekin vähä samanlainen,haluat naisen,jota voit kontrolloida :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteethan voi syventyä. Ette oikein ymmärtänyt pointtia.

        Pidät toista tyhmänä. Kyllä hän vaistoaa nuo ajatuksesi. Fiksuimmat naiset katoaa äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli haluat vaa pitää naisia ympärilläsi,vaikket ole niihin ihan lääpälläsi...mutta nämä naiset valitsevatkin miehiä,joita pystyvät kontrolloimaan :)

        Ei vaan otan etäisyyttä, koska en halua valehdellakkaan päästäkseni pukille. Jos sanon jotain, niin tarkoitan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tällainen miete. Olen törmännyt useampaan naiseen, joilla riittää vientiä ja kokemusta löytyy. Nämä naiset eivät kestä tilannetta jossa he joutuvat pelkäämään, että mies on vähemmän ihastunut kuin he itse. Jos tulee tällainen pelko, niin he vaativat aika paljon siltä mieheltä. On helpompaa sekoilla sellaisten kanssa joihin ei ole tunteita ja jotka ovat selvästi lääpällään. Silloin miestä pystyy kontrolloimaankin. Näin epävarman naisen ei tarvitse arpoa.

        Ymmärrän pointtisi. Joillekin tämä varmasti sopii. Kuten kirjoitin, minua tuntuu nyt kiinnostavan entistä enemmän, kun ei (tyypillisesti) ns. juokse perässä. Eikä tämä tarkoita, ettenkö olisi myös jossain määrin epävarma. Epävarmuuteni olen myös suoraan kertonut. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan otan etäisyyttä, koska en halua valehdellakkaan päästäkseni pukille. Jos sanon jotain, niin tarkoitan sitä.

        Niin,eli haluat niiltä naisilta vaan seksiä,mutta tämä nainen haluaa ensin muuta..tyypillistä...on sitten niitäkin naisia,joille pelkkä seksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,eli haluat niiltä naisilta vaan seksiä,mutta tämä nainen haluaa ensin muuta..tyypillistä...on sitten niitäkin naisia,joille pelkkä seksi käy.

        siis * nämä naiset piti kirjoittaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan otan etäisyyttä, koska en halua valehdellakkaan päästäkseni pukille. Jos sanon jotain, niin tarkoitan sitä.

        Oletko ehkä liian ehdoton mies? Kohdatessa ei puhuta,korkeintaan säästä :) Ehkä joku seurallisempi nainen haluaa rennomman miehen seksisuhteeseen,haluaa jonkinlaista lämmittelyä,tietäen kuitenkin takaraivossaan,että tässä ollaan pelkässä s-suhteessa,muusta ei ole kyse. Kun tekee heti selväksi,mitä haluaa,karsiutuu väärät ehdokkaat pois. Jollekin itsenäiselle naiselle voi olla vaikea alistua pomottavalle miehelle,joka ei tule tuumaakaan vastaan vaan sanelee ehdot. Keskustelu olisi hyväksi ja joustaa ja tulla vastaan asioissa vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tällainen miete. Olen törmännyt useampaan naiseen, joilla riittää vientiä ja kokemusta löytyy. Nämä naiset eivät kestä tilannetta jossa he joutuvat pelkäämään, että mies on vähemmän ihastunut kuin he itse. Jos tulee tällainen pelko, niin he vaativat aika paljon siltä mieheltä. On helpompaa sekoilla sellaisten kanssa joihin ei ole tunteita ja jotka ovat selvästi lääpällään. Silloin miestä pystyy kontrolloimaankin. Näin epävarman naisen ei tarvitse arpoa.

        Mitä vaativat? Jäi häiritsemään. Itse kyllä pelkään aina, että miehellä on vähemmän tunteita, koska olen aina päätynyt näihin "tyytymis-suhteisiin" tämän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaativat? Jäi häiritsemään. Itse kyllä pelkään aina, että miehellä on vähemmän tunteita, koska olen aina päätynyt näihin "tyytymis-suhteisiin" tämän takia.

        Sivusta siis tämä.


    • Anonyymi

      Se tunne mikä hänen lähellään syntyy ja häntä ajatellessakin.
      Se on rakkaus.

      • Anonyymi

        Hän on ainoa mies minulle. Tai olisi jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ainoa mies minulle. Tai olisi jos haluaa.

        Jos pikkasen sais vinkkiä et kuka? :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pikkasen sais vinkkiä et kuka? :))

        Taidan vinkkailla ihan irl jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan vinkkailla ihan irl jatkossa.

        Irja Reetta lahtinevits;))


    • Anonyymi

      Kemia, samanlainen huumorintaju. Hänen kanssaan ollessa tunne että mitään ei puutu, olo on kumman onnellinen. Niin hyvä olla hänen lähellään, kuin kotiin olisi tullut. Tuoksu, ääni, olemus, katse. Hyvä kuuntelija. Herkkyys jota koettaa piilottaa, on niin suloista.
      Viisaus,rauhallisuus, harkintakyky.
      Seksuaalinen vetovoima. Kasvot ja hiukset 🤩
      Flirttailukyky.
      Tasapaino ja rauhallisuus, jonka saa aikaan itsessäni, kun ollaan lähekkäin.
      Hänen kanssaan on hyvä ja helppo olla, kiva tehdä yhdessä kaikkea. Turvallinen ♥️

      • Anonyymi

        Olet rakentanut liian ihmeellisen haavekuvan toisesta. Onneksi olet täällä etkä hänen luonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakentanut liian ihmeellisen haavekuvan toisesta. Onneksi olet täällä etkä hänen luonaan.

        Naiset on helppoja haaveilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakentanut liian ihmeellisen haavekuvan toisesta. Onneksi olet täällä etkä hänen luonaan.

        Eihän tuo mikään haavekuva välttämättä ole. Mikä tuossa muka kuulostaa niin utopistiselta, ettei pidä voi pitää paikkansa? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakentanut liian ihmeellisen haavekuvan toisesta. Onneksi olet täällä etkä hänen luonaan.

        Kyynikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on helppoja haaveilemaan.

        Miehet ne vasta helppoja onkin uskomaan minkä tahansa nettisködän jonkin naisen mahdollisesti jopa tietyn naisen kirjoittamaksi😂👍eiköhän tämä eka kommentti ole siitä juuri oivallinen esimerkki jos kapasiteetti riittää😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakentanut liian ihmeellisen haavekuvan toisesta. Onneksi olet täällä etkä hänen luonaan.

        Mikähän tämä kommentti on olevinaan? Ensimmäinen kommentti on provo, mutta sinä taidat olla aivan tosissasi tämän jatkuvan muiden ihmisten mitätöintimissiosi kansaa, esim tää lause ”onneksi olet täällä etkä hänen luonaan” menee aika tekohengitykseksi sun jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ne vasta helppoja onkin uskomaan minkä tahansa nettisködän jonkin naisen mahdollisesti jopa tietyn naisen kirjoittamaksi😂👍eiköhän tämä eka kommentti ole siitä juuri oivallinen esimerkki jos kapasiteetti riittää😉

        Niinhän se on, koska toivossa on hyvä elää. Post nut clarity auttaa vähän, pitämään realismin päässä hetken aikaa ainakin.


      • Anonyymi

        Täsmälleen tuollaisia ajatuksia minulla omasta vaimostani.


    • Anonyymi

      Tulevaisuus, arki, yhteinen elämä ja millaista elämä on, se on se jota kohti mennään. Mutta missä hän viipyy, vähän jo kuvia saanut. Vaalea ihminen, tummat hiukset, samaa ikäluokkaa. Odotellaan. Tunnistan kun tapaan.

      • Anonyymi

        Kuulostaa pinnalliselta.


      • Anonyymi

        Kuvia olet saanut? Mitä kuvia?


    • Anonyymi

      Ei ole kunnon kaivattua, mutta jaa, a ....näin yleensä..., käytös ja intohimoiset miehet, hei mut siinähä se tuli.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies.. O aalkaa nimi. On niin söpö 😘

    • Anonyymi

      Olavi sylivauva?

      • Anonyymi

        Se on lomalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on lomalla

        Oskari olematon?


    • Anonyymi

      Kyllä koko nainen ja etenkin hänen katseensa, saa polvet notkumaan. ❤

    • Anonyymi

      Olli se on!

      • Anonyymi

        Onanias? Olli olkku, iso O


    • Anonyymi

      Self help-opaiden ja Instassa olevien mies ihmissuhde asiantuntoiden mukaan. Joita olen seurannut . Sanovat näin. Että tuskinpa kaipaan niinkään häntä. Vain tunnetta joka minulla oli hänen kanssaan. Olen vain tullut vanhaksi. Oisko se.

      • Anonyymi

        Pitääkö oppaat seminaareja? Olisi itselläni samanlaisia ongelmia tunteiden kanssa. Olisi ehkä hyvä minunkin saada asiantuntijoiden apua, mielipiteitä ja näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö oppaat seminaareja? Olisi itselläni samanlaisia ongelmia tunteiden kanssa. Olisi ehkä hyvä minunkin saada asiantuntijoiden apua, mielipiteitä ja näkemyksiä.

        En tiedä ulkomaalaisia hemmoja ovat. Puhuvat yleisesti tunteista ja elämästä suhteistaan. Komeat miehet puhuu tunteista ja siitä miksi mies käyttäytyy näin ja vakuuttaa naisille kuinka upeita ne on. Kyllä minä ainakin sille seminaarille menisin. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ulkomaalaisia hemmoja ovat. Puhuvat yleisesti tunteista ja elämästä suhteistaan. Komeat miehet puhuu tunteista ja siitä miksi mies käyttäytyy näin ja vakuuttaa naisille kuinka upeita ne on. Kyllä minä ainakin sille seminaarille menisin. 😅

        Ehkä sinun mies kannattaisi tulla kaapista jo ihan rohkeasti ulos. Ja muuten, niin kivaa kuin (katteeton) kehuskelu onkin, niin ei naiset maksa siitä, että joku lipevä alfonso kehuu, että olette niin mahtavia ihan oikean kurssisisällön joutuu rakentamaan.


    • Anonyymi

      Suuret siniset silmät ja punastuminen.. tuo kuitenkin on vain pintaa . Tuo on kuitenkin vain pintaa. Olisi kiva oppia tuntemaan se tärkein sisin.

      🧑💓

    • Anonyymi

      Koko paketti, niin kultainen, hauska, kaunis ja seksikäs mm. 😍

      • Anonyymi

        Suurisinisilmäiselle.
        En kaipaa kultsipuppeliihkuliirumlaarumia, vaan hellää, rauhallista, huumorintajuista, halaavaa miestä. Seksi ei ensisijalla, muut arvot ensin. Ja tunnistin vinoilusi, enkä noteeraa, olen huvittunut lähinnä niistä ns. ihkuavauksista. terveisin tunteva ihminen, joka avaa , jos avaa otsikot, leikkiähän ne on ja joskus sitä itseäänkin ,jota paskaksi kutsutaan.

        ps. En oo vielä saanu vastausta ootko ottanut sen kuvan sieltä pois. Enkä lue ylilautoja, jos en alilautojakaan, mutta joku siellä oli nimellä ja muilla tunnisteilla haukuttu, luin tänään. Onko sulla tietoa siitä?

        Olisi kiva kun olisi kaveri, joka puolustaisi mua ihan vaan vaikka vanhojen muistoksi. Ja pyytäis poistamaan kaikki paskat, kun niitä näkee jossain. Rakkain terveisin raskasta työtä lapsesta tehnyt paksukäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurisinisilmäiselle.
        En kaipaa kultsipuppeliihkuliirumlaarumia, vaan hellää, rauhallista, huumorintajuista, halaavaa miestä. Seksi ei ensisijalla, muut arvot ensin. Ja tunnistin vinoilusi, enkä noteeraa, olen huvittunut lähinnä niistä ns. ihkuavauksista. terveisin tunteva ihminen, joka avaa , jos avaa otsikot, leikkiähän ne on ja joskus sitä itseäänkin ,jota paskaksi kutsutaan.

        ps. En oo vielä saanu vastausta ootko ottanut sen kuvan sieltä pois. Enkä lue ylilautoja, jos en alilautojakaan, mutta joku siellä oli nimellä ja muilla tunnisteilla haukuttu, luin tänään. Onko sulla tietoa siitä?

        Olisi kiva kun olisi kaveri, joka puolustaisi mua ihan vaan vaikka vanhojen muistoksi. Ja pyytäis poistamaan kaikki paskat, kun niitä näkee jossain. Rakkain terveisin raskasta työtä lapsesta tehnyt paksukäsi.

        ”ps. En oo vielä saanu vastausta ootko ottanut sen kuvan sieltä pois. Enkä lue ylilautoja, jos en alilautojakaan, mutta joku siellä oli nimellä ja muilla tunnisteilla haukuttu, luin tänään. Onko sulla tietoa siitä?” aah hah haa, epäilemättä tämäkin trolliherutus menee jollekin alikehittyneelle läpi.


    • Anonyymi

      No kun se on vaan semmone... ja sit kaikki paikat on ihan hunajassa.

      • Anonyymi

        Maija mehiläinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maija mehiläinen?

        Kalle Kimalainen.
        Hups yks ii tippukin tosta pois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalle Kimalainen.
        Hups yks ii tippukin tosta pois...

        Sano kirjain


    • Anonyymi

      Oikea suora.

    • Anonyymi

      Silmät, katse, ääni, olemus, puhetapa, tunne, kaikki.

    • Anonyymi

      Iskut vyön alle. Sanoilla ja teoilla ja ristiriitaisuudella.

    • Anonyymi

      se kattoo siihen tapaan ettei tiedä mitä se sillä tarkoittaa, tekee mieli rukoilla polvillaan armoa ja lopettaa tämä kärsimys

    • Anonyymi

      Kun hän tarjoo alkoholia liikaa.

      • Anonyymi

        😂😂


    • Anonyymi

      Tunnehan se on siinä vaiheessa kun emootiot valtaa ihmisen olotilan, kemiaa se on, kemiaa. :)

    • Anonyymi

      APlle vastaus; mä en tiedä. Tosi moni asia.

      Se on kummallinen mies. Sillä on paljon kaikenlaisia kavereita, hirvittävästi naispuolisia myös. Se on komea, sulavaliikkeinen ja tilan halutuunottava. Hyvin puoleensavetävä. Silti siinä on jännä fiilis, että tilanne ei ehkä etene päätyyn sen kanssa vaikka lupaus leijuu sen ympärillä.
      Se osaa olla huumaavan taitava, ainakin naisille ja saada ne aivan pyörryksiin.

      Se tuntuu siltä, että siltä puuttuu jotain, että se on etsinyt tosi pitkään ja monista silmistä jotakin sitä löytämättä, ja ei jaksa enää etsiä. Siltä, että henki kulkee ja sydän lyö, mutta rakkaus on väsynyt. Se on odottanut niin kauan, että on tottunut siihen.

      Sillä on lempeä ääni, se on lempeä ja hellä mies, mutta tuntuu samalla vähän surulliselta ja vihaiselta. Kun se katsoo, näkee kuinka se ajattelee paljon ja hetkessä. Se on fiksu. Todella fiksu.

      Ehkä se mitä kysyit AP, on, että miltä se tuntuu. Miltä se mies tuntuu, kun sydämellä tunnustelen.

      • Anonyymi

        Ohhoh. Kuvailit mut isoin osin mutta pettymykset parisuhdeasioissa on mulle tuntemattomia ja olen kaikkea muuta kuin surullinen, aidosti. Ärtyneisyyttä koen lähinnä hyvin väsyneenä ja väsyn eniten, öh, miten tän muotoilen, toistuvista kontaktin- tai yhteydenotoista.

        T. kunhan sivusta kommentoin ja vielä on vähän olutta jäljellä, jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Kuvailit mut isoin osin mutta pettymykset parisuhdeasioissa on mulle tuntemattomia ja olen kaikkea muuta kuin surullinen, aidosti. Ärtyneisyyttä koen lähinnä hyvin väsyneenä ja väsyn eniten, öh, miten tän muotoilen, toistuvista kontaktin- tai yhteydenotoista.

        T. kunhan sivusta kommentoin ja vielä on vähän olutta jäljellä, jee

        Veikkaan, että sopii aika moneen mieheen kuvauksena, niin täällä (palstalla) kuin maan päällä.

        Jos olet säästynyt pettymyksiltä parisuhteessa, tosi hieno juttu sulle.

        Se, että mies saa mut kaipaamaan tai heikottaa polvia, ei tarkoita että jotain tapahtuisi. Tai että ottaisin yhteyttä. Miksi ottaisin? Tai no, syitä olisi muttei yhteydenottoja tule.

        Hän tuntuu tuolta miltä kirjoitin. Kaivata voi myös tavoittelematta.

        Sen pituinen se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että sopii aika moneen mieheen kuvauksena, niin täällä (palstalla) kuin maan päällä.

        Jos olet säästynyt pettymyksiltä parisuhteessa, tosi hieno juttu sulle.

        Se, että mies saa mut kaipaamaan tai heikottaa polvia, ei tarkoita että jotain tapahtuisi. Tai että ottaisin yhteyttä. Miksi ottaisin? Tai no, syitä olisi muttei yhteydenottoja tule.

        Hän tuntuu tuolta miltä kirjoitin. Kaivata voi myös tavoittelematta.

        Sen pituinen se.

        Veikkauksesi on pahasti pielessä, pardon my french, mutta näin on.


      • Anonyymi

        Se on kunnon alfauros ja olet vain yksi naaras jolla pimppa kostuu.

        Ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kunnon alfauros ja olet vain yksi naaras jolla pimppa kostuu.

        Ei mitään muuta.

        Sellainenko ihan alfa olet?🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kunnon alfauros ja olet vain yksi naaras jolla pimppa kostuu.

        Ei mitään muuta.

        Näinhän se on. "Hopeaselkä" .


    • Anonyymi

      Ihan sairaan kauniit silmät.
      Niihin mä ihastuinkin (6v sitten).

    • Anonyymi

      hyvää huomenta,sisäinen kauneus on valttia,ei tartte näytellä,saa olla oma itsenssä.hyvää viikonloppua,

    • Anonyymi

      Pahanhajunen hengitys, ja nalkutus saattaa viedä tajun.

    • Se että hän on kaksoisliekkini.

      • Anonyymi

        Jaa no miten se ilmenee, tässä toisen miehen lapsivaimossa? Mitä puolia hän lapsivaimo sinusta heijastelee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no miten se ilmenee, tässä toisen miehen lapsivaimossa? Mitä puolia hän lapsivaimo sinusta heijastelee?

        En ole sen kummemmin asiaa tutkinut. Meidän ei ollut ilmeisestikään tarkoitus muuta kuin kohdata kerran. Tulla tietoiseksi toisistamme. Polut johti eri teille melko pian sen jälkeen. Toisen miehen lapsivaimo?! Mitä ihmettä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole sen kummemmin asiaa tutkinut. Meidän ei ollut ilmeisestikään tarkoitus muuta kuin kohdata kerran. Tulla tietoiseksi toisistamme. Polut johti eri teille melko pian sen jälkeen. Toisen miehen lapsivaimo?! Mitä ihmettä?

        Niin ja saihan se kohtaaminen myös aikaan kasvua ja kehitystä, molemmissa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin ja saihan se kohtaaminen myös aikaan kasvua ja kehitystä, molemmissa.

        Millaista kasvua ja kehitystä olet sitten itsessäsi havainnut? Eksponentiaalisesti räjähtäneet trollailut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaista kasvua ja kehitystä olet sitten itsessäsi havainnut? Eksponentiaalisesti räjähtäneet trollailut?

        Ne olkoon vain minun itseni tiedossa. En ole täällä trollaillut muuten yhtään...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ne olkoon vain minun itseni tiedossa. En ole täällä trollaillut muuten yhtään...

        Se piti oikeasti olla kasvua ja muutosta. Muutos oli aika raju, minkä se sai aikaa minussa. Maksoin siitä myös kovan hinnan henkisesti. Eikä siitä ole ihan täysin toipunut vieläkään, jos koskaan. Asia olisi mennytkin ihan eritavalla, jos hän olisi heti kertonut olevansa varattu... Mutta kaikki meni kuten meni, ja johti siihen mihin johti. ⚜️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ne olkoon vain minun itseni tiedossa. En ole täällä trollaillut muuten yhtään...

        Valehtelee valetta valepukki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelee valetta valepukki.

        Mitään valehtele. En pidä valehtelusta. Onko se trollaamista, kun toivotan hyvää huomenta tai muuta vastaavaa?

        Hän on ihana, se on pakko taas todeta. Hän vaan on. Olen hänen faninsa. Salainen ihailija. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se piti oikeasti olla kasvua ja muutosta. Muutos oli aika raju, minkä se sai aikaa minussa. Maksoin siitä myös kovan hinnan henkisesti. Eikä siitä ole ihan täysin toipunut vieläkään, jos koskaan. Asia olisi mennytkin ihan eritavalla, jos hän olisi heti kertonut olevansa varattu... Mutta kaikki meni kuten meni, ja johti siihen mihin johti. ⚜️

        Mihin se sitten johti? Sinun läsnäoloosi palstalla puhisemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se sitten johti? Sinun läsnäoloosi palstalla puhisemaan?

        Johti se siihenkin ja paljon muuhunkin. En viitsi tässä kertoa kuitenkaan tarkemmin. Sanon vain, että löysin itseni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Johti se siihenkin ja paljon muuhunkin. En viitsi tässä kertoa kuitenkaan tarkemmin. Sanon vain, että löysin itseni.

        PalstaRinssi on kuin miespuolinen minä. Siis ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon kaiken. Vau! Ainoa poikkeus on se, että minä hannasin ja valikoin toisen. Mutta allekirjoitan tuon "oli tarkoitus kohdata kerran" ja myös tuon kasvua ja kehitystä kohdan allekirjoitan ihan täysin. Ja nyt tuntuu, että tuo toinen olisi se minun kaksoisliekki.
        Noh mitäpä tässä enää voi. Kärvistellään nyt ja ehkäpä joskus sitten...


      • Anonyymi kirjoitti:

        PalstaRinssi on kuin miespuolinen minä. Siis ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon kaiken. Vau! Ainoa poikkeus on se, että minä hannasin ja valikoin toisen. Mutta allekirjoitan tuon "oli tarkoitus kohdata kerran" ja myös tuon kasvua ja kehitystä kohdan allekirjoitan ihan täysin. Ja nyt tuntuu, että tuo toinen olisi se minun kaksoisliekki.
        Noh mitäpä tässä enää voi. Kärvistellään nyt ja ehkäpä joskus sitten...

        Aika kiva. Näinhän se menee, mutta kalsoisliekit ovat erottamattomia. Tulee vielä aika kun ne kohtaa uudelleen. Vaikka siihen menisi tuhat vuotta. Näin uskon.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Aika kiva. Näinhän se menee, mutta kalsoisliekit ovat erottamattomia. Tulee vielä aika kun ne kohtaa uudelleen. Vaikka siihen menisi tuhat vuotta. Näin uskon.

        Totta tuokin.
        Pitäisi koittaa kerätä rohkeutta ottaa yhteyttä joskus ettei tarvitse odottaa tuhatta vuotta. Pallo jäi minulle. Minua ei ole koskaan torjuttu, koska olen itse ollut se torjuja. Nyt pelkään, että hän torjuu minut ja en siksi uskalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin.
        Pitäisi koittaa kerätä rohkeutta ottaa yhteyttä joskus ettei tarvitse odottaa tuhatta vuotta. Pallo jäi minulle. Minua ei ole koskaan torjuttu, koska olen itse ollut se torjuja. Nyt pelkään, että hän torjuu minut ja en siksi uskalla.

        Hylätyksi tulemisen pelko se aina on esteenä. Toivottavasti joskus uskallat, tai sitten kohtaat hänet uudelleen ja käyt sanomassa hänelle hei. Etukäteen ei voi tietää, miten toinen reagoi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hylätyksi tulemisen pelko se aina on esteenä. Toivottavasti joskus uskallat, tai sitten kohtaat hänet uudelleen ja käyt sanomassa hänelle hei. Etukäteen ei voi tietää, miten toinen reagoi.

        Asutaan nykyään eri kaupungissa, mutta kohtalo heitti mun työt sinne missä asuu. Katsotaan miten käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutaan nykyään eri kaupungissa, mutta kohtalo heitti mun työt sinne missä asuu. Katsotaan miten käy

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa, sinä tulet kaupungista paikkaan, työpaikkaasi, mikä ei ole kaupunki. Se on neidin momia diedoja vaan ilmotuksessa.......
        Älä huora yhtää rupee köyhäilee, oot oikias paikas
        Terveisin.haistapaska kaupunkines
        Moro
        https://m.youtube.com/watch?v=aYDfwUJzYQg


    • Anonyymi

      Kaivatussani pistää tussu.

    • Anonyymi

      Kuluneet nivelet.

    • Anonyymi

      Silmät

      • Anonyymi

        Minkä väriset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset?

        Siniset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset

        Mikäs niissä aiheuttaa moisen reaktion? Kuinka läheltä olet katsellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs niissä aiheuttaa moisen reaktion? Kuinka läheltä olet katsellut?

        Läheltä. Hän sanoi mua ihanaksi, katsoi niillä suurilla silmillä ja tarttui kädestä. Tuntui hyvältä. Sit katosi.


    • Anonyymi

      Minä vain itkisin sen naisen seurassa koko ajan. Liikuttuisin hänen rakkaudestaan jos rakastaisikin minua, sillä tavalla ettei odota minun olevan mikään sankari vaan ihan kaikesta huolimatta. Rakkaus, jos sitä on.

      • Anonyymi

        Voi mies rakas. Aloin itkemään kun luin tämän. Rakastan sinua, vaikka olisi ja tulisi mitä. Otan sinut vastaan sellaisena kuin olet En odota sinulta mitään, koska jos meillä rakkaus, meillä on kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mies rakas. Aloin itkemään kun luin tämän. Rakastan sinua, vaikka olisi ja tulisi mitä. Otan sinut vastaan sellaisena kuin olet En odota sinulta mitään, koska jos meillä rakkaus, meillä on kaikki.

        Nää sinun itsellesi kirjoittelut on mies aika teinien hommaa


    • Anonyymi

      Se mies. Se on se. Se mies. Se on se.

    • Anonyymi

      No se tietenkin, jos joutuu kantamaan naista kynnyksen yli. Heh

    • Anonyymi

      Semmonen pelimies ku on niin kyllä se polvia heikotti kun silmät aukeni.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe