Lähestyminen

Anonyymi

Miten toivoisit, että kaipauksen kohde lähestyisi sinua? Mitä hän sanoisi tai tekisi, että se olisi juuri sitä mitä toivot?
Tällainen nyt tuli mieleen. Vastailen itsekin tähän myöhemmin, kun pohtinut oikeeta vastausta hetken 😊

103

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rölli vois tehä näin:

      Sormus povitaskussa polvistuen ja sanoen; eiköhän tässä olla mietitty ja hukattu aikaa ihan tarpeeksi monta vuotta. Otetaanko viimein spurtti, näiden 10 vuoden etanoinnin jälkeen.

      • Anonyymi

        Sormuksen saa pois sormesta ja avioliiton voi purkaa. Miksi hätäillä niiden kanssa. Ei se ole mikään ikuinen lupaus nykypäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormuksen saa pois sormesta ja avioliiton voi purkaa. Miksi hätäillä niiden kanssa. Ei se ole mikään ikuinen lupaus nykypäivänä.

        Tiedän. Mä kun oon kuuluisa tulisuudesta täälläkin niin arvaas miten miehille käyny in real life kun mun kans temppuillu ja huonosti kohdellu.

        Sormus on lentäny mun sormesta pusikkoon tai rappukäytävään ja mä lähteny meneen.

        Mies jääny miettiin kumman perään lähtee. Sormuksen joka muutaman satasen arvoinen vai mun.

        Se oli tyhjentävää kun se etsi sormuksen ja sit vasta ”rakas rakas, älä nyt. Puhutaan”

        Mä myös kolmet kihlat purkanu vttumaisten tai naisten perässä juoksevien miesten takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Mä kun oon kuuluisa tulisuudesta täälläkin niin arvaas miten miehille käyny in real life kun mun kans temppuillu ja huonosti kohdellu.

        Sormus on lentäny mun sormesta pusikkoon tai rappukäytävään ja mä lähteny meneen.

        Mies jääny miettiin kumman perään lähtee. Sormuksen joka muutaman satasen arvoinen vai mun.

        Se oli tyhjentävää kun se etsi sormuksen ja sit vasta ”rakas rakas, älä nyt. Puhutaan”

        Mä myös kolmet kihlat purkanu vttumaisten tai naisten perässä juoksevien miesten takia

        Millä tavalla sinä naisena esiintyvä mies koet tarkalleen ottaen tulleesi tunnetuksi ja vieläpä jossain näinkin merkittävässä paikassa kuin suomi24? Retorinen kysymys ei tähdännyt kenenkään loukkaamiseen, näin ei kannata kokea jos ei halua paljastua ynnä muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sinä naisena esiintyvä mies koet tarkalleen ottaen tulleesi tunnetuksi ja vieläpä jossain näinkin merkittävässä paikassa kuin suomi24? Retorinen kysymys ei tähdännyt kenenkään loukkaamiseen, näin ei kannata kokea jos ei halua paljastua ynnä muuta

        Varustaudu sitten siihen eimia et kun lääpit mua niin viillän pimppas siihen kuntoon et muistat ikuisesti mua sillä lähennees.

        Et meinaan mun seksuaalisen ahdistelun jälkeen tuu pystyyn pimpallas enää ikinä seksiin.

        Varmistan sen et kaikki alapäässäs menee leikkurin läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sinä naisena esiintyvä mies koet tarkalleen ottaen tulleesi tunnetuksi ja vieläpä jossain näinkin merkittävässä paikassa kuin suomi24? Retorinen kysymys ei tähdännyt kenenkään loukkaamiseen, näin ei kannata kokea jos ei halua paljastua ynnä muuta

        Koska seksuaalinen ahdistelu on rikos mua kohtaan, niin sun sisemmät ja ulommat häpyhuulet kokee silvonnan ja emättimes ommellaan umpeen teräslangalla ja pikaliimalla.

        Lisäksi kaikki häpykarvas poltetaan ja viimesenä koko tussus valellaan syövyttävällä aineella

        Tuut muistaan eimia ikuisesti sen hetken kun yritit väkisin lähennellä mua täällä ”miehenä”

        Mua et raiskaa ilman että saat siitä kärsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Mä kun oon kuuluisa tulisuudesta täälläkin niin arvaas miten miehille käyny in real life kun mun kans temppuillu ja huonosti kohdellu.

        Sormus on lentäny mun sormesta pusikkoon tai rappukäytävään ja mä lähteny meneen.

        Mies jääny miettiin kumman perään lähtee. Sormuksen joka muutaman satasen arvoinen vai mun.

        Se oli tyhjentävää kun se etsi sormuksen ja sit vasta ”rakas rakas, älä nyt. Puhutaan”

        Mä myös kolmet kihlat purkanu vttumaisten tai naisten perässä juoksevien miesten takia

        Nuo kundit ovat selvinneet voittajina . Olisithan ollut lirisin moka .


    • Anonyymi

      saitteko vastattua... minulta poistettu jo 3 viestiä

    • Anonyymi

      Sillain että sovitaan koska nähdään. Ja kun se on tehty, molemmilla on koko päivä ja yö ja seuraava päivä ja yö varattu meille. Eli heti huomenna. Soitetaan. Voit kysyä vaikka että mitä eilen tapahtu. Mä kerron että hermostuin holtittomasta käytöksestä ja siitä riemu repes. Ja unohdetaan se asia ja sovitaan missä nähdään.

      • Anonyymi

        Tai soitat jo heti ja kysyt mitä tänään tapahtu. Sitten sovitaan missä nähdään


    • Anonyymi

      Mulle on AIVAN sama miten,jos vaan ottaisi yhteyttä 😊

      • Anonyymi

        Ei tuo tutustuminen pelkkien tekstiviestien tai mesen välillä kovin vaikeaa luulisi olevan.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään odotuksia eikä toivomuksiakaan, muuta kuin että ehkä me vielä joskus saadaan toisiamme rakastaa. Tiedoksi naiselle.

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Sama toivomus olisi miehelle naiselta.


      • Anonyymi

        Saadaan saadaan, mehän rakastetaan jo.


    • Anonyymi

      Ihmisten kannattaisi ensimmäiseksi hyväksyä se tosiseikka, että siitä kasvokkain puhumisesta tai lähestymisesä ei tule yhtään mitään. Sitten rustata sille kaipauksen kohteelle kirje tai lähettää sähköpostia. Kaikista helpointa. Mutta sen sijaan ihmiset rustaavat anonyymille palstalle järjetöntä skeidaa ja elävät mielikuvituksen varassa vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Jep jep ja toiset surulliset lueskelee näitä kirjoituksia ja vedätyksiä ym teatterisraamoja vuodesta toiseen kuin olisi oikein tottakin nämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep ja toiset surulliset lueskelee näitä kirjoituksia ja vedätyksiä ym teatterisraamoja vuodesta toiseen kuin olisi oikein tottakin nämä

        Jos en tarkoita juuri tätä aloitusta tai sen vastauksia niin muuta hevonkukkua löytyy kyllä pilvin pimein yksinkertaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos en tarkoita juuri tätä aloitusta tai sen vastauksia niin muuta hevonkukkua löytyy kyllä pilvin pimein yksinkertaisille

        Mutta muutenhan teillä ei olisi mitään, mistä tuntea perusteetonta ylemmyydentunnetta??


    • Anonyymi

      Voisi lähettää viestiä tai soittaa. Siinä pienen ajatuksenvaihdon jälkeen sitten katsotaan että mitä seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Yhdyn tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyn tähän.

        Yhdyn JIIhin 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyn JIIhin 😍

        Jos olet ihana M-nainen, niin mielelläni sinuun yhtyisin. 😘


    • Anonyymi

      Toivoisin että hän avautuisi, jos nyt vielä jotain on mielen päällä. Viesti, murtaisi tämän jään.

      • Anonyymi

        Joka on ainoastaan mielikuvitusta sun pään sisällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka on ainoastaan mielikuvitusta sun pään sisällä!

        Ei vaan sinun. Sivusta


      • Anonyymi

        Olet kykenemätön itse kirjoittamaan viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka on ainoastaan mielikuvitusta sun pään sisällä!

        Perusteleppa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinun. Sivusta

        Käy vähän sääliksi tuota julistajaa, selvästi sekaisin. Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Ihan sama miten kunhan siitä kävisi ilmi, että kiinnostukseni on tervetullutta ja saan lähestyä tunteineni eikä vaan tuttavana.

    • Anonyymi

      Mikä tahansa pienikin ele riittäisi.

    • Anonyymi

      Eipä sitä kauheasti kannata etukäteen suunnitella. Molemmat kuitenkin vaikuttavat tilanteessa ja etukäteen ei voi tietää mitä toinen missäkin tilanteessa sanoo. Pääasia, että tavataisiin niin, että hän aloittaa sanomalla moi ja olemalla lähellä niin kauan, että älyän hänen olevan hän.

      • Anonyymi

        Viesti on arvostava ja siten ainoa oikea vaihtoehto lähestyä. Piste


      • Anonyymi

        Olen kivikasvoinen juromestari. Ei ikinä onnistu tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kivikasvoinen juromestari. Ei ikinä onnistu tuo.

        Ei kai sillä kasvojen ilmeellä ole mitään väliä jos sanoo moi. Sitä voi harjoitella kotona peilin edessä. Sääli jos olet hän. Silloin ei tule mistään mitään koska muuta tapaa edetä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sillä kasvojen ilmeellä ole mitään väliä jos sanoo moi. Sitä voi harjoitella kotona peilin edessä. Sääli jos olet hän. Silloin ei tule mistään mitään koska muuta tapaa edetä ei ole.

        Toivon myös että en ole hän. Että kaikki onnistuu teillä hyvin.


    • Anonyymi

      Toivoisin että joku hurmaava prinssi kopsuttelee hevoskärryillä herättämään minut ikiunesta suudelmalla. Sitten sanoisi että alahan joutua jotta pääsemme kohti auringonlaskua ja tule linnaani jossa on pari hiirtä ja lintuja jotka ovat seuranasi silloin kun teen töitä edustaessani maailman ympäri prinssinä. Saat kruunun ja puoli valtakuntaa. Noita on tietysti jo kukistettu kun hän on taikonut ympäri linnaa kurtturuusuja jotka kasvoivat vaitoimenaan sänkyni ympärilläni eikä ulos pääsyä ollut ennen kuin rinssi saapui viitta hulmuten hakemaan minua. Tietysti kävisimme vielä ohimatkalla linnaan jossain kaupassa hakemassa eväitä, makkaraa, juotavaa ja grillivihanneksia näin loppukesän kunniaksi.

      • Anonyymi

        Miksi puhut itsestäsi mies kuninkaallisessa kontekstissa onko sulla joku pahempikin alemmuuskompleksi?


    • Anonyymi

      Minä olen jo luopunut toivosta kaipaamani miehen suhteen, niin en osaa enää edes odottaa mitään tapahtuvaksi.
      En osaa sanoa mikä olisi oikea tapa/paikka lähestyä.
      Tietysti aina parempi, jos on vähemmän ylimääräisiä silmäpareja ympärillä. Jos muutenkin ujostuttaa ja menee hämilleen toisesta, niin itsellä ainakin vain vaikeuttaa asiaa se, jos ympärillä kaikki tuijottaa, että saako tuo sanaa suustaan vai ei.
      Some viesti tietysti olisi turvallinen vaihtoehto. Siinä saisi myös itse aikaa keskittyä mitä/miten vastaa toiselle.
      Erikoisempia, mitä ei jokapäivä tule vastaan, niin voisi olla vaikka kirje/kortti.
      Ainahan se positiivista olisi, jos se olisi jotain sellaista, mistä oikeasti myös huomaa toisen kiinnostuksen, että asiaan on panostettu edes hieman. Jos tulisi sellainen olo, että on ns. "erityinen", eikä vain joku, joka nyt sattuu vastaan tulemaan silloin, kun tekee mieli.

    • Anonyymi

      Minä ja hän. Hän ja minä. Ihan sama mitä tehdään niin kumpikaan ei sano sitä. Molemmat näkee toisesta, että tässä se on, käsinkosketeltava molemminpuolinen ihastus, mutta siitä ei puhuta.

      • Anonyymi

        Tuttu juttu. Silloin tällöin tavataan. Kummallakin tuntuisi olevan tunteita toistaan kohtaan, mutta ei saada sanotuksi.


    • Anonyymi

      Mieluiten on lähestymättä niin on jotain kauniita muistojani jäljellä miksi kaivata

    • Vaikuttaa sille ettei lähesty, joten en viitti leikkiä edes ajatuksella. :)

      • Anonyymi

        Mistä näin päättelet 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin päättelet 🤔

        No ei tartte olla ruudinkeksijä, kun päättelee jotain havaittavissa olevaa. Radiohiljaisuus. Välttely. Piiloutuminen. :)

        Mutta mä katoan nyt nukkumaan ja palstoilta joksikin aikaa. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin päättelet 🤔

        Käytäks ihan tosissaan aikaa jonkun henkilön analysoimiseen palstan provohahmojen ja siten eitodellisten henkilöiden kautta? Aika halpamaista ja utopistista käyttäytymistä sanoisin minä.


      • Anonyymi

        Mitä jos hänkin ajattelee samalla tavalla? Olette siis jumissa loppuelämän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos hänkin ajattelee samalla tavalla? Olette siis jumissa loppuelämän.

        No sitten me ollaa, kun en saa häneen mitenkään yhteyttäkään. Ja se on hänen päätös.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No sitten me ollaa, kun en saa häneen mitenkään yhteyttäkään. Ja se on hänen päätös.

        Nyt meni hämäräksi. Eikö sun avopuoliso olekaan sun ihastus?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No sitten me ollaa, kun en saa häneen mitenkään yhteyttäkään. Ja se on hänen päätös.

        Blokannut sinut? Vai ei muuten vastaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Blokannut sinut? Vai ei muuten vastaa?

        Juu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni hämäräksi. Eikö sun avopuoliso olekaan sun ihastus?

        Ei, vaan rakastus. Ja kaivattua kaipaan muusta syystä, kun romanttista suhdetta penäten. Tykkäsin vaihtaa kuulumisia.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei, vaan rakastus. Ja kaivattua kaipaan muusta syystä, kun romanttista suhdetta penäten. Tykkäsin vaihtaa kuulumisia.

        Kaivatahan voi ihmistä siksikin, että on ollut hyvä vuorovaikutus ja tykkää ihmisestä seurana ja keskustelukumppanina.

        Ihastus on asia mikä rauhoittuu, mutta ihmisestä pitäminen ei sen myötä katoa. Ette oo ikinä kuullut, et ihmiset vois olla kavereita myös ihastuksen jälkeen?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kaivatahan voi ihmistä siksikin, että on ollut hyvä vuorovaikutus ja tykkää ihmisestä seurana ja keskustelukumppanina.

        Ihastus on asia mikä rauhoittuu, mutta ihmisestä pitäminen ei sen myötä katoa. Ette oo ikinä kuullut, et ihmiset vois olla kavereita myös ihastuksen jälkeen?

        Ilman taka-ajatuksia vieläpä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu.

        Voihan olla, että hän ei koe mua niin kiinnostavaksi millään tasolla kaveriksikaan tai ei luota muhun syystä tai toisesta tai ei vaan halua tuttavia tällä tavalla elämäänsä tai tuttuja on jo liikaa. Tai olen loukannut häntä jotenkin käsittämättä miten, mutta kuiteskin.

        Ei ihmisiä blokata huvikseen, joten jään epätietoisuuteen miksi blokkas, mutta oletan et joku hyvä syy. Ja tyydyn siihen, vaikka keljuttaa, mut keljutuskin alkaa olla voitonpuolella.

        Pääasia et hän yhä hymyilee ja mustekalakin hymyilee. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ilman taka-ajatuksia vieläpä.

        Ei sellaista olekaan. Kerran ihastunut, aina ihastunut. Jotain jää muhimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista olekaan. Kerran ihastunut, aina ihastunut. Jotain jää muhimaan.

        Joo se jokin on aina siellä olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista olekaan. Kerran ihastunut, aina ihastunut. Jotain jää muhimaan.

        No eihän siinä sitten. Antaa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo se jokin on aina siellä olemassa.

        Realismi voi tiputtaa ihastuksesta ulos. Ei ole noin mustavalkoista. Kun oppii oikeesti tuntee toista, voi olla ettei ihastuminen vaikuta enää, vaan realismi tulee tilalle.

        Ihastuminen on kaikissa suhteissa hetken huumaa. Ja kaikissa suhteissa se myös realisoituu ja huuma hiipuu. Fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni hämäräksi. Eikö sun avopuoliso olekaan sun ihastus?

        Kommunikoitko sinä ihan tosissasi tämän satudedän kanssa ja pistät korvan taakse mitä se milloinkin kertoilee? Tuolle ei voi olla muuta selitystä kuin se, että koet tämän kyseisen kirjoittelijan joksikin tietyksi henkilöksi jolta tenttaat erinäisiä asioita joista mahdollisesti selvittelet ihan tohkeissasi muille.


      • PALSTANVALTAAJA
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunikoitko sinä ihan tosissasi tämän satudedän kanssa ja pistät korvan taakse mitä se milloinkin kertoilee? Tuolle ei voi olla muuta selitystä kuin se, että koet tämän kyseisen kirjoittelijan joksikin tietyksi henkilöksi jolta tenttaat erinäisiä asioita joista mahdollisesti selvittelet ihan tohkeissasi muille.

        Mikä sitten mahtaa olla sinun syy seditellä tätejä?


    • Anonyymi

      En halua enää mitenkään että kukaan lähestyy, olen päässyt yli ikävästä ja kaipauksesta. Olen palannut entiseen moodiin, ja se on erittäin hyvä asia itselle. Pystyn nyt lähestymään palstan sijaan, oikeita live ihmisiä.

    • jos haluaisi koskaan lähestyä (hypoteettisesti), niin ihan vaan olemalla oma iloinen itsensä. Tekemällä vaikka tikusta asiaa. Kyselemällä kaikkea. Hymyillen ja katsomalla silmiini. Olisin hetkessä sulaa vahaa ja toivottavasti en katoaisi mihinkään lattian rakoseen.

    • Anonyymi

      Se tunne kun tiedät viimein ettei kukaan kaipaa sua tai lähentymistä, vaan päinvastoin... 🤔

    • Anonyymi

      Ei ole sitä kaipauksen kohdetta vieläkään näin vuosiin, mutta eihän tässä niikää kiire, väistämätonta on turha odottaa tai paeta.

    • Anonyymi

      Nähtäisiin nyt ensiksi edes jossain!!!!

    • Anonyymi

      Kunhan lähestyisi. Niin ja mieluiten tietysti ihan selvänä.

      • Anonyymi

        Ja tuokin oli vain toive. Kunhan ottaisi yhteyttä ja ilmaisisi siten, että merkitsen edes jotakin. Kiduttavinta on se, kun epäilen ettei välitä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuokin oli vain toive. Kunhan ottaisi yhteyttä ja ilmaisisi siten, että merkitsen edes jotakin. Kiduttavinta on se, kun epäilen ettei välitä ollenkaan.

        Hän voi epäillä samaa sinusta kun et ota yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän voi epäillä samaa sinusta kun et ota yhteyttä.

        Minä en ole se, joka kertoo toisista "hoidoistaan" seksin jälkeen. Hän on saatanan lähettiläs, joka on lähetetty minua piinaamaan ja tuhoamaan elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole se, joka kertoo toisista "hoidoistaan" seksin jälkeen. Hän on saatanan lähettiläs, joka on lähetetty minua piinaamaan ja tuhoamaan elämäni.

        Koskevatko kaikki nämä mainitsemasi tapahtumat samaa todellisuusrakennelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskevatko kaikki nämä mainitsemasi tapahtumat samaa todellisuusrakennelmaa?

        Kohtuuttoman kovasti on onnistunut loukkaamaan. Enkä pysty irrottautumaan siltikään, vaan joudun nielemään kaiken. Huumoriksi laittoi senkin, kun aamulla nukkumattoman yön jälkeen lähdin pois. Mietin, miksi haluaa satuttaa, en ymmärrä. Kuinka helppoa onkaan satuttaa, kun tietää toisella olevan tunteita. Ei ollenkaan kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. Siksi olen nyt miettinyt, onko hänet lähetetty koettelemaan minua. Kaikki tuntui niin hyvältä silloin, ennen kuin avasi suunsa. Sain nukkua toisella pedillä, koska "vain rakastuneena haluaa nukkua toisen lähellä". Meillä on mielestäni paljon yhteistä, mutta kipinä hänen puoleltaan puuttuu. Olen yrittänyt kiinnostua muista, muttei se onnistu, aina palaan häneen. Liian paljon itkua ja surua yhden ihmisen takia. Liian kauan.


    • Anonyymi

      Osais nyt vastata edes yksinkertaiseen viestiin.. ei vaan osaa. Siispä luovuttelen pikkuhiljaa ja siirryn eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ihan sama millä tavalla, livenä tai viestillä.
      Pahoittelisi, tietää varmasti, että aihetta olisi. Avaisi sydäntään. Puhuisi. Kertoisi tunteistaan. Ilmaisisi vaikka viestillä että haluaisi kertoa jotain. Ei antaisi ristiriitaisia signaaleja.
      Toiveajattelua ja kuvitelmaa vaan. -ap

      • Anonyymi

        Mitä jos kyseessä olisi sama työpaikka ja pyytäisin häntä jäämään hetkeksi kanssani ja sanoisin että ajattelen häntä ihan kokoaika... Miten suhtautuisit siihen ja tulisiko kiusallisia tilanteita???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kyseessä olisi sama työpaikka ja pyytäisin häntä jäämään hetkeksi kanssani ja sanoisin että ajattelen häntä ihan kokoaika... Miten suhtautuisit siihen ja tulisiko kiusallisia tilanteita???

        Tee näin. Oon miettinyt ihan samaa. Seuraavan kerran aion väkisin olla hetken kaksin. Ja ei haittaa vaikka on kiusallista. Ei enää ollenkaan. Kunhan saadaan hetki ja sen jälkeen ikuisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kyseessä olisi sama työpaikka ja pyytäisin häntä jäämään hetkeksi kanssani ja sanoisin että ajattelen häntä ihan kokoaika... Miten suhtautuisit siihen ja tulisiko kiusallisia tilanteita???

        Ei olla samassa työpaikassa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee näin. Oon miettinyt ihan samaa. Seuraavan kerran aion väkisin olla hetken kaksin. Ja ei haittaa vaikka on kiusallista. Ei enää ollenkaan. Kunhan saadaan hetki ja sen jälkeen ikuisuus.

        Tämä vastaaja oli siis joku sivusta


    • Anonyymi

      Kun sopivasti näkee, jutteleminen on ihan luonnollista. Joskus voi toki olla jotain kesken. Ei tarvitse mitään ihmeellistä sanottavaa edes olla. Siinähän sen toisen reagoinnin jo näkee samlla. Se, miten itse reagoi ja miten toinen näkee sen, on sitten eri asia. Jos esim. tunteita oli vaikka jo aiemmin ja toisen käytös nyt muistuttaa jostain aiemmasta, eikä toinen tajua sitä, voi kumpikin ehkä käsittää toisen väärin.

      Viestissäkin on hyviä puolia, esim. jos herkistyy jostakin syystä tai vaikka hihittelee innoissaan, toinen ei ole aitiopaikalla katsomassa. Viestiin ehtii reagoida, koska kirjoitusta voi muokata. Voihan viestinkin tietysti ymmärtää väärin.

    • Tässä kohden voisin tuumata että
      "onko minusta edes kukaan kiinnostunut?"

      Itse en tahdo vetää vääriä johto päätöksiä.

      Jos haluaa pitää yhteyttä niin rohkeutta vain.

      Tässä taas haikailemassa yhden perään.
      Olen kokenut jo tarpeeksi näitä noloja tilanteita etten enää kehtaa.
      Piti lopettaa haikailu mutta tässä sitä taas ollaan😂.

      Jos siis yhteyttä haluaa pitää tai ottaa.
      Apit on keksitty sitä varten ja tiedänkin miten löytää hänet.
      Hän vain ajattelisi "mitähän tuokin haluaa"😊
      Suloinen on hän. 😪

    • Anonyymi

      Toivoisin että hän lähettäisi minulle viestin, jossa kertoisi minun olevan usein hänen ajatuksissaan.

      • Anonyymi

        Minäkin toivoisin tätä mieheltä, hän tietää että pidän hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivoisin tätä mieheltä, hän tietää että pidän hänestä.

        Sitten en ole hän. Minä en tiedä hänen pitävän minusta.


    • Anonyymi

      HEI! EN KAIPAA KETÄÄN!

      OLEN ITSE KAIPAUKSEN KOHTEENA:

      Se mies, joka kaipaa minua , on. Rakastunut minuun Ottakoot Itse yhteyttä Oma aloitteisesti minuun , sähköpostilla tai kirjeellä.

      • Anonyymi

        Tekstari jees

        Vastaisin kyl


    • Anonyymi

      Kysyisin/kysyisi vaikka kaljalle tai lasilliselle. Kahvit jossain kulman takana?

    • Anonyymi

      En todellakaan tiedä miten hän voisi lähestyä, tahtoisikokaan, mutta minulle hän näyttäytyy niin omanlaiseltaan etten voi ymmärtää etteivät kaikki muut mene sekaisin hänen lähellään, minulta ei kauempaakaan mene ohi yksikään hänen eleensä tai muu osoitus luonteestaan, oma lähestyminen tuntuu ainakin mahdottomalta koska pelkään tuhoavani tuon taikapiirin, jonka vangiksi olen jäänyt.

      • Anonyymi

        Älä vainoa toista, se on rikos! Jätä naapurit rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vainoa toista, se on rikos! Jätä naapurit rauhaan!

        No niin, olet kirtjoitellut umpimähkään iät ja ajat jostain vainoamisesta ja naapureiden rauhaan jättämisestä, että kyllä tulee mieleen nyt lähinnä se, että itse kuvittelet jonkun naapurisi vainoavan sinua ja todennäköisesti tämä henkilö ei edes asu niillä main. Toivottavasti et ole herättänyt huolta lähiympäristössäsi päivystämällä ja kiertelemällä kortteleita pitkin tai kyselemässä ohikulkijoista, sillä sen virkailijan mitä muille yrittää puhuttaa saa todennäköisesti itse vierailulle tuoll menolla ja statuksestasi johtuen veikkaan harvinaisen kiusaantunutta kartoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vainoa toista, se on rikos! Jätä naapurit rauhaan!

        Minusta tuo viesti on kaunis, ympärilleen katsomisesta ei ole tullut vielä rikollista.
        Juurihan hän kertoo et lähesty.
        Kyllähän se kohde voi vihreää valoa näyttää, ehkä hän ei silti halua lähestyä. Sydämen sulkeminen ei kuitenkaan ole hyväksi.


      • Anonyymi

        Mahdatko olla nainen vai mies? Jos et pelkäisikään illuusiosi häviämistä vaan olisit taianomaisessa magneettikentässä hänkin kun haluaa.


      • Anonyymi

        Tuo kommenttisi kuvaa niin hyvin omaa tilannettani tai mitä ajattelen hänestä. Niinkuin joku tuossa aiemmin sanoikin, kaunis viesti.


    • Anonyymi

      Puolihuolimattomasti, niin että saa miettiä tapahtuiko jotain vai ei.

    • Anonyymi

      on positiivisutta hyväksyä negatiiviset kokemykset elämässään joten toimikoon miten itsestään hyvältä tuntuu

      • Anonyymi

        Miten niitä pääsee kokemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niitä pääsee kokemaan?

        negatiivisia kokemuksia? eiköhän niitä ole tapana järjestyä kun hieman näkee vaivaa


    • Anonyymi

      Johanna Tukiainen näyttää seksikkäältä T-paidassa ja farkuissa:)

      • Anonyymi

        Aivan varmasti onhan paikattu kumilla😃


    • Anonyymi

      Toivoisin että hän uaidi viimeisintä viestiäni ja palaisi siihen aikaan, kun kaikki oli vielä ihanaa😔💔

      • Anonyymi

        Uaidi = uhmaisi


    • Anonyymi

      En kaipaa ketään, enkä halua kenenkään lähestyvän.

    • Anonyymi

      Minä luulen että taidan jatkaa elämää eteen päin. Mistä sitä ikinä tietää, mutta tiedän etten jaksa tätä enää. Enkä muuta tämän palstan ulkopuolella. Pääni ja kroppani huutavat minulle Lopeta. Teen siis niin. Ehkä vielä tapaamme, mutta syksyn tekemislista on melkoinen, ja kesäkään ei ollut ihan seesteisin. Nyt on satsattava 100 % omaan elämään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe