En tiedä tulevan lapsen isää..

Anonyymi

Paha tilanne. Tein tänään aamulla clearblue raskaustestin jonka tulos oli positiivinen. Raskautta näkyi olevan edennyt 2-3 viikkoa. Viime kuussa erosimme miesystäväni kanssa ja olimme hetken erossa. Sillä välin minulla oli yksi yhden illan juttu.. näimme kuitenkin tuon aijemman kumppanin kanssa ja harrastimme seksiä kun ilmapiiri oli rauhoittunut. En tiedä siis kumman lapsi on, miesystävä on joskus sanonut että luulee ettei välttämättä voi saada lapsia mutta sitä ei ole todistettu. Palasimme yhteen ja hetken aikaa kaikki meni hyvin kunnes aloin huomaamaan oireita ja tein testin, plussan. Ajattelin heti että miesystävälle tietenkin, mutta sitten aloin laskemaan ajankohtaa ja voin sanoa että se voi olla kumman vain.. mitä teen? Raskaudesta kyllä olen kertonut mutta en asiasta että olen ollut myös toisen kanssa. Olisi itsekästä jättää kertomatta mutta valehtelisin jos väittäisin ettei asia ole käynyt mielessä.. en tiedä yhtään miten reagoisi tuohon.. toinen isä vaihtoehto tuskin olisi lapsen kanssa tekemisissä jos kertoisin hänelle.

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kyllä ole siis täysin varma päätöksestäkään minkä teen.. mutta ajatus sen pitämisestä tuntuu myös sydäntä lämmittävältä.. en vain tiedä

    • Anonyymi

      Miestä et saa synytämällä lasta/ tai takaisin. ihan turha kuvitella . Miksi tekisit lapsen jota ei suuniteltu? Miksi et yhden illan jutun jälkeen, jos et käyttänyt ehkäisyä Hakenut terveys asema Katumus pillerit?Ajatus ja todellisuus on kaksi eri asiaa.Hakeudu heti abortin.

    • Anonyymi

      Jos otat vastaan lapsen niin lapsen on saatava tietää kuka on isä, sitä ei voi salailla, jos vaikka tapahtuu jokin vakava sairaus jossa DNA on ratkaiseva asia että tulee terveeksi niin olisiko silloin vielä vaikeampi kertoa totuus ,
      Vaikeita juttuja nämä ovat varmasti. Siksi olisi suojattava itseään ei toivotuilta raskauksista

    • Anonyymi

      Avoimuus ja rehellisyys kannattaa mielestäni. Vaikea ennustaa kuinka käy suhteelle.
      Olet saamassa lapsen ja se on iso asia. Voi olla ettei toista tilaisuutta tule joten aborttia en suosittelisi. Asioilla on tapana järjestyä. Ehkä näin oli tarkoitus tapahtua koska kerroit ettei miesystäväsi välttämättä voi saada lapsia? Myöhemmin olisitte ehkä joutuneet miettimään lapsettomuusklinikalla ratkaisua jos perheenlisäystä olisitte kaivanneet. Tai eihän sitä tiedä vaikka miehesi saakin laitettua alulle lapsia ettekä klinikan apua tarvitse myöhemminkään? Ja toisaalta jos mies ei lasta halua varmaan pärjäät ilman häntäkin lapsesi kanssa. Ihan hyvin on tukea ja apua saatavilla tarvittaessa. Kuuntele sydäntäsi eläkä anna kenenkään painostaa sinua.
      Nyt varaamaan aikaa neuvolaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe